Kde jsem: Obchody >

OK ZAHRADY

hodnocení obchodu (0)
     

OK ZAHRADY přejít do obchodu

Prodej zahradní techniky, nářadí, čerpadel, jezírkových a závlahových komponent, zahradního nábytku, grilů atd.

http://zahradni-technika-jezirka.cz

Informace o obchodu OK ZAHRADY

Provozovatel

OK ZAHRADY s.r.o.

Jos. Jungmanna 1735 Nový Bydžov 50401

Platby

Dobírka
Osobně hotově
Osobně platební kartou
Převodem na účet

Doprava

Česká pošta (90.00 Kč)
Česká pošta - dobírka (130.00 Kč)
Osobní odběr (0.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) (90.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka (130.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) (0.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) - dobírka (0.00 Kč)

Ostatní

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

Obchod zásadně nedoporučuji

Vítek

212.24.145.147

20.12.2010 19:25

Obchod zásadně nedoporučuji pro nekorektní a neetické jednání a dokonce i lhaní. Za opravy a neuznané reklamace jsem zaplatil navíc 40% ceny, naštěstí za mě platila pojišťovna právní ochrany. Minulý týden jsem se rozhodovali v obci pro nákup sněžné frézy, v nabídce byl i výrobce Hecht od fa Werco - dodavatel pro ČR. Tuto firmu jsem zastupitelům rozmluvil. Chtěli jsme investovat 65.000,- Kč, takže kvůli 1200,- Kč už natrvalo přišli o další zákazníky. U zboží sekačka Hecht SP 32E jsem u zboží reklamoval 3 odlišné vady. a) Byl dodán špatný typ sběrného koše - koš byl na větší typ sekačky. Zboží bylo vyměněno b) Po zhruba 3 sekaních se ulomylo plastové uchycení zadního pravého kola - reklamace odmítnuta. Nabídli opravu za 300,- poštovné, celkem 500,- Kč. Opravu za mě platila pojišťovna právní ochrany DAS, u které jsem pojištěn pro případ reklamací. Uchycení kola bylo vyztuženo kovovou vložkou. c) po doručení jsem obdržel sekačku s ulomeným platovým zadním krytem. Reklamace opět odmítnuta, prý poškodil dopravce. Krabice po doruční nebyla poškozená. Navíc zřejmě z důvodu, aby nepropadlo 30 dnů k vyřešení reklamace mi asi 3 dny před termínem 30 dní bylo voláno, že nedorazil průvodní dopis. Který jsem poslal znovu mailem. Opět mi byla nabídnuta oprava tentokráte za 724,- Kč vč. poštovného. Opět uhradila DAS, jelikož soudní spor nedoporučovala. Zboží mi bylo doručeno v pořádku, navíc jsem v dokumentech nalezl můj průvodní dopis i s originál podpisem, což mě utvrdilo o neetickém jednání ze strany OK Zahrady, že pod záminkou, aby nepropadla lhůta 30 dní na vyřízení reklamace, mě lhaly o tom, že nedorazil se sekačkou dopis, co reklamuju. Sekačku jsem obdržel v prosinci, kryt vyměně, tak doufám, že již bude vše v pořádku.