Kde jsem: Obchody >

ElektroMedia.CZ

hodnocení obchodu (189)
     

ElektroMedia.CZ přejít do obchodu

Prodáváme kvalitní, značkové televizory (3D, LCD, LED a plazma TV) a jiné elektro všech předních světových výrobců (LG, Bosch, Samsung, Electrolux, Whirpool, Panasonic, Sony a další značky). Elektronika je naše hobby. Rádi vám poradíme s nákupem televizí, praček, myček a další elektroniky. Naši zákazníci mohou využít sekci poradna, kde je například prezentována služba recenze majitelů. Elme.cz

http://www.elektromedia.cz

Informace o obchodu ElektroMedia.CZ

Provozovatel

ELEKTROMEDIA s.r.o.

Třída Míru 2117 Tachov 347 01

Platby

Aura karta
Dobírka
eBanka
On-line platební kartou
Osobně hotově
Osobně platební kartou
PaySec
Převodem na účet
Splátkový prodej Cetelem

Doprava

Akční doprava (0.00 Kč)
Osobní odběr (0.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) (129.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka (178.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) (329.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) - dobírka (378.00 Kč)

Ostatní
Pobočky

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

JIŽ NIKDY TUTO FIRMU !!!!!!!

hodnocení Negativní hodnocení

Josef Marek

88.100.176.159

21.1.2016 14:36

Objednal jsem u této fi. pračku , porucha v po 6 měsících provozu je nezajímá , komunikace nulová. Již nikdy více u takové firmy NEOBJEDNÁM a ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI. Raději si připlatím a objednám u slušné firmy !!!!! Se slušností,ochotou a dodržováním zákona si evidentně firma hlavu neláme. MVDr. Josef Marek

Velká nespokojenost

hodnocení Negativní hodnocení

Martin

188.120.210.51

22.7.2015 21:55

Objednal sem si zboží(5ks.), posílají na tři části, nabízejí a nic nemají. Tak se to nedělá, absolutně nedoporučuji

Doba doručení

hodnocení Kladné hodnocení

Josef Procházka

109.81.210.183

26.3.2015 18:38

Dobrý den. Je u vás možné při objednání lednice domluvit doručení na určitou hodinu?

Re: Doba doručení

Odpověď obchodu

Elektromedia

62.240.171.6

1.4.2015 16:38

Dobrý den, ano čas dodávky lze dohodnout s přepravcem.

Doporučuji

hodnocení Kladné hodnocení

Spokojený zákazník

46.167.204.254

21.3.2015 15:13

Byla jsem potěšena velkým výběrem a protože vybavujeme byt tak jsem vše vybrala z bohaté nabídky na elektromedia.cz a využila jsem možnost splátek, takže maximální spokojenost. Vše proběhlo OK.

Re: Doporučuji

Odpověď obchodu

Elektromedia

62.240.171.6

1.4.2015 16:39

dobrý den, nákup na splátky je u nás samozřejmostí stejně tak jako možnost množstevní slevy přímo na míru vámi vybraných spotřebičů. Elektromedia

doporučuji..

hodnocení Kladné hodnocení

Jan Sýkora

109.81.210.131

12.3.2015 20:00

Koupil jsem si holící strojek, se kterým jsem maximálně spokojen a také jsem velice spokojen s vyřízením objednávky ze strany obchodu. Ihned mi bylo voláno, že je skladem a bude ještě ten den odeslán na mou adresu. Druhý den opravdu přišel.

Re: doporučuji..

Odpověď obchodu

Elektromedia

62.240.171.6

13.3.2015 14:10

Dobrý den, děkujeme za vaši reakci. Vždy se snažíme naším zákazníkům vyhovět a v co nejkratším termínuje informovat o termínu dodání a stejně rychle je doručit.

Důvěra v obchod

hodnocení Kladné hodnocení

pepino

37.48.42.131

11.3.2015 16:15

Eshop jako autorizovaný prodejce značek zaručuje, že je zboží pro český trh a to mě přimělo k nákupu na elektromedia.cz

Re: Důvěra v obchod

Odpověď obchodu

Elektromedia, s.r.o.

62.240.171.6

12.3.2015 9:28

Dobrý den, děkujeme za vaši důvěru. Naše zboží vždy pochází z oficiální české distribuce, proto taktéž garantujeme plnou dvouletou záruku, kterou je možné uplatnit nejen u nás, ale i v autorizovaném servisu ve vašem okolí. Elektromedia

ano potvrzuji že jsme museli psat pozitvní recenze

hodnocení Negativní hodnocení

nezmužu

46.167.201.250

8.6.2013 19:59

Ano byl jsem zaměstancem teto podivné firmi a potvrzujiže jsme byli nuceni psát pozitivní receze a i na zboží. Zboží udávane skladem samožřejmě není protože prodejna má cca 500m. Ano když platíte tak se věnují ale při servisu to máte smůlu ale buďme upřímní je to na (téměř)každem internetovém obchodě

Nulová komunikace

Bubák

78.45.92.135

21.4.2013 15:19

Objednal jsem naštěstí jen cartidge do tiskárny, nespěchal jsem a po týdnu byla připravena na odběrním místě v Praze, ovšem jiný typ, než jsem objednával. Vydávající pracovník se na mě díval jako na člověka, který si ani neumí objednat správnou cartridge do své tiskárny. Po příchodu domů jsem zjistil, že jsem objednal správně a chyba se stala v internetovém obchodě. Telefonoval jsem tam, a bylo mi řečeno, že mám napsat mail na reklamace, což jsem udělal, ale byla to zbytečná práce, nikdo na můj mail nereagoval. Tomuto internetovému obchodu se příště vyhnu a budu nakupovat jen tam, kde si zákazníka váží....

SHRNUTÍ E-SHOPU ELME

hodnocení Kladné hodnocení

Badd

109.239.78.161

26.11.2011 23:34

Vážení hodnotitelé, po velmi dlouhém hledání určitého zboží, jsem našel i tento e-shop, ale po přečtení vašich zkušeností z reklamacemi a jednáním některých zaměstnaců toho shopu jsem znechucen a nadále v tomto obchodě pohybovat nebudu. Moc děkuji za vaše užitečné hodnocení. Jdu se podívat na jiný seriózní E-shop. Badd

Zkušenost

hodnocení Kladné hodnocení

Karel

213.192.3.171

9.6.2011 21:06

Všem zákazníkům tohohle obchodu přeji aby jim všechny obchody dopadaly stejně dobře jako mě. Za dva roky nakupování naprostá spokojenost. Reakci p. Svobody považuju za přemrštěnou, vždy když jsem nakupoval uváděly, že mají skladem méně či více jak tři kusy a taky čas ke kterém u se stav skladu vztahoval. A co se týče platby kartou mam zkušenost se city bank, takovou že dost často sami rezervace neruší a člověk aby se doprošoval vrácení svojich peněz od banky. Za mě hodnotím pozitivně, i když každý má své mouchy

Lžou o skladových zásobách a neoprávněně blokují kreditky

hodnocení Negativní hodnocení

Jan Svoboda

82.150.190.3

14.5.2011 20:17

NEDOPORUČUJI A VARUJI !!! Tento obchod lže o skladových zásobách. Dne 7.4.2011 jsem učinil objednávku na Samsung UE26C4000, protože na webu Elektromedia.cz bylo 5 kusů skladem. Platbu jsem zaplatil kreditní kartou MasterCard od Citibank. Dne 9.4.2011 jsem do Elektromedia.cz 5x volal a bylo mi sděleno, že tuto televizi nemají skladem. Během hovoru jsem zkontroloval web a uváděli tam 3 kusy skladem. Kromě toho, že lžou mi udělali na kreditce rezervaci na skoro 8.000 Kč, která není do dnešního dne 14.5.2011 na mé kreditce zrušena. Pan Suchý měl ještě tu drzost mi nabídnout model o více než 2.000 Kč dražší. Číslo mé obj. je 63379. Na Mall.cz mají ten samý model skladem a levněji. Narozdíl od Elektromedia nelžou, nedělají neoprávněné rezervace na kreditkách a komunikují. Ta jejich operátorka je naprosto neschopná. V Citibank mi sdělili, že rezervace na 8.000 Kč se smaže až po 30 dnech, protože Elektromedia asi není schopna neoprávněnou rezervaci sama od sebe zrušit. Takže mi zboží nemáme jako Elektromedia, ale zablokuje Vám limit kreditky na 30 dnů, abyste si zboží nekoupil na Mall.cz, když jste odmítl jiný předražený model, který máme zrovna skladem a radi bychom se ho zbavili. Zvracel bych. Mrzí mě, že to musím napsat na web, protože Elektromedia.cz neodpovídá na mé emaily. Rozhodně nedoporučuji a varuji. Moc špatná zkušenost. Už nikdy Elektromedia.cz Ani omluvit se neumí. Jan Svoboda

Re: Lžou o skladových zásobách a neoprávněně blokují kreditky

Lubomír Podzimek

62.240.171.6

8.7.2011 16:16

Dobrý den, deklarovaná informace o skladovosti nemusí být díky více objednávkám současně několik desítek minut pravdivá. Proto byla zákazníkovi nabídnuta alternativa v podobě novinky. Po stornování objednávky byla z naší strany blokace platby okamžitě zrušena. Po několikáté urgenci pana Svobody, že je platba stále blokována, bylo zjištěno, že je chyba na straně Citibank a okamžitě byla zaslána žádost o uvolnění peněžních prostředků. Omlouváme se za vzniklé komplikace. S pozdravem Lubomír Podzimek vedoucí obchodního oddělení

Negativní zkušenost s reklamací!!

Radek Bušta

80.188.199.2

11.2.2011 10:52

Dobrý den všem. Chtěl bych se podělit o zkušenost s reklamací TV LG60PK950, zakoupeného v http://www.elektromedia.cz/ TV jsem zakoupil na základě lepší ceny, kterou mi tato společnost nabídla. V tuto dobu jsem byl pochopitelně přesvědčen o tom, že lepší obchod jsem si nemohl vybrat. TV jsem obdržel 22.11.2010 a zpočátku jsem byl velice spokojen a to natolik, že jsem na TV napsal recenzi, ve které jsem nešetřil superlativy. Bohužel po dalších pár dnech mé nadšení vystřídalo překvapení, když jsem zjistil určitou ?nehomogenitu barev obrazu?. Zkrátka fleky. Nebyl jsem ochoten u takto drahé TV tuto závadu akceptovat, ale v době vánoc jsem chtěl s pochopitelných důvodů mít TV doma. A tak jsem se telefonicky domluvil s reklamačním oddělením na tom, že po svátcích bych zavolal servis a ukázal co je na TV špatně a na základě tohoto, by se TV vyměnila za nový kus v rámci ?Rozporu s kupní smlouvou?. Nakonec jsem 7.1.2011 TV odeslal, resp. obchod si pro ni poslal odvoz. Mimochodem telefonický kontakt s reklamačním oddělením byl od doby odeslání TV, možný pouze z jiných telefonů, nežli z mého. Zajímavá bylo hlavně to, že v době volání z mého telefonu hovor nikdo nepřijímal a to jsem to v jednu dobu zkoušel asi 20x do hodiny. Ale jakmile jsem zkusil zavolat z jiného přístroje, tak do pár sekund byl hovor přijat. Zkoušel jsem to z telefonů dcery , manželky a kolegy. Možná tam v době mého volání nikdo nebyl, nevím. Ale abych se vrátil k tématu. TV byla odvezena a já se poměrně často ptal na věci ohledně toho, kdy bude vše vyřízeno atd. Dostávalo se mi odpovědí typu: ?TV je na posouzení, urgovali jsme opravu, jakmile budeme něco vědět, budeme informovat.? Na moji žádost zaslali i kontakt na servis. Počítal jsem s tím, že podle domluvy řeší reklamaci k mé spokojenosti co nejrychleji a že je nebudu ani ?otravovat? dotazy, jak to vypadá a nechám je dělat svou práci. Nicméně od 19.1. do 1.2.2011 se mi nikdo od ELME neozval ani emailem a ani telefonicky. Bylo mi to opravdu velice divné, ale trpělivě jsem čekal, vědom si toho, že na posouzení závady mají 30dnů, že se vše vyřeší k mé spokojenosti a že mne přece tak dlouho nenechají čekat, když jde jen o pouhé posouzení!!! Bohužel, nevyřešilo. Nakonec se mi ozvali 5dní před uplynutím lhůty, kterou mají ze zákona na posouzení reklamace s tím, že závadu servis neuznal. Servis napsal to, že závada je viditelná pouze při statickém obrazu, což není pravda! A i společnost LG mi napsala, že fleky na TV v žádném případě nesmí být!!!! Takže moje TV byla od 19.1.2011 do 2.2.2011 kdesi a nikdo mi nic nedal vědět. Po doručení jsem se ptal i na servisu, proč to trvalo tak dlouho a vedoucí mi oznámil, že jim nikdo neřekl ať spěchají. Navíc mi TV poslali obráceně v krabici, tj. dnem vzhůru. To ale již nesouvisí s obchodem, kde jsem TV zakoupil. Akorát by mne zajímalo, na jak dlouho by byla opravdová reklamace, ale u ELME to už nikdy rozhodně zkoušet nebudu. Žádal jsem ELME o vyjádření k reklamaci. Slíbili, že se mi ozvou. Ale po zkušenostech s nimi mě nepřekvapilo to, že nikdo po týdnu nenapsal ani řádku. Rozhodně to byl poslední nákup v ELME!!!!!

Re: Negativní zkušenost s reklamací!!

ELME

62.240.171.6

17.2.2011 13:42

Dobrý den, problém s reklamací nás samozřejmě mrzí a dál jej řešíme. Zákazníkovi jsme nabídli posouzení vady přístroje jiným autorizovaným servisem. Tým ELME

Spokojenost

Petr Zwikirsch

78.102.216.182

5.1.2011 18:03

s tímto obchodem.Druhý den po objednání lednice/ na dobírku/ v pořádku dodána.Nakupuji přes internet již desátým rokem a zatím jsem nebyl zklamán.

NEDOPORUČUJI

Luboš

83.208.197.69

12.10.2010 22:04

Zdravím, ruším touto cestou objednávku č.40569 z důvodu naprostého nezájmu z Vaší strany ke kupujícímu.Dále doporučuji proškolit p.Hýska jakožto mě přiřazeného obchodníka,aby svou funkci zastával s profesionálním nasazením a s maximálním přístupen k zákazníkovi. Minulý týden mi p.Hýsek telefonicky oznámil,že do poloviny tohoto týdne obdržím objednané zboží a dnešního dne po několika telefonátech s telefonní operátorkou se dozvím,že zboží není na skladě a že bude u Vás naskladněno až v pátek(na stránkách u výrobku ještě v tuto chvíli máte skladem více jak 3 kusy s expresním dodáním dnes či zítra).Slibu že mi zavolá p.Hýsek jsem v tu chvíli už nevěřil. Požádal jsem tedy operátorku,aby mi informace o dodání zaslala dnes na email,ale bohužel nic nedorazilo. Zřejmě máte dostatek zákazníků,že si můžete dovolit dělat si "srandu" z někoho kdo u Vás hodlá zakoupit zboží za cca 25000,- Kč. Považuji za slušnost obchodníka ozvat se zákazníkovi,aby nečekal na zboží a případně domluvit jiný termin dodání.

svítí písmeno H

pavel

188.92.11.13

7.1.2010 16:31

V pohotovostním režimu mi permanentně v "horní liště" vedle síly signálu svítí písmeno H, nevíte někdo co to znamená? Díky

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NEDOPORUČUJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Josef

89.102.198.208

27.3.2009 16:40

I když krabice od ppl byla v pořádku, po otevření byla mikrovlnka v horní části promáčklá a to hodně, po deseti letech končím s kupováním bílé techniky po internetu.Pepa

Všechny reklamace našich zákazníků rádi vyřešíme.

ELEKTROMEDIA s.r.o.

62.240.171.6

7.4.2009 14:08

Dobrý den, Pokud nejste spokojen se službami přepravní společnosti či službami e-shopu a chcete uplatnit reklamaci, kontaktujte, prosím, naše reklamační oddělení (reklamace@elektromedia.cz). Mějte hezký den. Tým ELEKTROMEDIA

ElektroMedia = trapáci = posílají si sami hodnocení

Kačka

12.3.2009 21:54

Fennanek a Irenka mají též shodnou IP adresu..je to trapné !!!!!!

Re: ElektroMedia = trapáci = posílají si sami hodnocení

Tomáš Heřmanský, HLEDEJCENY.cz

77.48.110.114

17.3.2009 9:30

Duplicitní příspěvky smazány.

Preferujeme hodnocení od ověřených zákazníků.

ELEKTROMEDIA s.r.o.

62.240.171.6

7.4.2009 14:04

Dobrý den, jménem internetového obchodu www.ElektroMedia.cz vkládám do této diskuse oficiální stanovisko ke kvalitě obsahu tohoto diskusního fóra. České internetové prostředí poskytuje svým uživatelům mnoho různých porovnávačů cen, mezi které patří také Hledejceny.cz. Srovnávače cen umožňují svým uživatelům vkládat příspěvky do diskusí. Kvalita diskusí zcela jistě závisí na osobnostních kvalitách přispěvatelů a na jejich úmyslech. V zájmu vyšší kvality obsahu diskusí aplikují správci (majitelé) stránek do svých diskusních fór kontrolní mechanismy, které by měly zamezit vkládání nesmyslných či nerelevantních příspěvků. Internetový obchod ElektroMedia.cz vítá všechny smysluplné komentáře a názory, ale jednoznačně preferujeme názory pocházející od skutečných zákazníků. Na srovnávači cen Heureka.cz se účastníme projektu "Ověřeno zákazníky" a recenze od skutečných zákazníků můžete sledovat na adrese http://obchody.heureka.cz/elektromedia-cz/recenze/. Pokud srovnávač cen Hledejceny.cz zavede do praxe podobný kontrolní prvek, velmi rádi se projektu zúčastníme. Věříme, že zmíněný postup přispěje k vyšší kvalitě diskusí a vyššímu standardu komunikace se zákazníkem. Mějte krásný den. Team ELEKTROMEDIA

Re: Preferujeme hodnocení od ověřených zákazníků.

hodnocení Negativní hodnocení

Stamaz

46.226.16.253

15.6.2012 19:14

Je pravda, že na serveru Heureka máte slušné hodnocení. Ale asi pro to mám vysvětlení. Chtěl jsem si v ELME koupit televizi, kterou skoro nikde neměli skladem. V Elme ano. Právě na základě toho a dobrého hodnocení na serveru Heureka jsem si jej tedy v ELME v pondělí objednal. Za pár hodin telefonát, že zboží bude nejdříve za týden. To se jistě může stát. Ale ještě v pátek je podle webu ELME zboží skladem! Chtěl jsem napsat recenzi obchodu na Heureku, ale dozvěděl jsem se, že obchody s certifikátem "Ověřeno zákazníky" lze hodnotit jedině po provedeném nákupu. Nezlobte se, ale nejsem blázen abych platil někomu komu se nedá věřit za to, abych ho mohl hodnotit. A myslím, že nejsem sám. I vám přeji krásný den

Nespokojenost, manipulace s cenou.

Lenka Vavřiníková

80.188.188.170

9.3.2009 12:04

Objednávala jsem u této firmy dnes tyčový mixér Brown MR 4050 HC NEW v ceně 928,- v momentě potvrzení objednávky. Přišel mi potvrzovací mail, ve kterém ovšem byla změněna cena na cenu 1035,- bez udání důvodu. Taktéž v online stavu objednávky mi bez jakéhokoliv vysvětlení změnili cenu na 1035,-. Komunikace přes mail sice možná byla, nicméně jednostranná ze strany Electromedia s.r.o. Takže s precizností WEBovek jak jsem to viděla někde výše to taky nebude tak žhavé. Bohužel dokladovat to nemůžu, jelikož firma "začarovala" s cenou až po dokončení objednávky a to důkladně. Takže pozor na ceny !!! Přišlo mi to, jako by v případě, že někdo projeví zájem o nějaké zboží, jdou automaticky s cenou nahoru.

Re: Nespokojenost, manipulace s cenou.

Paulo

194.213.207.194

14.12.2009 16:27

Taky je nemám rád. Něco tam koupíte a reklamace už se jen tak nedočkáte.

Re: Nespokojenost, manipulace s cenou.

jindra

90.178.57.148

8.7.2010 4:19

Manipulují s cenou asi dle nálady a pokud se přece jen necháte zlákat k nákupu, tak se vyhněte Vendule Šislové, protože jednání s ní je opravdu zážitek. Jo, a nedejte na jejich proklamace "ušijeme vám cenu na míru", to je vůbec podvod století. U nich bych nenakoupila ani náhodou. Jindra

Prosba

mendosino

94.74.212.173

27.11.2008 23:03

Chtěl bych poprosit, aby tento e-shop na těchto stránkách alespoň neodesílal sebehodnotitelské příspěvky z 1 PC. Václav, Lenka, Viki , Madli maj stejnou IP adresu. Anebo jsou všichni příbuzní????

Re: Prosba

any

90.178.137.175

20.2.2009 21:05

paráda,díky za jejich blbost, tak tady nikdy nic nekoupím

Re: Prosba

Tomáš Heřmanský

77.48.110.114

23.2.2009 16:23

Děkujeme za upozornění, duplicitní příspěvky byly smazány.

koupě luxu a konvice

Pani

88.100.183.180

22.11.2008 18:22

byla jsem s nákupem spokojená,proběhl rychle a hladce

Dokud nereklamujete, tak super

Martin Moravec

85.71.142.222

11.1.2008 7:14

+ kvalitně zpracovaný web + dobré ceny + komunikace při prodeji - dodání spíš dražší a vždy hrazené, nezávisle na ceně objednávky - nevyplněný záruční list při prodeji, nutno řešit dodatečným zasláním k potvrzení - termíny řešení reklamací v maximální zákonem povolené době, nezájem o pružnější řešení - komunikace při reklamaci minimální, zodpovězen byl vždy pouze přímý telefonický dotaz, elektronická komunikace ignorována - účelové byrokratické zdržování tam kde se to prodejci hodí, naopak chybějící dokumenty tam kde by to bylo proti jeho zájmům (při reklamaci nutnost potvrdit klasickou poštou dobropis, na druhou stranu nikdy nezaslaný reklamační protokol s datem přijetí reklamace a to ani elektronicky) Závěr: Dokud jen utrácíte peníze, tak je to výborný obchod. Ale běda vám, jestli budete potřebovat něco reklamovat. Zákonné lhůty sice tak nějak po svém dodrží, ale jinak je to utrpení.