Kde jsem: Obchody >

TIPNET.CZ

hodnocení obchodu (99)
     

TIPNET.CZ přejít do obchodu

Nákupní galerie, kde si vybere každý. Zaměřujeme se hlavně na Zahradní techniku a nářadí, Elektroniku a domácí potřeby, Sportovní potřeby a posilovací stroje, Outdoor a vybavení do kempu, Bazénové vybavení.

http://www.tipnet.cz

Informace o obchodu TIPNET.CZ

Provozovatel

Tipnet s. r. o.

Dělnická 782 Jičín 50601

Platby

Dobírka
Osobně hotově
Převodem na účet
Splátkový prodej Cetelem

Doprava

Česká pošta (139.00 Kč)
Česká pošta - dobírka (168.00 Kč)
Osobní odběr (0.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) (99.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka (129.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) (99.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) - dobírka (129.00 Kč)

Ostatní
  • Obchod neuvedl odkaz na obchodní podmínky.

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

Tipnet - ZMĚNA MAJITELE

Tipnet

109.123.201.54

13.1.2014 15:10

Obchod Tipnet.cz změnil majitele a věříme, že změna povede k lepšímu servisu a službám, než bylo za minulého majitele.

Nedoporučuji

Robert Š

147.229.93.171

22.7.2010 22:35

Kdybych měl napsat svoje zkušenosti tak je to minimálně na A4. Opravdu v tomto obchodě nenakupujte. Nakupuji na internetu 9 let. V rodině vlastníme e-shop, ale zažité zkušenosti nedovedu pochopit. Robert

Pozor na reklamace

Tomáš

90.181.48.153

26.5.2010 10:37

Nedoporučuji nakupovat u této společnosti. Samotný nákup nic moc a bohužel reklamace opravdu strašná. Neberou telefony, stále se jen vymlouvají ( osobní návštěva 3 x ), že zboží ještě nemají, nemají a nemají. Peníze ovšem mají, mají a mají. Pozor na označování zboží zejména u elektroniky, udávají klidně nepravdivé údaje a vymlouvají se, že nemůžou u tak velkého počtu položek napsat přesný název zboží ( především to nejdůležitější, kvůli čemu si to kupujete ). Raději příště přidám stovku a koupím jinde.

Re: Pozor na reklamace

Tomáš

90.181.48.153

26.5.2010 10:37

Dnes jsme mou "reklamaci" vyřešili. Společnost Tipnet mi ukázala doklad, že jim jejich dodavatel nedodává zboží,které jim potvrdil. Asi jsem měl smůlu. Nakonec to dopadlo dobře :), zboží nemám, ale peníze ano. Personál je ochotný, jen to chtělo zavolat. Nakonec tam příště zase nakoupím.

Re: Re: Pozor na reklamace

Tipnet.cz

90.176.108.12

26.5.2010 10:37

Děkuji za vysvětlení, jsem rád také, se vše vyřešilo a jak bylo řečeno na konci našeho osobního setkání, věřím, že toto nenarušilo naše vztahy a Vy i nadále zůstanete našim zákazníkem Tipnet.cz

Spokojenost

MilanP.

90.176.108.12

26.5.2010 10:37

rychlé dodání super cena nakupuji pravidelně, zatím jsem se z žádným negativem nesetkal

reklamace

Soňa Šaršoková

62.177.111.202

23.12.2009 10:26

Špatná komunikace , neberou telefony, nereaguji na e-maily,kdy se člověk chce dozvědět ohledně své objednávky. Asi jsem přišla o peníze, které jsem jim zaslala na jejich účet dne 9.12.2009 a do dnešního dne dcera neobdržela dáreček, který jsi měla rozbalit na Štědrý den u stromečku. Je to smutné. V dnešní uspěchané době se do popředí dostávájí špatné komunikační vztahy. Šaršoková

Nespokojenost!!!

Markéta

89.190.90.128

22.12.2009 21:47

Špatná komunikace, faktura bez razitka přišla na e-mail, čekám už dva měsíce na dárek, který mají v nabídce. Objednávala jsem zboží za 12.000,-Kč jako dárek jsem si vybrala dvě MP3 bohužel dodnes nedorazili.Přestože mi napsali, že je odeslali, nic nepřišlo.

translator Franklin

Pravomil Růžek

82.113.54.165

9.12.2009 9:26

Jsem velmi nespokojený s dodávkou zboží a především s žádnou reakcí na reklamaci

Při reklamaci se rozlučte s penězi i výrobkem

Martas

9.12.2009 7:35

Nejdříve mi zboží poslali bez jakéhokoli kupního dokladu, po několika emailech mi ho poslali v elektronické podobě samozřejmě bez razítka (tudíž k ničemu). Když jsem jim poslal výrobek zpět, tak už se neozvali a s penězi se můžu už rozloučit, i přes posílání doporučených dopisů a mnoha mailů. Jen mi jednou paní Kopecká odpověděla, že zaurguje v účtárně. Ale zřejmě neúčinně. Je to už dva měsíce a nezájem.

co si myslet

r Svoboda

212.158.134.242

12.11.2009 20:57

nevím co si myslet o tom to obchode našel jsem chválu i podstatné zápory nákupu (osobní zkušenost ptal sem se jen jestli mají velikost zboží co jsem chtěl a bez reakce) každopádně mají až podezřele nízké ceny tak že sem nic nekupoval

Toto není dobrá volba ...

Vodrážka Pavel

92.243.202.75

3.11.2009 14:04

I když uvedli, že mají zboží skladem, čekal jsem na ně 9 dní. Špatná komunikace se zákazníkem. Když jsem vrátil zboží, korektně podle zákona. Ani se neozvali, na vrácené peníze už čekám přes měsíc. Nedoporučuji!

Špičkové služby, výborná cena

Kamyczek

90.176.108.12

13.7.2009 16:56

Na doporučení kolegy z práce jsem si objednal parfém a nafukovací člun, vše přišlo v pořádku, navíc jsem obdržel testřík parfému zdarma, včas informován o době dodání, navíc jsem obdržel slevu na další nákup, za sebe mohu podat dobré reference

Poděkování a spokojenost !!!!!!!

Hrnčíř

62.177.84.239

19.6.2009 17:46

Vážení, dovoluji si Vám touto cestou poděkovat za EXPRESní vyřízení mé objednávky na dodání parfém - Estee Lauder Bali Dream Parfémovaná voda !!! Naprostá spokojenost ........ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Děkuji. S úctou a přáním PRIMA dne, Z.Hrnčíř Nové Město n. M. Váš spokojený zákazník !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o))

Nikdy více

JUDr. Václav Simon

83.208.245.248

20.2.2009 21:47

TipNet.cz-Na začátku inzerována velmi výhodná cena, dostupnost skladem ještě 16.2.2009 a výborné dodací podmínky. Objednávka č. 1234539742 na TV SONY KDL 40W4500 dne 13.2.2009 v 16:42. Dál už nic. Do 20.2.2009 navýšení ceny a zmatky s její výší a zejmona naprostá ignorace mých pokusů o telefonní nebo emailové spojení s firmou. Obchod pravděpodobně velmi dobře prosperuje, že nemá zájem o prodej zboží za cca 30.000 Kč.

vázne komunikace?

Dan Pelej

78.80.18.37

23.1.2009 13:25

Měl jsem zdvořilý dotaz ohledně objednávky nového televizoru. Telefony přeskakují na fax, na emila(20.1.) nereagují. Na stránkách se buší v prsa jak tu jsou pro zákazníky, ale nevím ...

3x a vždy perfektní

Pajkas

78.136.180.155

10.1.2009 18:09

Objednal jsem 3x, vždy bez problémů, známý také kupuje v tomto obchodě a také neměl problém. Je pravdou, že v obdbobí Vánoc jsem se také nemohl dovolat, když jsem byl ale u nich v obchodě, tak jsem věděl proč..hodně lidí na krámě a do toho byli hodně slušně zavalení balíkama, až mi jich bylo docela líto. Osobní kontakt také na velice dobré úrovni, nemohu tedy nic vytknout, snad u jednoho případu trvalo dodání zboží o 2 dny déle, než slíbili, ale to se snad dá odpustit. Jsem zde spokojený, z doslechu od lidí kteří u nich kupují pravidelně také.

nejhorší.....

Martin

89.102.105.241

8.1.2009 8:29

Absolutně nejhorší zkušenost - 14.12. jsem objednal kameru, slíbili že kameru dodají do Vánoc? dodnes ji nemám a komunikace na bodě mrazu?.. Objednávku jsem zrušil??

never more

Veronika

195.47.102.179

30.12.2008 10:07

já čekám od 6.12. a to už je Silvestr za dveřmi...

SPV 7707T 18cm DVD+DVB-T+ANL TV SENCOR

Jiří

82.100.14.98

18.12.2008 9:50

V neděli 14.12.2008 jsem obědnával přenosný DVD přehrávač,dnes je čtvrtek a zboží nikde.Na telefony co jsou uvedené se nemohu dovolat a když jo,tak tam skočí fax a na email nereagujou.Už jsem hodně nakupoval přes internet,ale s něčím takovím jsem se ještě nesetkal.Počkám do pátku jestli to nepřijde,tak to stornuji.Opravdu doporučuji všem!!!

Špatný e-obchod

Alf

90.176.225.240

8.12.2008 14:43

špatná, nekomunikuje

Re: Špatný e-obchod

Mazi

89.24.11.51

17.12.2008 16:32

Hmm. Objednaval jsem ve ctvrtek. V pondeli kratkej mail ze to vyexpedovali a ted je streda a ani vidu ani slechu. Pritom to tu melo byt do 2-3 dnu a ted uz to jsou 4 pracovni.

Re: Špatný e-obchod

Mazi

77.236.203.4

17.12.2008 22:37

Tak to dneska prislo. Ale je pravda ze teda nestihaj pred vanocema vubec komunikovat a ty cisla jsou nejaky mrtvy. Nechtel bych s nima resit neco jinyho nez nakup :-D

hodnoceni obchodu

ads

213.29.61.33

5.12.2008 16:33

zadna komunikace, rusim objednavku

spatna/zadna komunikace se zakaznikem

dfdk

62.84.129.10

19.6.2008 13:22

Velmi nespokojen s komunikaci. Nedovedu si predstavit, jak bych resil pripadnou reklamaci zbozi. Mobilni telefon nedostupny, na pevne lince se casto ozyva pouze fax. Na email nereaguji. Kdyz jsem prosil o cislo baliku tak mi bylo 2x slibeno, ze mne budou kontaktovat, ale nestalo se tak. Na treti pokus mi bylo oznameno cislo, ktere u preprav. spol. PPL neexistuje. Cili se muzu domnivat, ze cislo bylo chybne (vymyslene) nebo objednavka jeste nebyla odeslana. A to mi jiz nekolikrat bylo potvrzeno, ze balik odeslan byl. Pritom mne informovali, ze do stredy zbozi obdrzim. Objednaval jsem v pondeli, a vse bylo skladem. Dnes je ctvrtek a nikdo z PPL mne nekontaktoval. Takze mozna prijde zitra, mozna za mesic, mozna nikdy. Stornoval jsem objednavku.

Re: spatna/zadna komunikace se zakaznikem

Petr Pech

81.201.58.146

28.11.2008 11:29

Dobrý den,naprosto stejná špatná zkušenost s komunikací,ruším objednávku!

Re: spatna/zadna komunikace se zakaznikem

D.Doležal

213.226.246.94

17.2.2009 17:01

Podobné zkušenosti.Jeden týden absolutně bez problémů, následující absolutně bez odezvy.Nereagují ani na mail ani na reklamace - černá díra.

Re: spatna/zadna komunikace se zakaznikem

D.Doležal

213.226.246.94

17.2.2009 17:02

Podobné zkušenosti.Jeden týden absolutně bez problémů, následující absolutně bez odezvy.Nereagují ani na mail ani na reklamace - černá díra.

Nedoporučuji

J.Lep

94.112.231.16

4.7.2010 13:14

Zboží dodáno rychle, bodejť ne, neodpovídalo popisu, téměř nefunkční, v rozbalené krabici, na dotazy nereagují.