Kde jsem: Obchody >

KASA.cz

hodnocení obchodu (74)
     

KASA.cz přejít do obchodu

Jeden z největších internetových obchodů na českém trhu. Nabízí zákazníkům velmi široký sortiment spotřební elektroniky, foto techniky, výpočetní techniky, zahradní techniky, sportovního zboží, kosmetiky, atd. Zákazníkům nabízí ty nejlepší služby. Je členem Asociace pro elektronickou komerci. Nabízí řadu přidaných služeb.

http://www.kasa.cz/

Informace o obchodu KASA.cz

Provozovatel

HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Kútiky 637 Zlín - Prštné 76001

Platby

Dobírka
ePlatby - Raiffeisenbank
mPeníze
on-line platba Česká spořitelna
On-line platební kartou
Osobně hotově
Osobně platební kartou
Převodem na účet
Splátkový prodej Cetelem
Splátkový prodej Home Credit
Splátkový prodej Triangl

Doprava

Česká pošta (99.00 Kč)
Česká pošta - dobírka (139.00 Kč)
Doprava ZDARMA od 2000,- Kč (0.00 Kč)
KASA Komfort (349.00 Kč)
KASA Komfort - dobírka (409.00 Kč)
KASAHOUSE - 2xPraha, Brno, Ostrava (0.00 Kč)
Osobní odběr (49.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) (99.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka (139.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) (299.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) - dobírka (359.00 Kč)

Ostatní

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

Vrácení peněz

hodnocení Kladné hodnocení

Ivo Přichystal

37.188.247.170

31.7.2017 22:59

Objednané zboží jsem předem zaplatil a po třech dnech jsem, ale objednávku zrušil. Peníze mi byly bez problémů vráceny a zaměstnankyně vystupovala ochotně vstřícně. Peníze jsem měl během několika dnú zpět na účtě.

Nespokojenost s nabízeným výrobkem

hodnocení Negativní hodnocení

Jana Miháliková

188.120.212.34

27.7.2016 9:00

Objednala jsem si Pártystan. Došel včas na místo určení, to hodnotím pozitivně. Velké zklamání nastalo z výrobku... párty stan vydržel dva dny, při poměrně slabém větříku neudržel stabilitu. Konstrukce je slabá, bočnice jsou o nestejné délce a úchytky (suchý zip) držely jedním stehem a byly krátké. Výrobek lze nazvat jedním slovem ZMETEK. Takže už nikdy více.

U kasa už nikdy!

hodnocení Negativní hodnocení

Zuzana B.

37.48.36.53

19.4.2014 8:55

Objednala jsem synovi k narozeninám auto na dálk.ovládání, psáno 2ks skladem, hned jsem zaplatila, dostala potvrzení na mail. Čekám 6dní nic se neděje, píši, co je se zbožím, dostala odpověď jestli jsem se nespletla a poslední dva ks nejsou na osobní vyzvednutí, že mi to přišlo určitě v potvrzovacím mailu, pak, že se auto bude naskladňovat 7-10dní. Na moji další odpověď už nikdo nereagoval. Zavolala, za deset dní jsem se dozvěděla, že auto nebude. Kdybych si nezavolala o peníze a neřešila, tak pohodička, moment už je to 4dny a zatím peníze nemám, snad dorazí. Hrozná zkušenost, když mi to nejde, tak to nedělám....

Naprostá spokojenost!

hodnocení Kladné hodnocení

Pavel

188.95.60.22

28.5.2013 15:28

Jednoznačně nejlepší internetový obchod! Jinde už nenakupuji ...

varování pro případné klienty

hodnocení Negativní hodnocení

Hana Pospíšilová

85.132.201.213

30.7.2012 10:45

Objednána mraznička Goddess 18.7.(dle informace na internetu: skladem)s komfortním dodáním do domu (mělo to být s přesností na 60min.). Dodáno 24.7.,čekala jsem na něho dle SMS, kterou poslali, od 13:30 až do 17 hod.(velmi "příjemný" pán). Do mrazničky jsem 25.7. naskládala vše zmrzlé, starý mrazák k likvidaci, a 28.7. jsem zjistila, že vůbec nedosáhl mrazících teplot, je z něho jen chladnička. Teď řeším reklamace a servisy (na internetu pro naši oblast uvádějí dva, v jednom z nich jsem se dozvěděla, že tak "daleko"-40km nejezdí a druhý až cca za 4dny...). Kasa.cz na reklamační emaily neodpovídá a po telefonu jsem se dozvěděla, že zboží v krátké době nevymění, jen standartně dle reklamačního řádu, tj. 30 dní. Bezvýchodná situace, potraviny na vyhození, obrovské VAROVÁNÍ všem před nákupem zboží u této firmy. Absolutně žádná snaha o domluvu s klientem. A pozor na telefonní číslo, uvádějí pro všechny kontakty, prodejny,či reklamace pouze jedno, na které se nedá dovolat z pevné linky, jen z mobilu.

Re: varování pro případné klienty

hodnocení Negativní hodnocení

Renata Housková

109.81.209.127

11.1.2017 19:57

Dobrý den, bohužel jsem si Vaše varování nepřečetla před nákupem 4 dveřové lednice Ariston. Lednice po 1 roce provozu začala vrčet a přesně vše probíhá podle Vámi uvedeného scénáře- žádná domluva, jen vytáčky. prosím, Vás, jak to u Vás dopadlo? Má cenu se s nimi dohadovat? Děkuji za radu, Housková Renata

PHILIPS AZ3856

hodnocení Kladné hodnocení

Vlčkovi

88.101.72.191

24.11.2011 16:55

rádi bychom si objednali tento přístroj v případě, že má sleep. Jsde nám o kvalitní rádio, ostatní není funkce pro nás nejsou tak důležité. Nebo nám, prosím, doporučte jiný přístroj, který má sleep, předvolby stanic, není velký a má kvalitní zvuk při poslechu. Děkujeme předem za zprávu Vlčkovi

Spokojenost

Luděk Klinkovský

217.197.33.76

26.4.2011 18:14

Naprostá spokojenost. V úterý jsem objednal a převedl peníze. Operátorka mi ve čtvrtek potvrdila přijetí platby a dala na výběr termín dopravy pračky zdarma. Pračka dorazila přesně na čas. Ochotný dopravce mi pomohl s pračkou do 2.NP po schodech a pračku vybalil. Potvrdil záruční list a odvezl si pračku starou. Není nic co bych vytknul. Asi by to chtělo, aby sem psali i lidé co jsou spokojeni. Jinak to není objektivní hodnocení prodejce. Remcat a stěžovat si umí každý. Pochvala už přes pysky (klávesnici) leze málokomu.

informace

Ivanka Racková

86.49.37.13

28.12.2010 14:26

Dobrý den,poprvé jsem si objednala zboží ve Vašem internetovém obchodě s tím, že mi bude doručen 22.12.2010. Dne 23.12. jsem se dozvěděla, že to bude mezi svátkama, že je toho hodně a že je zboží vyexpedováno. Dnes 28.12.2010 jsem se dozvěděla, že zboží není vyexpedováné, nebude protože má sklad dovolenou a zboží bude až v lednu. Tímto prohlášením se tento obchod stává pro mě nedůvěryhodným, odstoupila jsem od smlouvy a nyní budu s napětím čekat na vrácení peněz. Je mi líto, že zrovinka Česká spořitelna inzeruje tento obchod. Jsem zvědavá, zda mi spořitelna pomůže při případném vymáhání peněz, když mají v tomto obchodě on-line platby za zboží. Jsem zklamaná a již si nic neobjednám a hlavně nic nezaplatím dopředu. Je mi líto, že moje banka spolupracuje s tímto obchodem. Ivanka Racková

vse v Pohode

hodnocení Kladné hodnocení

Robert Bartek als. Marfi

78.102.190.131

13.9.2011 13:21

v nedeli me napadlo ze udelam radost sve polovicce na narozeniny velice rada by totiz dostala novy kuchynsky robot jelikoz v nedeli nikde poradne neni nic otevrene tak sem se rozhodl mrknout na web a objevil sem tam robot znacky bosh s kterou mam dobre skusenosti jenze nikde nebyl k mani na prodejne tak sem se rozhodl po prve vyuzit internetovy obchod na skousku a hle ono to funguje :) dokonce lip jak sem cekal:) v pondeli mi dosla prvni sprava ze to je vyexpedovano a v utery druha ze si muzu prijit na postu :) tak ze skusenosti s timto internetovym obchodem zatim super ;)