Kde jsem: Obchody >

MALL.CZ

hodnocení obchodu (428)
     

MALL.CZ přejít do obchodu

MALL.CZ je největším prodejcem na českém internetu. Nákupní galerie MALL.CZ nabízí vše od bílého zboží, přes video, audio, pc a foto techniku, až po dárky, design, hobby, sport a chovatelské potřeby.

http://www.mall.cz

Informace o obchodu MALL.CZ

Provozovatel

Internet Mall, a.s.

Dělnická 12 Praha 7 17000

Platby

Dobírka
eBanka
eKonto
Jiná
On-line platební kartou
Osobně hotově
Osobně platební kartou
PaySec
Převodem na účet
Splátkový prodej Cetelem

Doprava

Česká pošta (129.00 Kč)
Česká pošta - dobírka (129.00 Kč)
Osobní odběr (0.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) (129.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka (129.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) (299.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) - dobírka (299.00 Kč)

Ostatní

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

Hruzná zkušenost s MALL.CZ

Medved

195.47.23.119

29.12.2009 16:38

Tuto firmu opravdu nedoporučuji. Před vánoci jsem si u nich koupil zboží z jejich internetového katalogu a protože šlo i za ty nekřesťanské peníze o úplný šunt, rozhodl jsem se zboží ve 14. denní lhůtě vrátit. Do dnešního dne od nich nemám vrácené peníze, reklamašní oddělení nebere telefony a na infolince se jenom vymlouvají na nějakého kolegu. Prasárna.

pochvala

Mirek

77.48.97.202

11.12.2009 17:18

Bezvadný obchod, jednání i rychlost.Naprosto bez konkurence.

Naprostá spokojenost

Koudy

85.70.67.74

29.11.2009 11:38

Objednával jsem asi 5 věcí tento rok a všechny objednávky došly včas. Mají vlastní sklad, takže zboží skladem mají opravdu na skladě.

Jen spokojenost

Kudrnová

90.180.255.80

29.11.2009 11:15

Objednávala jsem pro manžela holící strojek a byla jsem velice překvapení. Velmi rychlé a profesionální jednání, dodání bez problémů. Super.

Re: zklamání

hodnocení Negativní hodnocení

slámová alena

85.71.76.166

20.11.2015 15:42

Se spotřebičem jsem spokojená, ale rychlost doručení vázne, připlatila jsem si na doručení, ale bylo to opravdu až poslední den.Chápala jsem úpravu nebo stěhování, jak se omlouvali, nyní jsem objednala pračku, dnes je to čtvrtý prac. den a nic.

Re: Re: zklamání

Asniková J.

213.180.53.50

18.12.2015 22:28

11.12.jsem si objednala telefon termín dodání napsaný 15.12 až 18.12.ale nebyl doručen žádná informace ani omluva nepřišla na zákaznické lince jsem byla 29 v pořadí to jsem vzdala telefon je stále v nabídce tak nevím proč nebyl doručen takové jednání zákazníka odradí od dalšího nákupu

Spokojenost s reklamací

JaraZ

88.83.239.58

22.10.2009 11:24

Objednal jsem rozšíření Osadníci z Katanu - Námořníci. Předem jsem se ptal jestli je to SKUTEČNĚ dle obrázku a diskuze stará verze k papírovo dřevěné verzi. Byl jsem ujištěn že ano. Přišla samozřejmě nová verze, plastová. čekal jsem jako u jiných shopů problémy a NE! Dostal jsem omluvný email, že poštovné díky tomu že jsem bral 2 věci vrátit nemohou ale dostal jsem kupón na 200Kč (poštovné stálo méně) a zaslal jsem Námořníky zpět. Dostal jsem proplaceno jak cenu hry tak cenu mnou hrazeného poštovného. SUPER PŘÍSTUP, BEZPROBLÉMOVÁ KOMUNIKACE.

Klady

Milan Mackerle

90.182.61.3

4.9.2009 16:42

Tento obchod je absolutní špička.Vstřícnost,rychlost,kvalita.Spokoljenost a důvěra je na mé straně,spokojenost na obou.Obchod dodal a já zaplatil.

Naprostá spokojenost

Jana Prokešová

212.80.64.178

29.8.2009 16:58

Příjemná komunikace s operátorkou a super rychlé dodání zboží.Dne 27.8 ve 13.20.jsem si objednala televizor LED Samsung a 28.8.zhruba v 9.40.jsem ho měla doma.Proto můžu udělit jen to nejlepší hodnocení.Doufám,že i nadále bude moje spolupráce s MALL.cz na tak výborné úrovni,jak dosud.

Nebrat slabota

Jirka

90.176.223.10

8.7.2009 21:27

1.7.objednána navigace a přídavný držák,dle prodejce obě věci skladem a budou dodány 8.7. Dne 3.7.zrušen přídavný držák není skladem. Dne 7.7 zrušena i navigace není skladem.Vše formou e mailu.Po telefonátu z mé strany potvrzeno ztorno.Přez tyto skutečnosti obchod nadále inzeruje uvedené zboží, jako skladem k dodání.Tento obchod jsem skusil poprvé ataky naposledy. Po dnešní objednávce u konkurence v 11 hod.ve 12 telefonicky potvrzeno dodání 10.7 a ve 14 telefonický dotaz zda by mě nevadilo dodání už 9.7 To hovoří za vše. Je pravdou že zaplatím za zboží o 300 korun více,ale přístup,rychlost a komunikace za to stojí.

Jsme spokojeni

Marie

85.207.137.134

5.3.2009 9:54

V neděli 1.3.09 večer jsme objednali kombinovaný sporák, ve středu 4.3.09 jej dopoledne doručili. Jsme spokojeni, co dodat?

změna cen

Pavel

85.193.10.162

9.12.2008 17:29

rád bych se podělil se svými zkušenostmi s mall.cz. Objednal jsem di DVD player a potvrzovaní e-mail zněl, že zboží dorazí za 3dny. Vše v pořádku, ale nakonec jsem stornoval objednávku z důvodu osobního odběru a mé nepřítomnosti v ČR. Mezi tím, jsem si vyhlédnul lednici. Po víkendu, že si ji objednám a spolu s tím i DVD player. Jelikož jsem se na lednici zeptal, tak ji po víkendu zdražili o 3.000Kč! Důvod..ceny mění dodavatel..hahaha..to jsou teda pěkný kecy. Udělal jsem si na mall.cz a jejich obchody svůj názor. Škoda jen, že jsem chtěl u nich utratit zhruba 50.000Kč. Takhle o to přišli. Mimo to..uvažoval jsem o koupi plazmy od Panasonicu a nakonec jsem ji vyřešil taky jinak..takže 50.000 + 30.000Kč. nevím, být šéfem mallu tak podnikám jinak..Zklamali mě.

spokojenost

lamacz josef

88.103.130.219

8.12.2008 21:20

rychlost kvalita cena super velice spokojen

Spokojenost při reklamaci

Ivana Přikrylová

85.207.202.53

6.11.2008 20:30

Zakoupila jsem zde multifunční kuchyňský sporák, u kterého se projevila závada. Reklamaci mi ihned ochotně vyřídili s tím že mi vyměnili sporák za jiný.

Víckrát už nee!!

vesnican

88.103.6.36

6.11.2008 19:45

Jaké jsou mé zkušenosti? Před dvěma měsíci jsem si objednal fotoaparát(termín dodání 3 dny) a dva a půl týdne mi obden chodily maily, že plánovaná expedice je za dva dny. Na infolince mi pořád tvrdili také to samé. Pak jsem to s nervy nevydržel, zboží objednal u jiného internetového obchodu(o 60,-Kč dražší)a druhý den už jsem ho měl v ruce. Před týdnem jsem ohjednal odšťavňovač (bylo uvedeno skladem více jak 5ks!!) a od té doby mi každý den chodí mail, že plánovaná expedice je následující den, přestože na stránkách trvale uvádějí že je zboží skladem!!. Na infolince mi několikrát tvrdili, že dodavatel dodá zboží příští den - mají vůbec neco skutečně skladem? A co jejich heslo "Dnes objednáte, zítra dodáme"? Dnes jsem ho objednal opět u jiného obchodníka (tentokrát o 130,-Kč levněji), tentýž den ho odeslali a už je na cestě. Naštěstí objednávám na dobírku, kterou lze snadno stornovat. Na tohle opravdu nemám nervy a víckrát u nich neobjednám...

Nedodržení dodávek

Vočko

90.183.115.86

24.10.2008 18:59

Na začátku měsíce jsem si objednal PDA. Je zaplacené, dodací doba byla asi 14 dní. Je to dlouho, ale dobrá, jenže je to víc než 3 týdny a už mi akorát chodí maily, že byla posunuta doba dodání... vždy o dva dny, pak zas o dva dny... už mám takové asi 4... příští termín je teď 30. Jestli mi to vůbec dojde, tak to PDA bude poslední věc v životě, kterou jsem si u nich koupil.

Re: Nedodržení dodávek

Stanislav

195.144.99.106

23.2.2009 14:11

... to same ...

Re: Re: Nedodržení dodávek

Pavel

81.201.48.28

2.4.2009 22:49

Jo jo, mám úplně stejnou zkušenost, dvakrát jsem tam něco objednal, termín dodání měli vždy do 3 dnů, ale potom chodili maily, že je termín posunut - to se opakovalo několikrát, nakonec přišel mail- " zboží nedodáno, budeme Vás informovat o dalším postupu ", pak už se nikdo neozval a já koupil jinde.

Nakup do starosti

Vladislav

62.245.65.40

2.9.2008 14:40

Mam objednavku od 27/08/08 Sony - Ericsson W200i. Dnes, 6 dní jak čekám dodávku. v kanceláři byl 2 krát řekněme po 1 hodinu nebo zítra.

Tak až doteď jsem byl spokojený zákazník

Petr Crha

62.209.235.73

18.8.2008 15:04

Ovšem teď mne pěkně naštvali. Potřebuji pro rodiče plazmu, tak ji - jako vždycky - objednám u mall.cz. Je úterý. Dostupnost - 3 dny. Zaplatím přes e-banku a přijde potvrzení ... předpokládané doručení následující den, tedy ve středu. Sláva, to mi udělali radost. Středa ráno - žádný potvrzovací emajl, tož teda volám zákaznický servis :"A jejej", povídá slečna, "já Vám to zkontroluji ... koukám právě jsme naskladnili zboží, přivezeme to v pátek." Sakra, to teda mám radost ... no ale je to pořád v těch třech dnech... Pátek ráno - zase žádný potvrzovací emajl. Tak emajluju do zákaznického servisu ... a v poledne automatická zpráva, jako že se posouvá předpokládaný termín dodání na další středu. Žádná omluva, žádné promiňte. Skřípu zubama, čert vem celý mall.cz. Povídám si, takhle tátovi skončí olympiáda. Píšu naštvaný emajl na zákaznický servis. Dneska je pondělí a co mi nepřijde ... automatická zpráva, že se termín posouvá na pátek. Nezávazně. Budu prý vyrozuměn. Jen co infarkt odezní, jdu hledat jiného dodavatele. Ať se jde videoexpert vycpat. A zbytek mall.cz s ním. Příště už budu co ? Chytřejší :-(

Re: Tak až doteď jsem byl spokojený zákazník

Bobo

62.77.119.162

12.11.2008 11:41

Jako slohová práce docela dobrý.

www.mall.cz

Martin Petržela

79.127.176.8

30.7.2008 15:34

Kupuju si na zkoušku Samsung Digimax L74 Wide Silver od fotoexpertu a potažmo Mall.cz. Musím říct, že sice mají jak jsem zjistil hovno na skladě, ale jejich zákaznický servis je naprosto v pohodě a pohotový. Hádám, že kdyby Pixmanie zaměstnala jejich pracovnici Ivetu Mrkusovou tak zbytek enternetových prodejců lehne do měsíce.Já teda počkám až ho seženou-stejně jsou u nás nejlevnější.

Naprostá spokojenost - www.videoexpert.cz

Vašek B.

88.146.223.1

24.5.2008 15:38

Ve středu dopoledne jsem objednal DVR-V350 a v pátek dopoledne (doprava DPD) jsem měl zboží v rukách. Jednání bezva, vstřícnost, ochota, rychlost. Dávám za 1 :-)

dalsi dobra zkusenost

Jirka

88.103.110.36

4.3.2008 10:26

minuly tyden jsem si objednal mobil s osobnim vyzvednutim v brne. vsechno probehlo ok a muzu jen doporucit. JR

videoexpert ok

Honza

212.71.129.172

8.2.2008 19:58

Na videoexpert sme koupili rekordér, trochu dražší, tak nebyl skladem, ale cca do týdne sme ho měli doma. Zavolali nám, vysvětlili a pak domlouvali vodvoz, vše bez trablů..

nedám na ně dopustit

Kačka

84.244.81.43

30.1.2008 19:17

Ať si říká kdo chce co chce, máme doma několik spotřebičů z bílého zboží a já mám navíc mobílek. Všechno probíhalo ok, jen jednou jsme vraceli nakřápnutou Britu (ale to se může stát při přepravě komukoliv), ale tu nám hned vyměnili bez řečí, takže ok :o)