Kde jsem: Obchody >

ElektroCR

hodnocení obchodu (45)
     

ElektroCR přejít do obchodu

Malo i velkoobchod se veškerým elektro sortimentem. Bílé elektro, pračky, ledničky, chladničky, vysavače, mixery, televize.

http://www.elektrocr.cz

Informace o obchodu ElektroCR

Provozovatel

ANTALON s.r.o.

Tatranská 860 Liberec 46002

Platby

Aura karta
Dobírka
Leasing
On-line platební kartou
Osobně hotově
Převodem na účet
Splátkový prodej
Splátkový prodej Cetelem

Doprava

Balíková služba PPL (99.00 Kč)
Česká pošta (0.00 Kč)
Osobní odběr (0.00 Kč)
Spediční firma DPD (150.00 Kč)
TopTrans (490.00 Kč)
Vlastní doprava (999.00 Kč)

Ostatní

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

chválím

hodnocení Kladné hodnocení

Lucie

78.136.174.130

30.1.2014 8:07

Zakoupili jsme u této firmy tlakoměr (dorazil 3tí den od objednání) ale po dvou měsících se nám bohužel pokazil.Po odeslání na reklamaci nám byl zaslán výrobek nový,čímž celková reklamace trvala pohých 9 dní.Chválím a jsem velmi spokojená.Kdyby tak rychle jednali všichni obchodníci,to by se nakopovalo.

ERGOCOM NIKDY VÍCE !!!

hodnocení Negativní hodnocení

Petr Trnka

109.80.152.110

19.12.2013 21:01

5.12. potvrzení objednávky a dostupnosti "skladem u dodavatele" 8.12. opětovné potvrzení dostupnosti "skladem u dodavatele" a info, že dodavatel má delší dobu dodání, přibližně 8 pracovních dní 16.12. info, že expedice objednaného zboží proběhne nejpozději 18.12. 19.12. nelze se dovolat a když se to nakonec podaří, sděleno, že zboží možná přijde 20.12, ale pravděpodobnější je, že už to do vánoc nebude; naprosto žádná ochota když už nic jiného alespoň zvednout telefon a zjistit u dodavatele s čím je a není možno počítat Co víc k tomu všemu dodat ...

Negativní zkušenost

hodnocení Negativní hodnocení

Eva Pokorná

217.196.217.3

10.11.2013 13:33

Mám absolutně stejné zkušenost. Zakoupila jsem u této firmy výrobek, který byl úplně nefunkční.

Re: Varování

hodnocení Negativní hodnocení

J.Prut

88.101.124.22

25.11.2013 8:17

Cituji svůj dopis:Dobrý den, protože jsem ani po telefonní domluvě a písemné urgenci od vás neobdržel potvrzení o tom, že má objednávka bude vyřízena dle podmínek v potvrzení o přijetí, ruším ji. Tak obtížnou komunikaci s dokola hrající hudbou v telefonech, které nikdo nezvedá, na maily nikdo neodpovídá celé dny, ačkoliv inzerujete, že do 15 minut, uvádíte chybné a jindy nedostatečné popisy nabízeného zboží (mnou objednávaný Canon 6D nemá vestavěný blesk, objektiv 24-105 má mít označení L, což je profesionální řada aj) a na dotazy nikdo nikdy neodpovídá, slečna, které jsem se po třech dnech poslechu Hej rup v telefonech jak linkových, tak v mobilu, dovolal odpověď neznala, chtěla po mně katalogové číslo, které na stránkách není atd. rozhodl jsem se, že objednávku RUŠÍM. Své zatím nejhorší zkušenosti s e-shopem s vaší firmou zkusím zveřejnit.

Vysavač Karcher

hodnocení Negativní hodnocení

Kateřina

84.246.167.45

27.8.2013 8:09

Nejhorší obchod, se kterým jsem se vůbec setkala. Zakoupili jsme vysavač Karcher, po několika měsících užívání jsme vysavač poslali na záruční opravu. Oprava proběhla a k mému úděsu poslali vysavač naprosto nezabalený a nezabezpečený proti poškození dopravcem zpět. Samozřejmě, že vysavač poškozený byl! Po několika urgencích z naší strany si pro vysavač poslali dopravce a už je to 14 dní a nikdo se neobtěžoval nám dát vědět, že vysavač alespoň přijali. Na reklamačním oddělení mi bylo sděleno, že vysavač poslali do servisu a že musíme vydržet a že se nám ozvou. Což se opět nestalo. Neskutečné a těžko uvěřitelné, že takovýto obchod (Ergocom.cz) může na trhu fungovat a uživit se. Již nikdy více!!!

Strašná zkušenost - ERGOCOM NIKDY!!!

hodnocení Negativní hodnocení

Renata

85.70.1.111

10.6.2013 22:42

Dobrý den, tak se také bohužel připojuji k negativnímu hodnocení - mám velmi špatnou zkušenost s ERGOCOMEM! NIKDY VÍCE - VARUJI OSTATNÍ. Řeším opakovanou reklamaci rychlovarné konvice neúspěšně! Zvažuji podání žaloby a ráda se připojím.

Konvice

Bohuslav Maceška

85.70.66.204

27.4.2013 9:36

Nejhorší e-shop u kterého jsem zatím nakoupil. Důvodem je jejich přístup k reklamacím. Prostřednictvím jejich služby jsem zakoupil značkovou konvici. Byl jsem následně svědkem toho, že konvice začala zcela bez vnějšího zavinění postupně a samovolně praskat přesně podél ohybu skla, přičemž předtím nedošlo ani k náznaku mechanického poškození. Konvici ani nelze mechanickým způsobem takto poškodit. Dočetl jsem se na jiném webu, že konvice Bodum mají na trhu padělky a ty údajně tímto způsobem praskají. (Tato závada u tohoto druhu zboží je tedy na trhu známá). Je také možné, že mi nebyl dodán originální kus, ale padělek. Z principu jsem zkusil zboží reklamovat. Reklamaci subjektivně posoudili a obratem zamítli s odpovědí, že vadná konvice je na jejich pobočce k vyzvednutí. Nákup v e-shopu Ergocom, s. r. o. ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI !

ergocom

hodnocení Negativní hodnocení

jirka

89.203.217.84

22.1.2013 20:54

špatna zkušenost-lžou

Re: ergocom

hodnocení Negativní hodnocení

Kateřina M.

109.239.72.183

25.1.2013 10:42

Tak já se připojuji k negativním hodnocením. U firmy Ergocom bych si už NIKDY nic nekoupila!! Kupovala jsem žehličku na vlasy, přišla mi použitá, ještě s vloženým reklamačním listem od nějakého předchozího majitele z Brna. Volala jsem na reklamace, tam mi řekli, že mám žehličku zaslat zpět a že mi vrátí peníze. Žehličku si nikdo nevyzvedl. Teď jsem ji posílala podruhé a situace je opět stejná s rozdílem, že už ani neodpovídají na e-maily. Doporučuji nenakupovat od této firmy!!!

Fritovací hrnec Steba DF120

hodnocení Negativní hodnocení

David

88.100.229.178

13.12.2012 21:52

Po důkladné prohlídce převzatého friťáku bylo zřejmé, že ho někdo rozebíral a celkově vypadal ošumtěle. Ten samý den jsem odstoupil od smlouvy bez udání důvodu a nepoužitou fritézu vrátil, dosud čekám na peníze, asi marně. Komunikace žádná, takže nezbývá než uplatnit právní kroky. Pro budoucí zákazníky: velice dobře si rozmyslete zda budete nakupovat u tohoto gaunera co si říká internetový obchod.

kavovar saeco

hodnocení Kladné hodnocení

Roman Příborský

193.86.244.44

10.12.2012 5:17

Na rozdíl od Vás jsem s tímto obchodem velmi spokojen,okamžité dodáni i s návodem v českém jazyce.

klamavá reklama

Lenka

77.48.200.145

15.11.2012 9:05

S tímto obchodem mám bohužel špatnou zkušenost, a to již při objednávce zboží. Píši to takto veřejně, ačkoliv to nemám ve zvyku, ale snad toto hodnocení informuje další zákazníky vyhledat férovější obchod než je Ergocom. Na webových stránkách je napsáno, jak tento specializovaný obchod má tisíce výrobků na skladu a ten vytoužený může být do nekolika dnů Váš. Ne jen, že tato skutečnost je klamem a lepem pro zákazníky, ale obchodní zástupci této společnost se nestydí slibovat modré z nebe na počkání, i když ví, že to není v jejich silách. Pokud někdo potřebujete za včasu dostat spotřebič, jako já, nevěřte slibům obchodních zástupců této firmy. Může se Vám stát, že den před obdržením zásilky, Vám příde laxní sdělení, že bohužel výrobek byl ze skladu vyprodán. Na to, že jsou na skladu tisíce výrobků, tak je to pro mne pouze důkaz toho, že na internetových stránkách si firmy mohou napsat, co chtějí, ale realitu bohužel vidět nemůžeme.

Nejhorší obchod

hodnocení Negativní hodnocení

Petr

90.178.253.147

1.9.2012 15:26

Nakupuji hodně přes internet a zatím bylo vše v pohodě až na tento hrozný obchod. Koupil jsem zde TV Samsung,který se mi těsně před koncem záruky porouchal.TV je obrovská 127 úhlopříčka a tak není jednoduché ji někam posílat.Snažil jsem se s touto firmou nějak rozumě dohodnout(konkrétně s jejich jednatelem p.Bencem)jak vše vyřešit,ale vše se snažil protahovat,telefony nebral a na e-mail reagoval tak jednou za dva dni.Takto se mu podařilo že jsem o záruku přišel.Navíc jsem se přímo u Samsungu dozvěděl,že tato TV není vůbec určena pro český trh!!!Kdybych věděl,že je to šedý dovoz tak si TV nikdy nekoupím. Tak že na závěr:Pozor na tuto podvodnou firmu a moc dobře si rozmyslete zda u nich něco koupíte. Já už nikdy!!!

Re: Nejhorší obchod

hodnocení Kladné hodnocení

Petr

90.178.253.147

3.11.2012 14:08

Tak nakonec se vše vyřešilo a TV Samsung mi byl opraven na náklady firmy.Děkuji tímto p.Bencovi,že to vyřešil tímto způsobem a přeji firmě Ergocom co nejvíce spokojených zákazníků.

Vymena zbozi - vraceni - a stale se ceka

hodnocení Negativní hodnocení

Michala

130.60.67.4

2.3.2012 11:17

Bohužel se musím přidat k zástupu nespokojených. Reklamovali jsme zastřihávač vlasů, protože baterka nevydržela ani pět minut. Z Pražské pobočky byl výrobek odeslán do Liberce na reklamaci. Nikdo mě nijak nekontaktoval, kdy výrobek bude až jednou mi to PPL přivelo (čirou náhodou jsem na dané adrese byla, ale již delší dobu nebydlím). Nikdo me o tom nekontaktoval. Ale což. ALE, šlo o jiný typ, který jsme navíc výslovně nechtěli. Bylo nám řečeno, že původní typ již nemají. Tak jsme chtěli vrátit peníze. Dva měsíce uplynuly a stále nic.

Ergocom recenze, zkušenost

hodnocení Negativní hodnocení

Tomáš Řičař

82.113.55.18

27.1.2012 22:40

Mám bohužel s firmou Ergocom s.r.o. tu nejhorší zkušenost. Koupili jsme od ní zboží a chtěli jsme využít možnosti vrátit výrobek do 14 dnů. Což jsme stihli, ale firma nám nabídla vrátit pouze 55% ceny!!! A to za to že výrobek byl asi půl dne používán a nebyl úplný obal. Pokud můžete u této společnosti si nic neobjednávejte!!!!

Re: Ergocom recenze, zkušenost

hodnocení Negativní hodnocení

M. Zábrodská

178.77.233.236

28.5.2012 13:31

Naprosto souhlasím, jsou to již 3 týdny, co jsem zaplatila za pekárnu na chleba a stále jen čekám...pekárna nikde a na mail mi chodí jen ta samá hláška: velice se omlouváme, avšak dosud se nám nepodařilo zajistit Vámi objednané zboží, další naskladnění proběhne bla bla ba.... Přejete si i přesto na zboží vyčkat? S pozdravem Ergocom s. r. o. OBJEDNÁVKU RUŠÍM!!! NEJHORŠÍ NÁKUP V MÉM ŽIVOTĚ A LITUJI, ŽE JSEM SI NEPŘEČETLA NEJDŘÍVE RECENZE!!! PŘÍŠTĚ TO JIŽ UDĚLÁM!!!

Re: Ergocom recenze, zkušenost

Tomáš Řičař

82.113.55.18

9.9.2012 17:08

Dobrý den, pokud máte špatnou zkušenost s firmou Ergocom, potažmo Elektro ČR, pošlete mi na sebe kontakt, dáme to černým ovcím v ČT. Děkuji. kontaktní e-mail: ergocom-zaloba@seznam.cz T.Řičař

Re: Re: Ergocom recenze, zkušenost

hodnocení Negativní hodnocení

Petr Papík

90.178.253.147

3.10.2012 18:15

Dobrý den,právě jsem viděl pořad Černé Ovce a to samé jsem učinil i já a pokouším se aby můj příběh také zveřejnili. Jinak žalobu zvažuji také a také ji asi podám. S pozdravem Petr Papík

výzva k podání žaloby

Pavel Smetka

77.48.59.152

5.2.2010 20:18

Objednal jsem si zboží (s poznámkou, že je na skladě) pro nejnižší cenu na trhu. Zboží na skladě nebylo a nebylo mi dodáno ani během následujících 3 týdnů!!!!! 29.1. jsem zde zadával špatné hodnocení na elektrocr.cz (neposlali mi zboží ani za tři týdny po uhrazení peněz). Požádal jsem je tedy o zaslání peněz zpět a nic. Vyslovuji tedy svou domněnku, že jim vůbec nejde o prodej zboží, ale o to aby na nejnižší ceny za "zboží" nalákali co největší počet plateb, které pak buď vůbec nevrátí, nebo je budou zadržovat co možná nejdéle, tak aby jim vydělali co nejvíce na úrocích. Vyzývám tedy lidi, kteří mají podobnou zkušenost s touto firmou k podání společné hromadné žaloby.

Re: výzva k podání žaloby

hodnocení Negativní hodnocení

Tomáš Kordík

85.70.98.39

19.2.2012 16:18

Naprosto souhlasím s výše uvedeným příspěvkem.Já jsem si u této firmy objednal kuchynský robot Profesor,který byl nekompletní,tak jsem jej vrátil s tím,že jej chci vyměnit.Přes neustálé vyměnování mailů se tak nestalo,tak jsem požadoval vrácení peněz.Za robot mi učtovali 3990.kč.,poštovné činilo 149,+110,kč.Celkem 4254,kč.Mně vrátili 3840,kč.Rozdíl tedy činí 414,kč.o které se obohatili,tímto se tedy připojuji ke společné žalobě.

Nebrat ani náhodou!!!!!!

Hana Grausamová

78.102.82.48

20.1.2010 8:47

No to je vrchol!!!!!Zboží,jak mají uvedeno je skladem,ale ani za měsíc jej nedodali a raději mi stornovali objednávku.Vrchol všeho je ten,že stále mají uvedeno,že žboží mají na skladě.U nich si objedná jen úplný šílenec.NEBRAT ANI NÁHODOU!!!!

Nejhorší obchod

Ludva

78.110.208.218

1.12.2009 18:33

Nejhorší obchod,ve kterém jsem nakupoval.Objednána a zaplacena televize za 30 tisíc,do měsíce se nic neděje,žádná komunikace a když tak jen plané sliby.Objednávku ruším.

Saeco-kávovar

jiří švarc

80.188.23.194

27.11.2009 11:58

objednal jsem si kávovar Saeco xmall plus,ale bohužel bez českého návodu.Po telefonu mi vždy řekli,že mi ho hned pošlou emailem,ale zatím čekám marně a diody na kávovaru na mne pořád jen blikají....