Kde jsem: Obchody >

OK ZAHRADY

hodnocení obchodu (0)
     

OK ZAHRADY přejít do obchodu

Prodej zahradní techniky, nářadí, čerpadel, jezírkových a závlahových komponent, zahradního nábytku, grilů atd.

http://zahradni-technika-jezirka.cz

Informace o obchodu OK ZAHRADY

Provozovatel

OK ZAHRADY s.r.o.

Jos. Jungmanna 1735 Nový Bydžov 50401

Platby

Dobírka
Osobně hotově
Osobně platební kartou
Převodem na účet

Doprava

Osobní odběr (0.00 Kč)
Česká pošta (90.00 Kč)
Česká pošta - dobírka (130.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) (90.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka (130.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) (0.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) - dobírka (0.00 Kč)

Ostatní

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

Obchod zásadně nedoporučuji

Vítek

212.24.145.147

20.12.2010 19:25

Obchod zásadně nedoporučuji pro nekorektní a neetické jednání a dokonce i lhaní. Za opravy a neuznané reklamace jsem zaplatil navíc 40% ceny, naštěstí za mě platila pojišťovna právní ochrany. Minulý týden jsem se rozhodovali v obci pro nákup sněžné frézy, v nabídce byl i výrobce Hecht od fa Werco - dodavatel pro ČR. Tuto firmu jsem zastupitelům rozmluvil. Chtěli jsme investovat 65.000,- Kč, takže kvůli 1200,- Kč už natrvalo přišli o další zákazníky. U zboží sekačka Hecht SP 32E jsem u zboží reklamoval 3 odlišné vady. a) Byl dodán špatný typ sběrného koše - koš byl na větší typ sekačky. Zboží bylo vyměněno b) Po zhruba 3 sekaních se ulomylo plastové uchycení zadního pravého kola - reklamace odmítnuta. Nabídli opravu za 300,- poštovné, celkem 500,- Kč. Opravu za mě platila pojišťovna právní ochrany DAS, u které jsem pojištěn pro případ reklamací. Uchycení kola bylo vyztuženo kovovou vložkou. c) po doručení jsem obdržel sekačku s ulomeným platovým zadním krytem. Reklamace opět odmítnuta, prý poškodil dopravce. Krabice po doruční nebyla poškozená. Navíc zřejmě z důvodu, aby nepropadlo 30 dnů k vyřešení reklamace mi asi 3 dny před termínem 30 dní bylo voláno, že nedorazil průvodní dopis. Který jsem poslal znovu mailem. Opět mi byla nabídnuta oprava tentokráte za 724,- Kč vč. poštovného. Opět uhradila DAS, jelikož soudní spor nedoporučovala. Zboží mi bylo doručeno v pořádku, navíc jsem v dokumentech nalezl můj průvodní dopis i s originál podpisem, což mě utvrdilo o neetickém jednání ze strany OK Zahrady, že pod záminkou, aby nepropadla lhůta 30 dní na vyřízení reklamace, mě lhaly o tom, že nedorazil se sekačkou dopis, co reklamuju. Sekačku jsem obdržel v prosinci, kryt vyměně, tak doufám, že již bude vše v pořádku.