Kde jsem: Obchody >

4home.cz

hodnocení obchodu (9)
     

4home.cz přejít do obchodu

4home.cz je specialista pro váš dům, byt a zahradu, který přináší originální i praktické zboží pro každého. Vybírat můžete ze stylového bytového textilu, originálních bytových dekorací a doplňků, moderního vybavení kuchyně a jídelny i nepostradatelných pomocníků a techniky na zahradu či do dílny.

https://www.4home.cz

Informace o obchodu 4home.cz

Provozovatel

4home, a.s.

Návazná 1154/35 Praha 6 165 00

Platby

Dobírka
eBanka
ePlatby - Raiffeisenbank
mPeníze
On-line platební kartou
Osobně hotově
Osobně platební kartou
PaySec
Převodem na účet

Doprava

Česká pošta (89.00 Kč)
Česká pošta - dobírka (129.00 Kč)
Hmotnost zásilky do 15 kg (89.00 Kč)
Hmotnost zásilky nad 15 kg (99.00 Kč)
Osobní odběr (29.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) (89.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka (129.00 Kč)

Ostatní

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

reklamace zboží

liana laudinová

213.192.3.114

30.12.2013 16:53

Dobrý den, mamka si u vás zakoupila hrnce.Bohužel po několika použití rezaví. Žádám vás, aby jste mi napsali adresu, na kterou má hrnce vrátit. Adresy jsou na dod.listu uvedeny dvě. Děkuji Laud.

neviem či príde tovar

milada ňukovičová

78.99.95.58

9.12.2012 22:24

Dobrý deň! Objednala som si u vás postelné prádlo s notami a neviem, či môžem čakať, že príde, či bola objed. prijatá. Je to asi 7dní. Či príde vôbec a či to bude do Vianoc. Ďakujem!

objednávka zboží

hodnocení Negativní hodnocení

alena

188.120.197.206

4.10.2012 22:56

Má dcera si poprvé u vás objednala zboží cca před 14 dny a zatím nedostala zprávu o obdržení objednávky.Jako poprvé obj.zákazník měla obdržet i patchworkovou kabelku...Je to důvod,proč nedostala od vás zprávu.Jovanovič,Branišovská 15,Č.Budějovice 37005

hry s vyhrami

hodnocení Negativní hodnocení

alena petrova

188.120.199.197

23.4.2012 21:57

j již několikrat jsem se zúčastnila několika her.Pokud jde o losování,tak se nedivím,nemůže každý vyhrát.Ale pokud přijde šek s určitou hodnotou,pokud odepíši ihned cena ja má.Dle Vás.Ale nikdy to tak není!Zrovna ted posílám obratem vyplněnou objednávku ,splnila jsem tedy Vaši podmínku!!Jsem zvědava jak Vy splníte slib!Jinak jsem s Vaším katalogem spokojená,akorát by se neměli opakovat stále stejné věci.Chce to novinky.Děkuji předem za odpověd,zák.č.5572525

Re: hry s vyhrami

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

3.5.2012 11:28

Dobrý den, paní Petrová. Do soutěže jste byla platně přihlášena. V zásilce, kterou jsme expedovali 2.5. jsme Vám zaslali šek v hodnotě 100 Kč, který zasíláme všem účastníkům hry. Vždy doporučujeme pročíst si pozorně pravidla hry. Které jsou nedílnou součástí této soutěže.Toto uvádíme v pravidlech hry, odstavec 3. Na přečtení pravidel odkazujeme několikrát v herních dokumentech. V tomto odstavci také vysvětlujeme přidělení výher. Výhry byly předem slosované, ovšem momentálně nevíme, zda právě vy získáváte jednu z hlavních cen. Do dvou měsíců, po ukončení registrace do hry budeme všechny výherce písemně kontaktovat. Je tedy určitě možnost, že budete mít ve hře štěstí. Momentálně můžete využít šekový poukaz a těšit se na případnou výhru. V případě další otázek nás určitě můžete kontaktovat na tel. čísle 498 511 611 nebo emailu servis@4home.cz. Přeji hezký den a budeme Vám držet pěsti :) S pozdravem Stanislava Barnetová 4home, a.s

Nekvalitní výrobek

hodnocení Negativní hodnocení

Lubomír Hořčica

212.96.160.53

24.2.2012 13:34

Objednal jsem si zapékaci mísu porcelánovou s víkem.Víko nesedí na spodní část, tím pádem je nefunkční.Vracím to zpět, a prosím o zaslání kvalitního výrobku.Děkuji

Re: Nekvalitní výrobek

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

29.2.2012 13:03

Dobrý den, jedná se o ruční práci a je možné, že výrobek nesedí. V případě, že jste již porcelánový pekáč zaslal, tak Vám reklamaci určitě vyřídíme. S pozdravem Stanislava Barnetová vedoucí zákaznického odd. 4home, a.s.

velmi spokojená

hodnocení Kladné hodnocení

Miluše Śkrobáková

188.244.56.243

15.1.2012 19:05

Se žbožím na dobírku jsem velice spokojená,vždy vše a včas došlo co sem obědnala.

Darček zadarmo

hodnocení Negativní hodnocení

Anna Veselá

213.151.203.162

28.10.2011 12:09

V októbri 2011 som si u Vás objednala tovar za viac ako 95?.To, že ste objednávku vybavili až za viac ako mesiac by mi nevadilo, ale dostala som k nej "elegantný kabátik", ktorý je ušitý ako pre muža a jedno vrecko má našité úplne opačne. No proste brak, ktorý sa nedá nosiť. Je moja chyba, že som ho hneď neskontrolovala, ale hodila vyprať do (veľmi smrdel-neviem kde to skladujete) a odstrihla som označenie. Veľmi ste ma sklamali a určite si u Vás nič neobjednám a ani nikomu Vás nedoporučím.

Re: Darček zadarmo

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

29.10.2011 22:39

Dobrýd den, paní Veselá. Mrzí mne, že se Vám dárek nelíbil. Našimi dárky se snažíme zákazníky potěšit. Pokud budete souhlasit, napište mi na email stana.barnetova@4home.cz Vaše kontaktní údaje a domluvíme se na náhradním řešením, za tento kabátek. To, že je vypraný nevadí. Budu ráda, když mi napíšete a vyřešíme tuto situaci. Přeji hezký den. S pozdravem Stáňa Barnetová

Jak reklamovat zboži v záruční době

Karel Trojan

94.229.92.43

26.10.2011 12:08

Ve 12 měsíci2010 jsem zakoupil čistíč zubní protézy při čistěni najednou čistič byl moc hlučný a voda v čistíči byla v klidu prosím o odpovědˇ zak.číslo ko793326 faktura fv10162753 s pozdravem Trojan

Re: Jak reklamovat zboži v záruční době

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

29.10.2011 22:35

Dobrý den, pane Trojane. Na zboží poskytujeme 2-letou záruční lhůtu. Zboží Vám určitě vyreklamujeme. Zašlete nám ho na adresu 4home,a.s., reklamačí oddělení, Na Brně 1972, Hradec Králové 50299. Pokud máte ještě fakturu, tak vyplňte reklamační lístek a zašlete ho spolu se zbožím. Pokud fakturu už nemáte, postačí průvodní dopis s údaji, co jste napsal i sem (zákaznické číslo a číslo faktury) a napište, jak si přejete reklamaci vyřídit. Zboží Vám vyměníme, případně vrátíme peníze. Přeji hezký den. S pozdravem Stáňa Barnetová, 4home, a.s.

Re: Jak reklamovat zboži v záruční době

Anna Veselá

213.151.203.162

2.11.2011 10:01

P.Barnetová,ďakujem,že ste sa ohlásili. Neviem akým spôsobom sa dá môj kabátik urovnať, pretože keď vám ho vrátim zaplatím poštovné do ČR asi ako je cena kabátika a to pri objednávka, ktoré som si u urobila som si ho už zaplatila možno aj dva také kabátiky. Takže skutočne neviem čo s tým.

Povlečení na franc. postel krepové

Havlíková Danuše

90.178.218.211

25.10.2011 23:12

Prosím, zda byste mi mohli nabídnout povlečení na francouzskou postel, ale pouze k r e p o vé???Ve Vašem katalogu jsem takové nenašla. Taky prosím o sdělení ceny. Díky za brzkou odpověď.

Re: Povlečení na franc. postel krepové

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

29.10.2011 22:31

Je mi to líto, ale krepové povělečení na francouzskou postel momentálně nenabízíme. Ovšem předám Váš požadavek na obchodní oddělení a budu Vás informovat, pokud takové povlečení budeme nabízet v příštím katalogu. Přeji hezký den. S pozdravem Stáňa Barnetová

urgence

hodnocení Negativní hodnocení

Jan Vilimovský

94.113.6.203

11.10.2011 18:09

tři týdny čekám na vámi potvrzenou objednávku nevím cosi mám myslet o vaší solidnosti.

Re: urgence

Stanislava Barnetova

46.13.4.146

18.10.2011 16:04

Dobrý den, pane Vilímovský. Velice se omlouvám za opožděnou expedici. Čekali jsme na naskladnění zboží od dodavatele. V této chvíli je Vaše objedávka předána poště a zítra by Vám ji měli doručit. Věřím, že se toto nebude opakovat. S pozdravem Stanislava Barnetová vedoucí zákaznického oddělení

reklamace objednávky

hodnocení Negativní hodnocení

Dzieržavová Lucie

93.91.240.4

4.10.2011 14:02

Objednala jsem si 30.8.2011 zboží z Vašeho katalogu,dodnes se nikdo neozval ani nepřišlo žádné zboží. Tímto bych chtěla objednávku zrušit,nemohu čekat tak dlouho. Píšu i mé zákaznické číslo C11P2.Děkuji za vyřízení a brzkou odpověď. Abych věděla že už to mám vyřízené. Děkuji Dzieržavová

Re: reklamace objednávky

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

5.10.2011 16:49

Dobrý den, velice mne mrzí, že jsme zásilku neexpdedvali. Měli jsme problém s dodávkou zboží na sklad. Vaši objednávku jsem si vyhledala a stornovala. Pro další případé dotazy mne můžete kontaktovat na emailu s.barnetova@4home.cz . Děkuji a přeji hezký den.

objednávka

hodnocení Negativní hodnocení

Jitka Artěmenková

78.24.8.222

26.9.2011 14:57

Dne 30.8.2011 jsem si u Vás objednávala zboží,objednávku jste potvrdili, ale dodnes nemám zboží ani žádnou zprávu, co dál bude , mám zboží hledat u jiného obchodu nebo se ho dočkám.

Re: objednávka

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

29.9.2011 17:58

Dobrý den, velice se omlouváme, že nám expedice zásilky trvá delší dobu. Momentálně je již vytištěná faktura a během zítřejšího dne budeme zásilku předávat České poště. Česká pošta Vás poté zašle SMS zprávu nebo email ohledně data doručení. Ještě jednou se omlouvám za tyto nepříjemnosti. S pozdravem St. Barnetová

KDY NÁM DOJDE BALÍČEK

STEINOCH

93.99.142.2

19.9.2011 18:52

ZÁK.ČÍSLO K0953154, JIŽ ASI 15 DNÍ JSME SI OBJED. OD VÁS VĚCI A ZATÍM NIC NEJDE, DĚK.PŘEDEM STEINOCH

Re: KDY NÁM DOJDE BALÍČEK

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

20.9.2011 12:50

Dobrý den, velice mne mrzí, že kompletace zásilky nám trvá delší dobu. Bohužel se nám zpozdil dodavatel a čekáme na jedno zboží. Tento pátek bychom měli zboží naskladnit a poté expedovat celou objednávku. V příštím týdnu, by jste měl tedy zásilku obdržet. S pozdravem Stanislava Barnetová

dotaz na přímý prodej

hodnocení Kladné hodnocení

Veverka

82.100.5.253

12.9.2011 11:24

Mám stejný dotaz, na který zatím nebylo odpovězeno-je možné si v praze dojít přímo do skladu a vyzvednout si zboží. Abych ušetřil poštovné, objednal jsem si ho do prodejny v Plzni. Kupoval jsem za vyšší částku/ a těžší zboží/ takže se mi vyplatilo udělat si výlet do plzně. Netrvalo to dlouho a zboží bylo v Plzni. Ochota prodavaček příkladná.

Re: dotaz na přímý prodej

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

20.9.2011 12:44

Dobrý den, je mi líto, ale jediný kamenný obchod máme zatím pouze v Plzni. V Praze ani v Hradci Králové není momentálně možnost vyzvednout si zboží na skladě. Jsme však moc rádi, že jste byl spokojený s naším obchodem v Plzni. S pozdravem St. Barnetová vedoucí zákaznického oddělení

souprava přehozů barva čokoládová

hodnocení Negativní hodnocení

miluška Haláčková

86.49.120.230

7.9.2011 9:28

"heboučký beránek " silně pouští chlup ! Nekvalitní. Polštářky mají nefunkční zip a téměř žádný prostor na náplň. Jako bonus "manikúra", při vyndání se nůžtičky rozpadly. Ty jsou nepodstatné, ale nedůstojné nějaké zásilky.

Re: souprava přehozů barva čokoládová

St. Barnetová

46.13.4.146

12.9.2011 8:45

Dobrý den, je mi velice líto, že zboží nebylo v pořádku. Kvalitu zboží kontrolujeme, ovšem pokud je to tak špatně, určitě nám zboží vraťte zpět. Reklamace Vám bude samozřejmě uznána a vyřízena. V rámci reklamačního řízení Vám vrátíme zpět peníze za zboží nebo si můžete vybrat jiné zboží. Velice se omlouvám za tuto nepříjemnost. S pozdravem Stanislava Barnetová vedoucí zákaznického oddělení

perla

hodnocení Kladné hodnocení

Jana Jurečková

217.170.96.36

26.8.2011 18:01

Z dřívějšího katalogu máme od Vás perlu se stříbrným šperkem za 399,- Kč. Byl to dárek pro neteř. Radost velká a navíc tento dárek není nikde k sehnání. Je to takový originál...

Re: perla

St. Barnetová

46.13.4.146

29.8.2011 13:03

Jsme velice rádi, že jste s perlou spokojena. Děkujeme a přeji Vám hezký den. Barnetová

řetězová pila

hodnocení Negativní hodnocení

Svatoš Jaromír

188.175.154.220

21.8.2011 21:45

Objednal jsem si dle katalogu řetězovou pilu. Objednávka mi byla takto potvrzena a byl mi zaslán pouze řetěz. Sv

Re: řetězová pila

St.Barnetova

46.13.4.146

29.8.2011 13:00

Dobrý den, pane Svatoši. Je mi líto, pokud jsme Vám špatně expedovali zásilku. Prosím napište mi na s.barnetova@4home.cz Vaše údaje a vzniklou situaci vyřešíme. Přeji hezký den. Barnetová

objednávky

hodnocení Kladné hodnocení

Jana Jurečková

217.170.96.36

29.5.2011 20:13

Já jsem si několikrát objednala z katalogu 4home a byla jsem spokojena. Zboží přišlo včas a v pořádku. V klidu doma si s manželem vybereme, co se nám líbí. Jsme celé dny v práci a tak jsme rádi, že nemusíme chodit po obchodech. Souprava - beránek je bezvadná. Manžela potěšila ložní souprava Aromatika. Díky za krásné zboží z Vašeho katalogu. Jana Jurečková

Re: objednávky

hodnocení Kladné hodnocení

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

31.5.2011 9:04

Velice si vážíme Vašeho hodnocení. Děkujeme. Přeji příjemný den.

Re: objednávky

hodnocení Kladné hodnocení

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

31.5.2011 9:05

Velice si vážíme Vašeho hodnocení. Děkujeme. Přeji příjemný den.

Re: objednávky

hodnocení Kladné hodnocení

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

31.5.2011 9:06

Velice si vážíme Vašeho hodnocení. Děkujeme. Přeji příjemný den.

nevyřízená objednávka

hodnocení Negativní hodnocení

Marie Rybenská

89.103.29.174

24.5.2011 10:01

Dne 19.4.2011 jsem si u vás objednala zboží,inzerujete,že dodávka bude do tří neděl.Dosud jsem nic nedostala a ani žádnou informaci,proč tak je.Zatím jsem byla s vaším obchodem spokojena,ale nyní si to moc rozmyslím,než něco objednám.A to mi dnes přišla další nabídka.Mám pocit,že si z lidí děláte blázny. M. Rybenská

Re: nevyřízená objednávka

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

31.5.2011 9:12

Dobrý den, paní Rybenská. Ráda zkontroluji stav objednávky a důvod, proč ještě nebyla vyexpedovávna. Potřebovala bych však Vaše zák. číslo nebo adresu. Prosím o napsání na mail stana.barnetova@4home.cz . Děkuji

Re: Re: nevyřízená objednávka

Rybenská

89.103.29.174

9.6.2011 19:04

Pár dní po tom,co jsem sem napsala,jsem měla od vás telefon,že mám zásilku na poště,ať se s nimi dohodnu o doručení.Zavolala jsem tam,balík tam skutečně byl a paní od balíků mi řekla,že mi ho doručí od šestnácti do osmnácti hodin téhož dne.Jako by to bylo začarované,čekala jsem a balík nikde,druhý den jsem znova volala na poštu a tam mi řekli,že balík přivezli doručovatelé večer zpět,protože jsem nebyla doma,a pokud ho chci ještě tentýž den,musím zaplatit devadesát korun.Je pravda,že mi poněkud ujely nervy,tak dlouho jsem na objednané věci čekala a když konečně přijdou,tak zase perlí pošta.Paní vedoucí na mě byla velmi nepříjemná,ale v poledne jsem zásilku měla doma. Neobjednávám u vás poprvé a vždycky jsem byla spokojená,ale vždycky jste také dodrželi dobu dodání. M. Rybenská

objednávka dne 4.5.2011

Růžena Zindrová

94.142.234.1

4.5.2011 16:55

Jelikož jsem obj.poslala,nemám potvrzení zda jste ji přijmuli.Díky za sdělení na moji e-meilovou adresu.

Re: objednávka dne 4.5.2011

St. Barnetová

46.13.4.146

17.5.2011 7:55

Velice se omlouvám za opožděnou odpověď. Podle sledování zásilky, jsem koukala, že jste si zásilku již vyzvedla. Pokud byste měla nějaké dotazy, určitě nás kontaktujte. Přeji hezký den.

sdělení

pavla čermáková

89.190.90.129

4.4.2011 11:18

dobrý den jen vám chci sdělit že objednaný balík si z pošty vyzvednu příští týden moc děkuji

Re: sdělení

St. Barnetová

194.228.139.238

3.5.2011 9:59

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Chtěla jsem pouze upozornit, že na vyzvednutí máte 7 kaledářních dní. Poté nám pošta zásilku vrátí. Přeji Vám příjemný den.

koupelnová skříň

Alena Nováková

78.108.146.141

26.2.2011 11:08

Dne 25.2.2011 jsme obdrželi u vás objednanou koupelnovou skříň objednací číslo 200401 při pokusu o sestavení jsme hned na začátku zjistili že chybí v balení pojezdové lišty zásuvky a šrouby na jejich přišroubování.Žádám jejich urychlené dodání aby se dala skříň sestavit Nováková Ostrava-Poruba

Obchod na nic

Zuzana Novotná

92.43.26.42

16.2.2011 11:47

Zásadně tento obchod nedoporučuji!!! Zboží, které mi přišlo, bylo hodně nekompletní. Při vrácení a požadování nového jsem se dočkala jen složenky vrácených peněz, což bych ještě uvítala, kdyby mě ovšem tato firma vrátila všechny peníze a né téměř o 300,- Kč méně. Takže jsem vyhodila peníze jen tak a nemám nic. A v mailech se jen vymlouvají.

Re: Obchod na nic

Stanislava Barnetová

77.48.211.238

23.3.2011 16:51

Dobrý den, můžete mi na prosím na email servis@4home.cz zaslat Vaše zákaznické číslo nebo adresu? Osobně prověřím tuto reklamaci. Do předmětu zprávy prosím uveďte, že se jedná o dotaz z portálu Hledej ceny. Velice Vám děkuji. S pozdravem St. Barnetová

reklamace

miluse frelichova

30.1.2011 15:05

dobry den dne 27.12.2010 jsem u vas reklamovala dve 4dilne silikonove sady.byly poskozene.chtela jsem je vymenit nebo vratit penize.do dneska jsem od vas nedostala zadnou odpoved.verim ze se mi ozvete s kladnou odpovedi.Frelichova

Re: reklamace

Stanislava Barnetová

77.48.211.238

23.3.2011 16:55

Dobrý den, pokud ještě Vaše reklamace nebyla vyřízene, bude problém, že reklamaci nemáme v evidenci. Zašlete prosím na email servis@4home.cz a reklamaci prověříme. Prosím uveďte, že jste svůj dotaz psala na portál Hledej ceny. Děkuji a přeji hezký den. S pozdravem St. Barnetová

dotaz na objednávku

jenickova

86.61.145.18

26.1.2011 12:00

Dobrý den, chci se zeptat touto cestou,jak dlouho trvá vyřízení objednávky? Mám u Vás objednávku č. 54621 od 7.1.2011. Obávám se ,že zimní boty,které jsem objednala asi neužiju! S Vaším obchodem jsem velmi zklamaná

Dotaz na objednávku

kovarova

90.178.251.150

25.1.2011 17:36

Objednala jsem si u vás dvoje zimní boty,ale zatí mě žádné nedošly.Nepřišlo ani žádné vyjádření jestli přijdou nebo už jsou vyprodané.Chápete,že jsem chtěla zimní boty na zimu? Prosím o vysvětlení. Děkuji Kovářová

dotaz na přímý prodej

Margit Maitnerová

90.178.24.185

18.1.2011 7:50

Je možno zakoupit yboží osobně ve vašem skladu,nebo máte někde prodejní obchod? Ráda bych si u vás předem zboží/boty/vyzkoušela.Do Prahy jet mi nedělá problém.

objednávka zboží

J.Kotalíkova

78.102.50.100

2.12.2010 13:11

Dobrý den nechápu jek můžete brát od lidí objednávky když toto zboží nemáte na skladě. Objednala jsem si u Vás v půli listopadu vesty s beránkem a byla jsem ujištěná že mi toto zboží bude do tří neděl dodáno byl to dárek k vánocům.Po telefonickém dotaze kdy mohu zboží očekávat mi bylo sděleno,že už ho nemají a tudíž mi nic nepošlou. Jsem velmi zklamaná a příště si u Vás už určitě nic neobjednám totéž doporučím i ostatním aby si dali pozor pokud si u Vás něco objednají.

dotaz na dárek

jana vojtková

89.102.210.48

1.12.2010 18:57

dobrý den,asi po měsíci mi přišla objednávka/zákazn.číslo K0699298/,DĚKUJI ZA NI,ALE PŘI OBJEDNÁVCE NAD URČITOU CENU JSTE NÁM DALI VYBRAT DÁREK,V PODOBĚ VESTY,TA MI DO ZÁSILKY PŘIBALENÁ NEBYLA,chtěla jsem hnědou,tak žádám o vysvětlení, děkuji Vojtková

objednávka růže z jericha

Anna Sklenská

88.146.64.1

18.11.2010 18:04

Můžete mně laskavě dodat 3 exempláře růže z Jericha, a to ještě do Vánoc (dárky).Zásilku platím na dobírku. Prosím o potvrzení objednávky. S pozdravem A.Sklenská