Kde jsem: Obchody >

MALL.CZ

hodnocení obchodu (427)
     

MALL.CZ přejít do obchodu

MALL.CZ je největším prodejcem na českém internetu. Nákupní galerie MALL.CZ nabízí vše od bílého zboží, přes video, audio, pc a foto techniku, až po dárky, design, hobby, sport a chovatelské potřeby.

http://www.mall.cz

Informace o obchodu MALL.CZ

Provozovatel

Internet Mall, a.s.

Dělnická 12 Praha 7 17000

Platby

Dobírka
eBanka
eKonto
Jiná
On-line platební kartou
Osobně hotově
Osobně platební kartou
PaySec
Převodem na účet
Splátkový prodej Cetelem

Doprava

Česká pošta (129.00 Kč)
Česká pošta - dobírka (129.00 Kč)
Osobní odběr (0.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) (129.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka (129.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) (299.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) - dobírka (299.00 Kč)

Ostatní

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

špatná zkušenost-příště ne

hodnocení Negativní hodnocení

Nespokojenost

90.177.81.98

22.11.2016 11:05

Objednala jsem si dětskou postýlku,dle zaslaného e-mailu této společnosti dodání 21.11 2016.Zboží nedošlo, neboť používají nespolehlivého dopravce DPD s depem Velké Přílepy.Klidně Vám dopravce doporučí, když nemohou přivézt v uvedený den až navečer, přijeďte si pro balík, když to potřebujete.V Mallu to nikoho nezajímá!!

Re: špatná zkušenost-příště ne

hodnocení Negativní hodnocení

Jára

92.240.178.196

27.6.2017 18:16

Vše předraženo

scházející doklady

hodnocení Negativní hodnocení

Hruškova Anna

83.208.119.235

10.6.2016 20:02

Objednala jsem si a obdržela domácí robot.Bohužel jsem neobdržela žádný doklad. V případě reklamace nevím jakým způsobem postupovat. Dopravní podnik hodnotím hodně negativně. Hrušková Anna

Re: scházející doklady

hodnocení Negativní hodnocení

Vlasta

46.13.179.48

24.8.2016 1:39

Mám špatnou zkušenost s reklamací,protoze nemají zájem po 30 dnech reklamaci se zabývat a ještě mají rychlou odpověď ,že vrátí peníze jejich arogantní chování mě hlava nebere.

Nedodání zboží skoro měsíc!!!!!

hodnocení Negativní hodnocení

Jana Dorušková

77.48.59.81

24.11.2015 20:07

Před měsícem jsem objednala krmivo pro kočky. Doposud jsem nedostala zboží ani vyjádření od dodavatele. Zboží bylo zaplaceno převodem a po telefonickém rozhovoru na zákaznické lince mě paní ubezpečila, že problém nastal ze strany dodavatele z důvodu stěhování skladu. Ale opět mně vystavily další objednávku i s částkou za dopravu. Ani po písemném dotazu jsem doposud nedostala žádnou odpověď. Spoléhala jsem na solidní jednání, ale bohužel jsem se zmýlila.

pračka

hodnocení Negativní hodnocení

Broňa Malá

89.103.245.132

11.11.2015 16:45

dne 27.10.jsem si od Mallu objednala pračku,kterou jsem bohužel i předem zaplatila.Do dnešního dne nemám ani pračku,ani peníze zpět na účtě.Navíc jsem protelefonovala již 300Kč,za to jejich-čekejte jste 14 v pořadí apod.Operátoři se pořád jenom omlouvají a slibují že během 2 dnů pračka příjde,ale žádná změna,k ničemu to nevede,škoda peněz za telefon a strávený čas s tím.Na mejly už neodpovídají vůbec ani do dvou dnů jak inzerují.5x jsem navštívila osobně pobočku Mallu u nás v Pardubicích a ať jsem to zkoušela po dobrém nebo po zlém,tak všechno je marné-jen uslyšíte,my se omlouváme,my se omlouváme.Teď se tedy chystám do Prahy přímo do skladu,že si pračku naložím a odvezu sama a pokud nepořídím ani tam,podám na tuto prolhanou společnost Mall trestní oznámení,zato,že mi neoprávněně drží již 16dní peníze.Já nejsem banka.Budu požadovat úroky za každý den z prodlení.NIKOMU tuto pochybnou,prolhanou,podvodnickou firmu MALL NEDOPORUČUJI a varuji-pokud chcete přijít o peníze a o nervy tak si od nich objednejte.Jinak to prosím nedělejte.Mám pocit,že vyberou peníze a pak zkrachují jako cestovky.

Re: svetr

hodnocení Negativní hodnocení

jana piskovská

78.80.41.117

12.11.2015 9:19

Mám obdobnou špatnou zkušenost, za zboží vrácené 4.10. mi dodnes dluží peníze. Já to však nevzdám a budu se soudit. Držím všem, kteří se nechali napálit, pevné nervy a nenechejte se okrást.

dodávka zboží

hodnocení Negativní hodnocení

Antonín Tichý

195.128.222.209

16.10.2015 12:27

Přišla nám na internet informace, že dnes 16.10.2015 dostaneme objednanou zákázku. Od rána čekáme, ale žádné další upřesnění nepřišlo. Naštěstí jsme důchodci, ale nemůžeme ani do obchodu. Tichý Mikulov

dotaz

hodnocení Kladné hodnocení

jirka

46.135.56.252

28.9.2015 10:54

Dobry den chci si u vas objednat pracku a jestli pracovnici kteří ji privezou ji i zapoji.dekuji Chochola

televize - jako atrapa?

hodnocení Negativní hodnocení

krátká jiřina

194.228.32.217

25.9.2015 9:17

Koupila jsem si televizi s pocitem že maje stařičká televize která bežela 2O roků si zaslouží odpočinek. Vše s dodávkou v pořádku. Již od začátku se obraz spouštěl pomalu. Ale nyní nenaskočí ani za půl hodiny. Mám na obrazovce SENCOR, Písemně jsem se obrátila s reklamací před týdnem - nic. Jsem důchodkyně nem možnost lítat po obchodech proto jsem zvolila tento nákup přes internet. Myslím, že by mělo být serioznější, rychlejší jednání. A to nevím jak vše bude probíhat, zatím čučím na SENCOR už bezmála hodinu.

nejsou spolehlivý

hodnocení Negativní hodnocení

Petr Chovanec

212.158.144.66

1.7.2015 12:18

Objednal jsem si ledniču,dopravní firma se sice zpozdila u převzetí jsem zaplatil a podepsal převzetí,po vybalení,nebyl záruční list ani doklad,že jsem zboží koupil.6ádná informovanost na webových stránkách do mallu nechoďte.

záměna zboží bez jakékoliv omluvy

hodnocení Negativní hodnocení

Miluše

78.156.129.194

11.12.2013 18:15

Jako dárek jsem objednala autorádio.Místo něj jsem obdržela hrnec na vaření rýže.Docela kontrast né?Ten se mi do palubní desky opravdu nevejde:-) .To co jsem zde četla,opravdu nemá smysl něco s reklamací řešit.Hrnec je mi k ničemu a tisícovka fuč.Nadále bude muset můj partner múj falešný zpěv:-) A Mall?Už nikdy............

Jine zboží

hodnocení Negativní hodnocení

kalusova iva

194.228.79.243

3.10.2013 21:17

Dnes jsem přebrala jinou značku ledničky než jsem si obědnala,já blbá,nevim co mam dělat.

Ne"dodavka"

hodnocení Negativní hodnocení

Tomas

109.75.150.214

7.7.2013 22:05

Tak z nákupu na Mallu se stalo zklamání prvního stupně. Objednávka na mixér byla odeslána 22.6. a zboží mělo dorazit 2.7 k vyzvednutí na prodejnu. V den doručení jsem dostal emailem info od automatu, že bohužel je problémek a že mixér bude dostupný o den později. Následující den (3.7.), jsem však dostal další email, že zboží bohužel nemají a nejsou ho schopni sehnat a že teda objednávku z jejich strany stornují. Je otázkou do jaké míry je drzost mi poslat link abych si našel jiný typ. Mě osobně to spíš nasralo, protože jsem si vybral konkrétní typ a nehodlám trávit čas hledáním nového shodného přístoje. Přidali ještě slevový kod na 100 korun - což rovněž nevyužiji, protože se tomuto eshopu budu už vyhýbat. Celkově to znamená, že mě "seriózní" eshop doslova lakoval více než 14 dní a tvářili se, že je všechno v pořádku, místo aby už po několika dnech přiznali že zboží nemají. Díky jejich "spolehlivosti" mi dorazí nový mixér se skoro 3 týdenním zpozděním... Dále je vtipné, že ElectroWorld zboží vyskladnil hned následující den po objednávce (díky mu za to). ¨ Posouzení je na Vás......

Reklamace

hodnocení Negativní hodnocení

Naspokojený Zákazník

185.14.232.4

18.6.2013 17:56

Dodali mi nefunkční počítač a nechtějí mi ho vyměnit za funkční dle objednávky. Nefunkční jsem si totiž logicky neobjednal a tak poskytnu telefony přímo na odpovědné osoby aby jste jim mohli volat přímo. Jejich názor že si mám novou věc odnést do servisu mě neuspokojil a nevidím k takovému postupu důvod.

divne jednani

hodnocení Negativní hodnocení

Helena Gibastikova

78.156.147.84

20.12.2012 12:31

Dne 14.12.2012 jsem si objednala na Mallu zbozi a vse ten den jsem uhradila prevodem z uctu vctne dopravy.Je to jiz tyden a nemam ani zbozi a ani penize.Dovolat se tam nelze,pac maji operatori strasne moooc prace.Nevim si rady jak dostat zbozi nebo penize?A na emaily nereaguji jako lekle ryby.

vrácení zboží

hodnocení Negativní hodnocení

Jana

192.168.131.93

9.7.2012 16:16

Koupila jsem více zboží a byla víceméně spokojená. Narazila jsem s nákupem televize, nevyzkoušeli jsme hned po nákupu a pak po 14 dnech začal mizet obraz až zmizel nadobro, dali jsme do autorizovaného servisu,měsíc opravovali fungovala asi čtvrt hodiny, další oprava opět měsíc a vráceno neopraveno.Odnesla jsem do prodejny, že chci vrátit peníze nebo nový vyrobek, místo toho poslali prý na další opravu a vymýšlí si všechno možné jen aby reklamaci nemuseli vyřídit :-((( Hlavně chtějí poslat originály opravenek i když jsem jim je poslala neskenované. Nedám, při jejich přístupu by je někam zašantročili a tvrdili, že to nebylo vůbec opravované

s Mall jsem skončil

hodnocení Negativní hodnocení

Jiří Navrátil

88.100.71.165

3.2.2012 18:05

V MALL jsem nakoupil již řadu věcí. Byl jsem spokojen až do doby kdy obdržené zboží vykazovalo vadu. Naposledy jsem zakoupil DVD přehrávač Philips. Pro připojení k TV používám propojovací kabel HDMI. K přehrávači byl dodán propojovací kabel Scart - Cinch. Tento kabel jsem chtěl použít později k jinému přístroji, ovšem v konektoru Scart byl jeden nůž zlomený. Když jsem závadu reklamoval, byl mi vrácen vadný kabel s tím, že jsem si závadu způsobil sám. V dávné minulosti jsem si propojovací kabely s konektory Scart sám vyráběl a vím, že s tímto konektorem se musí zacházet opatrně. Vyráběl jsem propojovací kabely i pro své známé. Nařčení, že jsem si závadu způsobil sám odmítám a přehodnotil jsem svůj názor na obchod Mall. Rozhodně jej nemohu doporučit.

Otřesné jednání

hodnocení Negativní hodnocení

Martin Štumpf

84.42.154.153

21.12.2011 22:03

Zboží 13815010439461 jsem ve stanoveném termínu neobdržel. Protože Mall deklaruje, že v tom případě kupující obdrží 500 Kč, uplatnil jsem nárok. Jenže Mall sděli, že jsem nebyl doma, což je lež, a že jsem souhlasil s náhradním termínem, což je rovněž lež. Kdybych včas věděl o této diskusi, nikdy bych si u této děsivé firma nic neobjednal.

Jak mi mall.cz "zpříjemnil" Vánoce

Tereza S.

78.45.49.100

21.12.2011 0:11

Dobrý den, ráda bych se s Vámi podělila o zkušenost s mall.cz Před 22 dny, dne 18. 11. jsem si na mall.cz objednala 5 stolních her. 4 z toho byly k dodání do 24 hodin, skladem údajně 5 a více kusů. Pouze 1 hra s dodáním do týdne. Zvolila jsem možnost poslání všech her najednou, což mělo být dle Vašeho mailu dne 6.12. 6.12. přišlo mi oznámení o změně data doručení na 12.12. bez jakéhokoliv vysvětlení 12.12. hry nevyexpedovány, info žádné 13.12. přišlo mi oznámení o změně data doručení na 15.12. bez jakéhokoliv vysvětlení 15.12. přišlo mi oznámení že zbozi nebylo expedováno, pro jistotu již bez data doručení, napsala jsem mail na mall.cz kde jsem žádala vysvětlení, bez odezvy 16.12. napsala jsem sem, na heuréku.cz o své negativní zkušenosti a věci se naoko daly do pohybu. Údajně hra, která měla být expedována do 24 do a bylo jí údajně na skladě 5 a více kusů byla najednou poslední a poškozená a proto mi balík neodeslali. Souhlasila jsem že hned v pondělí19.12. odešlou alespoň ostatní hry a tu poslední až po Vánocích, přestože všechny hry mají být Vánočními dárky a j1 mi tedy bude chybět. 19.12. 13:00 jsem byla ujištěna že mi má přijít mail a sms o vyexpedování zboží, což se nestalo. Místo toho mi přišlo zcela nesmyslné oznámení o změně data doručení na 19.12. (tedy ten stejný den), což se ale také nestalo. 20.12. psala jsem 2 maily paní PR mamažerce mall.cz Michale Gregorové, oba bez odezvy Přišlo mi oznámení a sms o vyexpedování hry, té co jako jedniná měla být doručena po Vánocích, protože ji údajně měli od dodavatele získat 22.12. Ostatní hry tam chyběly. Volala jsem tedy na zákaznickou linku kde mi oznámili, že o tom nic nevědí, po mém opakovaném naléhání mi operátorka sdělila že vše předá k prošetření nadřízené. 16:22 přišlo mi oznámení o stornu dvouch her, jedna ta co měla dostupnost do 24 hod, druhá dostupnost do týdne, jinými slovy teprve po 22 dnech přiznali, že hry prostě nemají a nejsou schpni dodat, kdy do Vánoc jsou to necelé 4 dny. V oznámení o stornu mi poslali poukázku v hodnotě 100 Kč (musím tam ale nakoupit minimálně za 200), skutečně dostatečná kompenzace. Přitom například u hry Evropa drze uvádějí ještě teď dodání do Vánoc, skladem 5 a více kusů. ZÁVĚR: 1) MALL. CZ NA SVÉ ZÁKAZNÍKY ZVYSOKA KAŠLE, I NA TO ŽE BUDOU MUSET NA POSLEDNÍ CHVÍLI SHÁNĚT DÁRKY JINDE, ZÁKAZNÍKOVI SE SMÍ LHÁT A DĚLAT Z NĚJ BLBCE (jinak to řict bohužel opravdu nejde) 2) ZBOŽÍ SICE NEMAJÍ SKLADEM ANI OBJEDNANÉ U DODAVATELE ALE I TAK KLIDNĚ TVRDÍ ŽE HO MAJÍ 5 A VÍCE KUSŮ SKLADEM 3) TO ŽE ZBOŽÍ NEMÁTE JE RYZE VÁŠ PROBLÉM KTERÝ NIKDO NEBUDE ŘEŠIT 4) UDĚLAT VÁNOČNÍ NÁKUP NA MALL.CZ BYL JEDNOZNAČNĚ ŠPATNÝ NÁPAD A NAKUPOVAT ZDE TEDY VŠEM DŮRAZNĚ NEDOPORUČUJI !!!!!

kávovar nekompletní

hodnocení Negativní hodnocení

Alena

89.24.167.59

14.12.2011 13:43

Tak jsem se tak těšila na pákový kávovar od značky Delongi ec 220 cd za dobrou cenu ano přišel mi asi 3 den,ale ne kompletní hrozně jsem jim vynadala jak si to představují zapoměli mi dát do krabice 2 filtry na kafe to co se dává do tý páky ,aby se mohlo udělat kafe.Už jsem jim 2 krát napsala na email ,kdý mi to laskavě pošlou a nic.Určitě tam pojedu !

Jsou to zloději!!!

hodnocení Negativní hodnocení

Petr

88.101.161.250

11.11.2011 17:31

Jsou to hrozný zloději! Objednal jsem u nich věc, kterou mi poslali už použitou. Obratem jsem jim to vrátil. Nejdřív i týden po doručení balíku tvrdili, že nic nedostali, změnili názor až když jsem začal vyhrožovat policií. I tak jsem se nedočkal toho, že by mi peníze vrátili! Teď už týden lžou, že mi peníze odeslali a jako důkaz posílaj dobropis na neúplnou částku (co je na dobropisu za důkaz???)! V pondělí jdu na policii podat trestní oznámení.

nesolidnost

hodnocení Negativní hodnocení

Jarda

81.201.60.145

9.11.2011 20:25

Zkoušel jsem nakupovat u této podivné společnosti,nic neposlali a ještě chtšli další objednávku,vymlouvali se na počítačový system.Jsou to obrovští podvodníci ve spojení s mobilními operátory a inkasují za vaše urgující hovory,prostě hnus!!!!!

Velká spokojenost

hodnocení Kladné hodnocení

Vlasta Říhová

93.153.18.145

27.9.2011 12:53

CHci se podělit se svýmí zkušenostmi,ale na rozdíl od jiných,kladnými.V loni jsem od firmy Mall kupovala soda stream,který došel do pěti dnů,a jelikož obsahoval místo dvou lahví na víc jen jednu,tak po vyřízení telefonem jsem od nich obdržela omluvu a peněžitý doplatek .Díky

řemánek k hodinkám

Lidus.Mokra

88.146.166.153

8.9.2011 9:08

Prosím, sdělte mi, zda lze u vás zakoupit nebo objednat originál.kožený řemínek k hodinkám BRUNOBANANI XR4 OO3 303 nebo poradte mi,kde by jsem jej mohla koupit. Chtěla by jsem jej věnovovat jako dárek k narozeninám,puvodní je již užíváním značně poškozený udělala by jsem velkou radost mému nemocnému synovi. MNOHOKRÁT VÁM DĚKUJI ZA VYRÍZENÍ MÉ PROSBY. LIDUŠE MOKRÁ Pokrok 1053 Karviná 734 01 tel 605874728 P.S. u nás v Karviné nelze zakoupit Děkuji

reklamace

hodnocení Negativní hodnocení

Martin

192.168.9.227

15.6.2011 10:41

Jste dobrý zákazník, když si koupíte jejich zboží. V případě reklamace jste obtížný hmyz a dělají sakra obstrukce, aby Vás odradili od dokončení reklamace. NIKDY MALL.CZ

Re: reklamace

hodnocení Negativní hodnocení

Eva

194.213.41.2

22.8.2011 11:27

Potíže s reklamací, příšerné jednání ze strany mall.cz Poslala jse mstížnost na ČOI, aby jejich postup prošetřila.

Re: Re: reklamace

hodnocení Negativní hodnocení

Dominik

94.112.196.129

12.1.2012 18:41

Připojuji se se špatnou zkušeností s reklamací, jedná se o Pražskou prodejnu ve Stodůlkách, kde na mi prodavač na závěr ještě sprostě vynadal za to, že nejsem spokojen s vadným zbožím.

neochota, zacházení se zákazníkem

Pavel

194.228.147.11

5.4.2011 10:44

Zdravím. Připojím se se svojí zkušeností s tímto "nejlepším, největším..." eshopem v ČR. Když jsem nakupoval tak žádnej problém. Ale když mi po 4 použití u sušáku na prádlo praskla plastová objímka, říkal jsem si, že je to brzy, tak že to budu reklamovat. Zavezl jsem sušák do Prahy, oni ho přebrali, že ho opraví a ozvou se mi. Po 30 dnech nic. Tak jsem napsal já a oni, že zatím to není vyřízeno, že to ještě není opraveno, jestli bych ještě nevydržel. Tak jsem vydržel dalších 10 a furt nic, tak jsem jim napsal, že chci okamžitě sušák. Oni pár dní nereagovali a pak napsali, že to stále není opraveno a že mi teda vrátí peníze. Ale že musím dokompletovat zboží - dodaž 50m šňůry (která byla na sušáku)!!!, trn do země (který mám zabetonovaný na zahradě)!!! a ochranný obal (pláštěnka nulové hodnoty). Tak jsem jim napsal, že se asi zbláznili a že tedy nechci peníze zpět, ale chci zpět sušák. Zase několik dní nic. A pak mi napsali, že jim je líto, že jsem jim stále nedokompletoval zásilku aby mi mohli vrátit peníze. A že tedy jim bude stačit jenom ten obal. A takhle to šlo dokola několik dní. Pak prý, že nemusím obal posílat, ale že si za něj strhnou 100,-!!!! Nehorázné jednání, místo omluvy a rychlého řešení situace, když už to bylo 2 měsíce od podání reklamace si vymýšleli takovýhle nesmysly. A po několika mailech mi konečně napsali,že ten sušák nejde opravit!!!! Do té doby se stále tvářili, že ho opravují - strašný. Když jsem jim napsal ať mi teda pošlou nový když ho mají stále v nabídce mi napsali, že přechodem na nový systém se dočasně výrobky nevyměňují za nové. A když jsem jim teda ten obal dodal, tak mi řekli, že mi vrátí jenom cenu sušáku. Na balné a dopravné, že nevzniká nárok!!! Hrozný jednání. Už nikdy více a doporučuji všem aby si vybírali jiné eshopy. Já nakupuju přes internet velmi často a vždycky bylo vše v pořádku a žádný problém. Tohle bylo poprvé a už nikdy více!!!!

předmět reklamace

šlosar hilar

78.80.205.12

29.3.2011 7:36

přesto.že jsaem koupil ten váš šmejd za třitsíce kč.v lednu a při velmi opatrném zacházení se mi už při 4.použití rozpúadla připojuka bočí zástrčka/nabíjení a sluchátka/ jediné připojení telefonu,jste mi odpověděli ukončením reklamace a přitom jste se ani nepokoušeli telefon opravit.jelikož nemám první telefon a všechny stále fungjí domnívám se .že jsem opatrný na přístroje .c mám teď stí vašim ymetkem dělat v olomouci opravna není do prahy jsem již telefon pooslal a ani jste se cnepokoušeli o opravu přístroje už od vás nekoupí ani hřebík nemám na rozhazování.aspon mi napište co stím šmejdem a kdo ho opraví? s nechutí píše váš bývalý zákazník.

Sauna

Lucie

82.100.1.62

11.2.2011 16:08

Proč na internetu nabízíte saunu za 17 tisíc a při objednání jí už máte za skoro 26tisíc korun toto je klamavá reklama!!!!!! Děkuji Lucie

Vše v pořádku

Erika

88.102.217.184

31.12.2010 12:50

Zboží jsem si objednala 30.12. a dorazilo hned na druhý den na Silvestra. Rychlost a kvalita.

Never more

Jan

217.112.168.131

21.12.2010 9:05

Má zkušenost s mall.cz je taková, že jakmile se vyskytne nějaký problém, řešení z jejich strany se člověk jen tak nedočká. V mém případě se jednalo o zaslání úplně jiného zboží, než bylo objednáno. Člověk by si myslel, že v případě že zašlou místo set-top-boxu dětskou stavebnici Lego, nebude příliš zdlouhavé přijít na to, že je tato reklamace oprávněná a napravit to. To se ale ukázalo jako obrovský omyl...Přes spoustu urgencí je to pořád ta samá písnička: omlouváme se, budeme záležitost urgovat atd, atd, ale přejít od slov a planých slibů k činům se jim jaksi nedaří. Takže přesto, že to řeším už od 9.listopadu, nemám ani objednané zboží, ani peníze které jsem jim zaplatil. Z toho mi vyplývá: Buď funguje jejich expedice natolik špatně, že je jejich reklamační oddělení přetížené, nebo jim prostě na zákaznících, poté co od nich vyinkasujete peníze, nijak nezáleží. Za 13 roků co využívám internetové obchody absolutně nejhorší zkušenost.

ignorace

Karel

15.12.2010 23:31

Netrpim predsudky a chapu stizenou predvanocni situaci, ale co je moc, je moc. Zbozi objednane v listopadu nedorazilo do ted, infolinka vecne obsazena a na e-mail nikdo nereaguje.

nečetl jsem, dobře mi tak !

Rosťa

77.92.220.16

15.12.2010 19:28

Mněl jsem u nich objednány dárky na Vánoce. Pro celou rodinu. Dnes 15.12. jsem dostal balík, dobírková cena v pořádku, ale místo 6 položek dvě cizí autorádia ! Asi budu rozdávat prázdné krabice a čekat, zda si to soudruzi vyřeší. Dobře mi tak, věřil jsem !

jen chválit

karel

78.45.74.213

8.12.2010 20:34

je to vzorná služba, můžu jen chválit

dobré zkušenosti

Lucka

27.11.2010 19:52

mám jen dobré zkušenosti, vždy vše došlo, v pořádku, a rychle!

Neschopnost a neochota

Petr Nývlt

109.80.13.103

15.10.2010 20:36

Dnes ráno jsem v 8:30 objednal tři položky všechny skladem. A jaké rozčarování v 10:00 tel - jak to vypadá s mojí objednávkou v poledne, ve 13:00 jak to vypadá asi ve dvě, v 16:00 asi v 18:00, tak já si na prodejnu dojedu a počkám si na SMS, nejezděte, až vám přijde SMS. No však já počkám na prodejně na SMS, paní A. Kroupová?, nejezděte a věděla že se nic nestane, teď je 20:33 a ani SMS ani eml. Nasrat jim na ruce, kdybych věděl jak to dopadne, tak jsem se vůbec neobtěžoval objednávkou. Oni zboží nemají a lžou a lžou. Jak to říkal kamarád když mne chytnou za ruku, řeknu že není moje.

Zranění a smrt na Meridě od Mall

jbg

192.168.1.197

19.7.2010 16:22

Dobře se podívejte na kola Merida, jsou prodávány s levnými mizernými ráfky, na kterých je napsáno drobným písmem a anglicky, že nevhodné použití může způsobit zranění a smrt. Vypadá to jako reklamní samolepka. Za nevhodné použití považují zřejmě zabrždění. Co by chtěli od horského kola. Prostě se snadno zničí. Alespoň se to stalo na zakoupeném kole. Co se přesně stalo, se nepodařilo nikomu prokázat, ale reklamace uznána nebyla. Kamarád cyklista přeletět a ráfek nevydržel. Stalo se to celkem na rovině, i kdyby brzdil sebevíc, tak deformovat na rovině a v nízké rychlosti by se neměl, prostě šunt. Kolo měl třetí den, cestu má zapsanou na GPS trackeru, odtamtud kolo vedl. Raděj to kupte jinde, kde nebudou riskovat Váš život za trochu nižší cenu komponentů a pak místo omluvy ještě neuznají reklamaci. Ty ráfky Merida nevyrábí. Ale bacha na věc, mall.cz se skrývá taky za mnoho dalších obchodních značek, se kterými je nějak propojen. Na reklamaci napoprvé neuvedli jméno žádného technika, zdržovali a pak tam byl jen podpis obchoďáka, a napodruhé, když byly požádani, sice vyhověli, ale místo technika Meridy se tam podepsal nějakej čičmunda technik z cyklocentra v nějakém nesouvisejícím nákupním středisku. Asi kamárád. Mimochodem, ono upozornění na zranění a smrt nikde v českém návodu nebo dokumentaci nenajdete.

Alibisté

Marek

160.218.74.213

13.7.2010 15:52

Nemám ve zvyku někam psát nějaké stížnosti, ale tentokráte jsem si řekl, že je na čase ozvat se. Je staré dobré pravidlo říkající, že kvalita se ukáže až když nastanou potíže. Taková je i má aktuální zkušenost s mall.cz. Potřeboval jsem dodat pračku jako dárek na oslavu narozenin - překvapení. Rozhodl jsem se pro mall.cz, i když cena nebyla úplně nejlepší, protože jsem věřil v "kvalitu" značky. Oslovil jsem mailem zákaznický servis s otázkou, zda mi dodrží termín dodání, který je pro mne velmi důležitý. Odpověď byla, že si mám založit objednávku a poté budeme řešit termín. Založil jsem si tedy objednávku a připlatil za termín (hodinu) dodání. Následně jsem opět kontaktoval zákaznický servis s žádostí o potvrzení dodávky. Jejich odpověď "termín pro doručení je avizován na 12.7.2010" jsem si vyložil jako potvrzení (vždyť jsem všude tak zdůrazňoval, jak je termín prioritní) a spokojeně rozjel přípravu oslavy. 1 pracovní den (pátek) před předpokládaným dodáním jsem však obdržel SMS říkající, že se zboží nepodařilo předat dopravci. V pondělí, den oslavy, kdy se mi nikdo do 13:00 na můj páteční překvapený vzkaz neozval, jsem opět volal na zákaznický servis. Zde jsem se dozvěděl, že mi vlastně termín nikdo neslíbil, to prý firma nedělá, ale zboží je již na skladě a určitě bude dodáno 13.7.. Přiznávám, že špatná nálada ze zkažené oslavy narozenin mi na přívětivém tónu v hlase nepřidala, takže jsem si nakonec vyslechl jízlivou odpověď na mou opakovanou žádost o skutečné potvrzení termínu 13.7., že zboží bude doručeno na 99.9%, tedy pokud auto dopravce nenabourá či v mall.cz nevypadne elektřina. Přešel jsem to, ani já jsem nebyl úplně profesionální. Nicméně 13.7. po obědě jsem dostal SMS, že bylo zboží předáno dopravci a bude doručeno 14.7.. Opět jsem volal na zákaznický servis, zda je toto myšleno vážně. Obdržel jsem ještě překvapivější odpověď - "Zboží jsem naskladnili včera pozdě, proto jsem jej předali dopravci až dnes. Termín vám nikdo nemohl slíbit, to neděláme, k tomu je určena až SMS.". Suma sumárum - pozitivní je, že lze vcelku bezproblémově kontaktovat zákaznický servis a až s výjimkou na můj páteční mail reaguje i na maily promptně. Každopádně velmi negativně vnímám, že v mall.cz nebyli schopni reagovat na jasně formulovanou potřebu jednotlivého zákazníka a navíc kolem sebe "stavěli" hradbu nulové zodpovědnosti. Pokud by mi jejich pracovník hned při prvním kontaktu řekl, že termín GARANTOVAT nemohou, koupil bych sice zboží jinde, ale intenzivně bych podpořil jejich hodnocení na Internetu jako férového obchodníka. Takto dávám "palec dolů".

Jděte vytvořit exkrement, soudruzi ...

nespokojený zákazník

88.103.60.188

11.6.2010 19:31

Ve čtvrtek jsem si prostřednictvím internetu objednal autochladničku Concept AC 7010, kterou jsem chtěl připravit k osobnímu odběru v Distribučním centru v Praha 9 ? Horní Počernice (kde dle internetového listu zboží byla skladem). Nyní cituji z odpovědního e-mailu zákaznického centra: "Predpokladane datum kdy bude zbozi pripraveno k vyzvednuti: 11.06.2010. Potvrzeni, ze je zbozi pripraveno k vyzvednuti na prodejne, Vam zasleme e-mailem a SMS." čili potvrdili pátek, protože jsem ledničku nutně potřeboval na sobotní náročný autovýlet. V pátek jsem netrpělivě čekal na zprávu ... V poledne jsem na jediné uvedené telefonní číslo zavola, v jakém stavu má objednávka je. Operátorka mi, po nalezení čísla objednávky, patrně přečetla jejich včerejší e-mail s tím, že pro mne víc udělat nemůže. Otevřeno je prý od 13:00 hodin a do té doby zprávu určitě dostanu. A tak že ano, dostal. Ale až navečer v 18:55 s tím, že od pondělí je zboží k vyzvednutí. V pondělí a dalších dnech už mi je chladnička na hovno a můžete si jí soudruzi nechat, či lépe, jak se říká, namazat na prsa ... Takže zkusil jsem to, nasral jsem se a už si u společnosti MALL.CZ neobjednám ani "ň". Ještě že jsem si prozřetelně dojel odpoledne na Žižkov a u jiného prodejce si koupil lepší a o 400,- Kč levnější, kterou mi, jsa o francouzské holi, donesli po točitých schodech z terasy až do auta. Nebe a dudy ...

hodnocení

Antonín Kutáč

77.93.203.11

16.3.2010 8:14

naprostá spokojenost,rychlé a korektní jednání

Nedoporučuji

Iveta

84.42.149.88

15.1.2010 19:14

Bohužel i já bych zde chtěla projevit svoji nespokojenost a zklamání s obchodem Mall. Dnes ráno jsme si vybrali na stránkách zmíněného internetového obchodu kuchyňský robot Tefal FP4141AE. Zaujala a nadchla nás poznámka u vybraného zboží ?SKLADEM JEŠTĚ DNES VAŠE?, neboť jsme kvůli neočekávané pozvánce potřebovali narychlo sehnat svatební dárek. Pro jistotu jsme si telefonovali na Infolinku a dostali ubezpečení, že pokud si objednáme a zaplatíme do 16,00 hod. můžeme si vybrané zboží vyzvednout na pražské prodejně v Dělnické ulici. Tak jsme s radostí učinili, poslali objednávku a zvolili způsob placení eKontem, jako již mnohokrát u jiných obchodníků, coby nejpohodlnější a nejrychlejší způsob placení. Dle pokynů jsme trpělivě vyčkávali příchodu potvrzujícího emailu a SMS zprávy. Místo toho nám ovšem přišla zálohová faktura. Při druhém telefonátu ve 13,00, tentokrát již na prodejnu jsme se dozvěděli, že zboží mají připraveno, ale naši platbu online neobdrželi a proto nám poslali fakturu na úhradu platby předem. Na náš dotaz jaké máme zvolit další řešení nám bylo oznámeno ne příliš vstřícně, že máme uhradit zaslanou fakturu . To jsme učinili a opět čekali s nadějí, že je již problém vyřešen. Před 15,00 hodinou jsme volali potřetí a dozvěděli se, že potvrzení o platbách předem dostanou až následující den.Tudíž zboží si budeme moci vyzvednout až v pondělí a že platby online jim prý bohužel někdy nefungují. Závěrem: Strávený čas u telefonu a mailu jsme mohli využít efektivněji , rovněž podávané rozdílné informace jsou k naštvání . Ovšem nezvládnutí plateb online a jeho řešení a neinformování zákazníka o neprovedení považuji u internetového obchodu za největší nedostatek. Proto NEDOPORUČUJI.

Mall kašle na zákazníky

Mirka

78.108.144.18

14.1.2010 9:59

Tak za mne mohu říci Mall již NE!!!!!!!!! Jsem tak vytočená že svou špatnou zkušenost sem musím napsat. V sobotu jsem nakoupila zboží ve Sportu, v ponděli jsem dokoupila drahé rukavice - také ve jejich sportu. Chtěla jsem využít jednoho poštovného, vzhledem k tomu že jste objenávku ještě nemohlli expedovat. Obě objednávky jsem v ponděli i zaplatila a poslala jim mail, ať je spojí - prostě jen přihodí ty jedny rukavice do balíčku. A jejich odpověď?????? Že oni objednávky nespojují a mám si je raději stornovat.... No poslechla jsem, na internetu je obchodů dost, nakoupím jide, přestože jsem u nich dosud utratila dost peněz. Udivuje mne že raději přijdou o vracejícího se zákazníka a účetní musí vracet peníze za 2 objednávky, místo aby přihodili do balíku rukavice. Zvláštní politika společnosti. Komunikovala jsem s nimi emaliem i tlf, nechtělo se mi věřit takovému jednáni. Takže v komunikaci chyba nebyla... Takže to co není problém u jiných obchodů, pro Mall problémem je.

NESPOKOJENOST

tom

85.161.130.45

14.1.2010 16:56

Objednal jsem zboží, které bylo na skladě a stejně jsem musel čekat dlouho.Zádná informovanost pro zákazníka. Nakonec zboží přišlo, ale né v té barvě co jsem chtel. Musel jsem teda nakoupit ještě jednou.

Re: NESPOKOJENOST

JITKA

85.161.139.215

1.1.2011 20:06

ZKUSENOST S MALL PROZATIM DOBRA....

Neseriózní jednání

Hanka

90.176.60.210

13.1.2010 8:47

Objednala jsem televizor Samsung LE650, objednávka byla přijata s tím, že druhý den bude vyřízena a odeslána. Místo toho mě druhý den informovali, že požadované zboží není. Neseriózní jednání!

Re: Neseriózní jednání

DukeDDD

90.178.137.168

1.9.2010 11:00

Stejny pripad, ale me ani neinformovali, musel jsem se dopidit sam.

1 | 2 | další »