Kde jsem: Obchody >

SOFTCOM.cz

hodnocení obchodu (125)
     

SOFTCOM.cz přejít do obchodu

„Počítače, notebooky, elektronika, domácí spotřebiče, telefony, spotřební materiál. Tisíce položek skladem. Kamenné prodejny a výdejní místa s osobním odběrem zdarma.“ http://shop.softcom.cz/

http://www.SOFTCOM.cz

Informace o obchodu SOFTCOM.cz

Provozovatel

SOFTCOM Group spol. s r.o.

28.Pluku 458/7 Praha 10, 101 00

Platby

Dobírka
Osobně hotově
Osobně platební kartou
Převodem na účet
Splátkový prodej Cetelem

Doprava

Česká pošta (89.00 Kč)
Česká pošta - dobírka (138.00 Kč)
kurýr po Praze - platba dobírkou (195.00 Kč)
kurýr po Praze - platba předem (160.00 Kč)
Osobní odběr (0.00 Kč)
PPL - platba dobírkou (148.00 Kč)
PPL - platba předem (99.00 Kč)
Výdejní místa - odběr nad 500,- Kč (29.00 Kč)
Výdejní místa - platba předem (20.00 Kč)
Výdejní místa - s dobírkou (49.00 Kč)

Ostatní

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

Děs a hrůza

hodnocení Negativní hodnocení

Milan

188.92.13.182

25.2.2016 13:54

Objednal jsem si dva kusy stejného zboží, jeden kus již přišel nefunkční - nešel ani zapnout a baterie byla úplně kaput. Druhý kus mi odešel do měsíce a při reklamaci mi navrátili cenu za dopravu na výdejní místo. POZOR NA NĚ - NIC SI ZDE NEKUPUJTE, přijdete o peníze.

ZCELA NEDOPORUČUJI!!!!

hodnocení Negativní hodnocení

David Polák

212.24.152.82

2.12.2015 18:07

Nákup v obchodě OK, ceny +- OK, ale kvalitu obchodu poznáte při reklamaci a jejich ochotě řešit problém. V Softcomu si již nikdy nic nekoupím, neboť jejich přístup k zákazníkovi při reklamaci je naprosto neakceptovatelný!! Vždy hledají záminku jak se vyhnout odpovědnosti. Nejde o jeden případ, v Softcomu nakupovali i mí kolegové a mají naprosto stejně otřesné zkušenosti. ZCELA NEDOPORUČUJI!!!!

Servis?

hodnocení Negativní hodnocení

Jana

84.242.123.99

21.9.2014 2:21

"Zaměstnanec" servisu SoftCom, který nedokázal reprodukovat výrobci mé sdělení o závadě, (zato popsal, jak je mobil poškrábaný a pomlácený na základě jednoho škrábance), nedokázal ani odpovědět na dotaz týkající se stavu vraceného mobilu. Zdůvodnil to tím, že není technik, ale zaměstnanec. Na můj dotaz, kdo je tedy technik, mi arogantně odpověděl, že technik je instalatér. O závadě jsem se nedověděla nic ani z průvodního dopisu, údajně žádná zjištěna nebyla, přestože byl systém v mobilu zcela přeinstalovaný.

podfuk

hodnocení Negativní hodnocení

freepepan

212.79.110.145

8.8.2014 22:23

Zaslali mi jiný produkt(poškozený), než jsem objednal. Ďáblužel jsem se nevšiml. Po vrácení ve 14-ti denní lhůtě-2 dny mi zavolali že je produkt mechanicky poškozen, a že neuznávají reklamaci.Přišel jsem takto o 3,5 tis. Již nikdy více. Nižší cena je lákavá, ale.........?

Re: podfuk

hodnocení Negativní hodnocení

freepepan

212.79.110.145

8.8.2014 22:33

edit: v dodacím listu byl uveden mnou objednaný výrobek, než který jsem obdržel.Ale za jinou cenu než v e-shopu.Dodaný výrobek vůbec nebyl v nabídce. Cena střelená od pasu - dražší než jinde.

uvedení zákazníka v omyl

hodnocení Negativní hodnocení

Šárka

89.177.176.3

22.7.2014 13:18

Dne 11.7.14 jsem ve zboží hledala náhradní filtry ke konvici Brita. V nabídce 4ks filtrů za cenu 302 je nabízeno balení 2 ks, lehce přehlídnete. Na snímku originál krabice ve skutečnosti příjdou 2 fitry samostatné zabalené ve folii.

Nepoctivá firma

hodnocení Negativní hodnocení

danuska

109.105.43.20

24.6.2014 20:14

Varuji před touto velmi nepoctivou firmou, nekvalitní zboží, nefér jednání, drzost, arogance sprostota!!! Dejte si pozor, přijdete o peníze i o zboží!!!

HRŮZA

hodnocení Negativní hodnocení

Katka

151.26.153.245

21.2.2014 17:01

Myslím, že kladné hodnocení sem píšou pouze zaměstnanci, nebo akcionáři společnosti. NEdostalo se mi (kromě slušného zacházení - to zde opravdu nečekejte) ani uznání reklamace, i když se jednalo o zjevou vadu produktu! Opravdu Nenakupujte zde!!!

spokojenost uz leta

hodnocení Kladné hodnocení

Pepan

192.128.254.241

2.8.2013 0:33

uz ani nevim jak dlouho, urcite pres 10 let tam kupuju vercajk, nikdy nebyl problem

Re: spokojenost uz leta

hodnocení Kladné hodnocení

Pepan

192.128.254.241

2.8.2013 0:34

ted koukam ze se prestehovali? Na Jiraskove to bylo fajn, nevim esi na Hybesce se bude dat dobre zaparkovat?

Spokojen

hodnocení Kladné hodnocení

Josef

212.96.160.52

16.1.2013 15:22

Ja nakupuji v naprostem poradku, zadny problemy, zatim jsem vracel nefunkcni inkoustovou patronu a tu me ihned vymenili na prodejne v Brne. Takze doporucuji. Josef

Obchodník - neobchodník

hodnocení Negativní hodnocení

Drahomír Brázda

217.64.1.177

10.1.2012 12:40

Mohl bych nad tím mávnout rukou a více již v této záležitosti neplýtvat svým časem ? nakonec jsem přece jen dosáhl toho, co mi po právu náleželo, tak proč se tím dál zabývat? Nicméně mi to prostě nedá. Jsem nespokojený a rozhodl jsem se svoji nespokojenost dát zde najevo a omlouvám se za poněkud delší příspěvek Nakupoval jsem zde již několikrát a vždy vše proběhlo standardně ? objednané zboží bylo dodáno za dohodnutou cenu v dohodnuté lhůtě a ani v záruční době se nevyskytl problém, který by bylo nutno s dodavatelem řešit. Tedy nebyl žádný důvod k nespokojenosti. Ba naopak, panovala pokojenost, kterou zde někteří přispěvatelé také vyjadřují. Ale tak, jako je to v jiných sférách života, tak i u obchodníků platí, že pravá kvalita a ryzost se pozná až v momentě, kdy se nějaký problém vyskytne a klient očekává, že ho obchodník vyřeší se stejným úsměvem, kterým klienta častoval, když mu zboží prodával. Já nyní svou negativní zkušenost popíšu s maximální snahou o objektivnost a strohé konstatování faktů. Zakoupil jsem tedy v této firmě fotoaparát zn. Canon mé ženě k narozeninám. Na přístroji se však po chvíli projevila závada, která znemožňovala fotoaparát používat. Dne 7.12.2011 jsem přístroj u obchodníka reklamoval. Při předvedení se závada projevila a já jsem požádal, aby mi vadný výrobek vyměnili za nový (plně v souladu s platným občanským zákoníkem), což technik uvedl i do předávacího protokolu. Dne 21.12.2011 mi prostřednictvím elektronické pošty přišla informace, že sice nový přístroj nemají skladem, ale že mají opravený můj původní přístroj a že si ho tedy mohu vyzvednout nebo mi prý nabízí vrácení finanční částky za nákup přístroje. Odepsal jsem, že trvám na výměně přístroje za nový (v ten samý den jsem se v jejich e-shopu dozvěděl, že uvedený přístroj mají skladem v počtu 10 kusů) a že pokud budu nucený si z dvou nabízených variant jednu vybrat přesto, že mi nevyhovuje žádná z nich, že tak učiním, ale že si to nenechám líbit a budu se proti tomu bránit všemi dostupnými prostředky. Dne 22.12.2011 mi přišla odpověď s informací, že firma Canon mi tedy nový přístroj pošle, ale až po Novém roce. Důvod tak pozdního dodání (10 pracovních dnů) uveden nebyl. Oznámení o tom, že si mohu vyzvednou nový přístroj, mi bylo odesláno dne 6.1.2012 v 17:00 hod, tedy v podstatě hodinu a půl před uplynutím zákonné lhůty pro vyřízení reklamace. Před tím byl ale ještě ze strany obchodníka učiněn pokus o to, aby mě přece jen přesvědčil zvolit variantu vrácení peněz. Fotoaparát jako dárek k narozeninám tedy díky tomu, že byl darován v podstatě o měsíc později (moje žena má narozeniny na Mikuláše) nesplnil svůj účel. Možná mnohé napadne, že se nikde nezmiňuji o žádné omluvě. Ano, nezmiňuji. Ona totiž opravdu žádná (ani ta nejmenší) nebyla. A ještě si dovolím malou řečnickou otázku: je obchodník, který místo aby klientovi poskytl, co mu po právu patří, s náležitou grácií a svůj kredit tak posílil, tak ho nejdříve řádně ?otráví? popřípadě mu to v podobě dodání zboží na poslední chvíli dá pěkně ?sežrat?, opravdu člověkem na svém místě? A zakončím parafrází na slova klasika: ?já jsem, přátelé, s tímto obchodem skončil. Drahomír Brázda

Re: Obchodník - neobchodník

Udo

85.207.18.54

7.4.2012 11:22

Ty chlape, ty si ale trotl.

Re: Obchodník - neobchodník

haha

195.22.36.21

31.10.2012 7:31

bože člověče v době internetových gaunerů si stěžuješ na tohle? opravdu trotl

naprostá spokojenost

Standa

213.194.242.162

26.3.2011 16:48

Již mnoho let nakupuji v Softcomu (utratil jsem tam již mnoho tisíc korun) a dosud jsem neměl žádný problém. Navíc tato společnost prodává pouze originální zboží a nikoli (např. dovezené telefony ze zahraničí,jako jiní)....mohu potvrdit. ....mohu všem jen a jen vřele doporučit

Softcom_Shitcom

Erik

80.237.225.145

14.12.2010 0:32

Dobrý den, váš příspěvek byl smazán - bohužel neobsahoval relevantní informace ke konkrétnímu případu, a ani kontakt, díky kterému by mohl e-shop reagovat. Tomáš Heřmanský, administrátor HLEDEJCENY.cz, tomas.hermansky@hledejceny.cz

Pozor: Obchodní Inspekce vyšetřuje e-shop

marek70

213.250.210.122

10.12.2010 15:29

Dobrý den, váš příspěvek byl smazán - bohužel neobsahoval relevantní informace ke konkrétnímu případu, díky kterému by mohl e-shop reagovat. Tomáš Heřmanský, administrátor HLEDEJCENY.cz, tomas.hermansky@hledejceny.cz

JIŽ NIKDY VÍCE SOFTCOM !!!

M.Klement

213.226.193.34

22.11.2010 11:03

ROZHODNĚ VŠEM RADÍM, ABY ZDE NENAKUPOVALI!!! Při pročtení kladných recenzí bych řekl, že si převážnou většinu píše softcom sám. Zakoupil jsem si u nich notebook s Operačním Systémem, došel mi ovšem bez OS i přes to, že na faktuře i ze samotného názvu notebooku plyne, že je s OS. Softcom se nyní vymlouvá jak může, dokonce mi bylo řečeno, že jsem si ho objednal naschvál a věděl jsem, že je bez OS, což je drzost největší!!. Navíc mi bylo po telefonu zděleno, že když budu chtít vrátit zboží do 14 dnů, budou mi účtovat storno poplatek. A vážení lidé ze softcomu, kteří si zde píšete recenze tipu: softcom je nejlepší na světě(30 výkřičníkú) si je strčte za klobouk, JSTE JEN BANDA PODVODNÍKŮ !!!!!!!!!!! (30 výkřičníků)

Re: JIŽ NIKDY VÍCE SOFTCOM !!!

softcom

188.175.127.70

3.5.2011 14:12

Vážený zákazníku, ale Vy jste si opravdu objednal notebook bez OS(bez operačního systemu), evidence objednávek to jasně dokazuje, neřekl jste že k notebooku jste dostal autolekarničku za 1kč (drobnost). Školení zaměstnanců a jasné pravidla pro jejich práci neumožňují aby vám někdo ve firmě řekl, že vám budeme učtovat storno při vrácení zboží v zákonné lhůtě!!! Prohlédl jsem všechny dokumenty ve firmě a nepřišla nám žádná písemná žádost na vrácení zboží do 14dnů. Jiné jednání by bylo kdyby, jste požádal o vrácení zboží a vyměnu za notebok s OS. Slušnost za slušnost. Aleš Plašil

Bez námitek

Jan Bartoš

90.178.17.37

29.3.2010 7:49

Nákup i odběr v této prodelně ( Brno, Jiráskova ) je bezproblémový. Rád zde nakupuji !

Perfektní služba

Radovan

90.178.163.230

18.8.2009 15:56

Již po několikáté jsem zde nakoupil, nyní navigaci Garmin765T. Několik obchodů, které byly na začátku seznamu s nejnižší cenou nebzlo schopno dodávky dříve, než za několik dní, itýden... snad. Softcom zobrazuje přihlášeným stav skladu, dostupnost. Sklad je průběžně doplňován, jakmile se doprodává zásoba. objednal jsem v pátek kolem 21 hod, objednávka je automaticky potvrzena, v pondělí se ozval obchodník, že bude expedovat a doplňovat sklad, je úterý a od 11 hodin již spokojeně instaluji. Vynikající obchod, jen tak dále. Jo, a samozřejmě dobrá cena !!! DOPORUČUJI SOFTCOM !!!

Doporučuji!!!

Stew7

91.187.53.134

18.8.2009 10:22

Vstřícní lidé, rychlé dodání, kvalita, nízké ceny!!! Doporučuji

Správný obchod

Mr.Tiger

212.111.4.122

29.3.2009 11:35

Naprostá spokojenost ...přehlednost rychlost a kvalita, vřele doporučuji

DOPORUČUJI

Heombre

212.80.83.151

21.12.2008 21:10

Naprostá spokojenost. Vřele DOPORUČUJI!

pohoda

Freeteepek

86.49.49.71

7.12.2008 14:54

V tomto obchodě nakupuji docela často,protože ho mám kousek od domu.Moje hodnocení:nabídka široká,ceny mírné, osobní odběr a když změníte názor,tak Vám zakoupený produkt třeba i několikrát vymění za jiný, dokud nebudete spokojeni.Jediné,co se mi u nich nelíbí,je jejich politika placení platební kartou.

Re: pohoda

softcom

188.175.127.70

3.5.2011 14:16

Dobrá zpráva ! Platební kartou platit můžete bez omezení ! Nekřesťanské poplatky pro banku, které jsme odváděli, jsme po nekonečných jednáních snížili na minimum a tím pro zákazníky zrušili. děkuji za kladnou recenzi

RE:

andrea

62.177.96.178

20.10.2008 18:24

Právo na názor máme každý. Já tam také nakupuji poslední cca 2 roky (poté co můj dvorní dodavatel železa ukončil činnost..) a vše doposud probíhalo k mé spokojenosti.

Velmi nepoctivá firma

hodnocení Negativní hodnocení

Petra

109.105.43.20

11.8.2014 17:31

Firma Softcom si počtvrté uznané reklamaci tabletu za 4500,- Kč nechala tablet i peníze. Varuji!!!! Nepoctivost, arogance, drzost.