Kde jsem: Obchody >

4home.cz

hodnotilo (21)
     

4home.cz je specialista pro váš dům, byt a zahradu, který přináší originální i praktické zboží pro každého. Vybírat můžete ze stylového bytového textilu, originálních bytových dekorací a doplňků, moderního vybavení kuchyně a jídelny i nepostradatelných pomocníků a techniky na zahradu či do dílny. https://www.4home.cz

Informace o obchodu 4home.cz

Provozovatel

4home, a.s.

Návazná 1154/35 Praha 6 165 00

Platby

Dobírka
eBanka
ePlatby - Raiffeisenbank
mPeníze
On-line platební kartou
Osobně hotově
Osobně platební kartou
PaySec
Převodem na účet

Doprava

Česká pošta (89.00 Kč)
Česká pošta - dobírka (129.00 Kč)
Hmotnost zásilky do 15 kg (89.00 Kč)
Hmotnost zásilky nad 15 kg (99.00 Kč)
Osobní odběr (29.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) (89.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka (129.00 Kč)

Pobočky
  • Praha

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

reklamace zboží

30.12.2013 16:53

liana laudinová

Dobrý den, mamka si u vás zakoupila hrnce.Bohužel po několika použití rezaví. Žádám vás, aby jste mi napsali adresu, na kterou má hrnce vrátit. Adresy jsou na dod.listu uvedeny dvě. Děkuji Laud.

liana laudinová

213.192.3.114

neviem či príde tovar

9.12.2012 22:24

milada ňukovičová

Dobrý deň! Objednala som si u vás postelné prádlo s notami a neviem, či môžem čakať, že príde, či bola objed. prijatá. Je to asi 7dní. Či príde vôbec a či to bude do Vianoc. Ďakujem!

milada ňukovičová

78.99.95.58

objednávka zboží

4.10.2012 22:56

Negativní hodnocení

alena

Má dcera si poprvé u vás objednala zboží cca před 14 dny a zatím nedostala zprávu o obdržení objednávky.Jako poprvé obj.zákazník měla obdržet i patchworkovou kabelku...Je to důvod,proč nedostala od vás zprávu.Jovanovič,Branišovská 15,Č.Budějovice 37005

alena

188.120.197.206

hry s vyhrami

23.4.2012 21:57

Negativní hodnocení

alena petrova

j již několikrat jsem se zúčastnila několika her.Pokud jde o losování,tak se nedivím,nemůže každý vyhrát.Ale pokud přijde šek s určitou hodnotou,pokud odepíši ihned cena ja má.Dle Vás.Ale nikdy to tak není!Zrovna ted posílám obratem vyplněnou objednávku ,splnila jsem tedy Vaši podmínku!!Jsem zvědava jak Vy splníte slib!Jinak jsem s Vaším katalogem spokojená,akorát by se neměli opakovat stále stejné věci.Chce to novinky.Děkuji předem za odpověd,zák.č.5572525

alena petrova

188.120.199.197

Re: hry s vyhrami

3.5.2012 11:28

Stanislava Barnetová

Dobrý den, paní Petrová. Do soutěže jste byla platně přihlášena. V zásilce, kterou jsme expedovali 2.5. jsme Vám zaslali šek v hodnotě 100 Kč, který zasíláme všem účastníkům hry. Vždy doporučujeme pročíst si pozorně pravidla hry. Které jsou nedílnou součástí této soutěže.Toto uvádíme v pravidlech hry, odstavec 3. Na přečtení pravidel odkazujeme několikrát v herních dokumentech. V tomto odstavci také vysvětlujeme přidělení výher. Výhry byly předem slosované, ovšem momentálně nevíme, zda právě vy získáváte jednu z hlavních cen. Do dvou měsíců, po ukončení registrace do hry budeme všechny výherce písemně kontaktovat. Je tedy určitě možnost, že budete mít ve hře štěstí. Momentálně můžete využít šekový poukaz a těšit se na případnou výhru. V případě další otázek nás určitě můžete kontaktovat na tel. čísle 498 511 611 nebo emailu servis@4home.cz. Přeji hezký den a budeme Vám držet pěsti :) S pozdravem Stanislava Barnetová 4home, a.s

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

Nekvalitní výrobek

24.2.2012 13:34

Negativní hodnocení

Lubomír Hořčica

Objednal jsem si zapékaci mísu porcelánovou s víkem.Víko nesedí na spodní část, tím pádem je nefunkční.Vracím to zpět, a prosím o zaslání kvalitního výrobku.Děkuji

Lubomír Hořčica

212.96.160.53

Re: Nekvalitní výrobek

29.2.2012 13:03

Stanislava Barnetová

Dobrý den, jedná se o ruční práci a je možné, že výrobek nesedí. V případě, že jste již porcelánový pekáč zaslal, tak Vám reklamaci určitě vyřídíme. S pozdravem Stanislava Barnetová vedoucí zákaznického odd. 4home, a.s.

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

velmi spokojená

15.1.2012 19:05

Pozitivní hodnocení

Miluše Śkrobáková

Se žbožím na dobírku jsem velice spokojená,vždy vše a včas došlo co sem obědnala.

Miluše Śkrobáková

188.244.56.243

Darček zadarmo

28.10.2011 12:09

Negativní hodnocení

Anna Veselá

V októbri 2011 som si u Vás objednala tovar za viac ako 95?.To, že ste objednávku vybavili až za viac ako mesiac by mi nevadilo, ale dostala som k nej "elegantný kabátik", ktorý je ušitý ako pre muža a jedno vrecko má našité úplne opačne. No proste brak, ktorý sa nedá nosiť. Je moja chyba, že som ho hneď neskontrolovala, ale hodila vyprať do (veľmi smrdel-neviem kde to skladujete) a odstrihla som označenie. Veľmi ste ma sklamali a určite si u Vás nič neobjednám a ani nikomu Vás nedoporučím.

Anna Veselá

213.151.203.162

Re: Darček zadarmo

29.10.2011 22:39

Stanislava Barnetová

Dobrýd den, paní Veselá. Mrzí mne, že se Vám dárek nelíbil. Našimi dárky se snažíme zákazníky potěšit. Pokud budete souhlasit, napište mi na email stana.barnetova@4home.cz Vaše kontaktní údaje a domluvíme se na náhradním řešením, za tento kabátek. To, že je vypraný nevadí. Budu ráda, když mi napíšete a vyřešíme tuto situaci. Přeji hezký den. S pozdravem Stáňa Barnetová

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

Jak reklamovat zboži v záruční době

26.10.2011 12:08

Karel Trojan

Ve 12 měsíci2010 jsem zakoupil čistíč zubní protézy při čistěni najednou čistič byl moc hlučný a voda v čistíči byla v klidu prosím o odpovědˇ zak.číslo ko793326 faktura fv10162753 s pozdravem Trojan

Karel Trojan

94.229.92.43

Re: Jak reklamovat zboži v záruční době

29.10.2011 22:35

Stanislava Barnetová

Dobrý den, pane Trojane. Na zboží poskytujeme 2-letou záruční lhůtu. Zboží Vám určitě vyreklamujeme. Zašlete nám ho na adresu 4home,a.s., reklamačí oddělení, Na Brně 1972, Hradec Králové 50299. Pokud máte ještě fakturu, tak vyplňte reklamační lístek a zašlete ho spolu se zbožím. Pokud fakturu už nemáte, postačí průvodní dopis s údaji, co jste napsal i sem (zákaznické číslo a číslo faktury) a napište, jak si přejete reklamaci vyřídit. Zboží Vám vyměníme, případně vrátíme peníze. Přeji hezký den. S pozdravem Stáňa Barnetová, 4home, a.s.

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

Re: Jak reklamovat zboži v záruční době

2.11.2011 10:01

Anna Veselá

P.Barnetová,ďakujem,že ste sa ohlásili. Neviem akým spôsobom sa dá môj kabátik urovnať, pretože keď vám ho vrátim zaplatím poštovné do ČR asi ako je cena kabátika a to pri objednávka, ktoré som si u urobila som si ho už zaplatila možno aj dva také kabátiky. Takže skutočne neviem čo s tým.

Anna Veselá

213.151.203.162

Povlečení na franc. postel krepové

25.10.2011 23:12

Havlíková Danuše

Prosím, zda byste mi mohli nabídnout povlečení na francouzskou postel, ale pouze k r e p o vé???Ve Vašem katalogu jsem takové nenašla. Taky prosím o sdělení ceny. Díky za brzkou odpověď.

Havlíková Danuše

90.178.218.211

Re: Povlečení na franc. postel krepové

29.10.2011 22:31

Stanislava Barnetová

Je mi to líto, ale krepové povělečení na francouzskou postel momentálně nenabízíme. Ovšem předám Váš požadavek na obchodní oddělení a budu Vás informovat, pokud takové povlečení budeme nabízet v příštím katalogu. Přeji hezký den. S pozdravem Stáňa Barnetová

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

urgence

11.10.2011 18:09

Negativní hodnocení

Jan Vilimovský

tři týdny čekám na vámi potvrzenou objednávku nevím cosi mám myslet o vaší solidnosti.

Jan Vilimovský

94.113.6.203

Re: urgence

18.10.2011 16:04

Stanislava Barnetova

Dobrý den, pane Vilímovský. Velice se omlouvám za opožděnou expedici. Čekali jsme na naskladnění zboží od dodavatele. V této chvíli je Vaše objedávka předána poště a zítra by Vám ji měli doručit. Věřím, že se toto nebude opakovat. S pozdravem Stanislava Barnetová vedoucí zákaznického oddělení

Stanislava Barnetova

46.13.4.146

reklamace objednávky

4.10.2011 14:02

Negativní hodnocení

Dzieržavová Lucie

Objednala jsem si 30.8.2011 zboží z Vašeho katalogu,dodnes se nikdo neozval ani nepřišlo žádné zboží. Tímto bych chtěla objednávku zrušit,nemohu čekat tak dlouho. Píšu i mé zákaznické číslo C11P2.Děkuji za vyřízení a brzkou odpověď. Abych věděla že už to mám vyřízené. Děkuji Dzieržavová

Dzieržavová Lucie

93.91.240.4

Re: reklamace objednávky

5.10.2011 16:49

Stanislava Barnetová

Dobrý den, velice mne mrzí, že jsme zásilku neexpdedvali. Měli jsme problém s dodávkou zboží na sklad. Vaši objednávku jsem si vyhledala a stornovala. Pro další případé dotazy mne můžete kontaktovat na emailu s.barnetova@4home.cz . Děkuji a přeji hezký den.

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

objednávka

26.9.2011 14:57

Negativní hodnocení

Jitka Artěmenková

Dne 30.8.2011 jsem si u Vás objednávala zboží,objednávku jste potvrdili, ale dodnes nemám zboží ani žádnou zprávu, co dál bude , mám zboží hledat u jiného obchodu nebo se ho dočkám.

Jitka Artěmenková

78.24.8.222

Re: objednávka

29.9.2011 17:58

Stanislava Barnetová

Dobrý den, velice se omlouváme, že nám expedice zásilky trvá delší dobu. Momentálně je již vytištěná faktura a během zítřejšího dne budeme zásilku předávat České poště. Česká pošta Vás poté zašle SMS zprávu nebo email ohledně data doručení. Ještě jednou se omlouvám za tyto nepříjemnosti. S pozdravem St. Barnetová

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

KDY NÁM DOJDE BALÍČEK

19.9.2011 18:52

STEINOCH

ZÁK.ČÍSLO K0953154, JIŽ ASI 15 DNÍ JSME SI OBJED. OD VÁS VĚCI A ZATÍM NIC NEJDE, DĚK.PŘEDEM STEINOCH

STEINOCH

93.99.142.2

Re: KDY NÁM DOJDE BALÍČEK

20.9.2011 12:50

Stanislava Barnetová

Dobrý den, velice mne mrzí, že kompletace zásilky nám trvá delší dobu. Bohužel se nám zpozdil dodavatel a čekáme na jedno zboží. Tento pátek bychom měli zboží naskladnit a poté expedovat celou objednávku. V příštím týdnu, by jste měl tedy zásilku obdržet. S pozdravem Stanislava Barnetová

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

dotaz na přímý prodej

12.9.2011 11:24

Pozitivní hodnocení

Veverka

Mám stejný dotaz, na který zatím nebylo odpovězeno-je možné si v praze dojít přímo do skladu a vyzvednout si zboží. Abych ušetřil poštovné, objednal jsem si ho do prodejny v Plzni. Kupoval jsem za vyšší částku/ a těžší zboží/ takže se mi vyplatilo udělat si výlet do plzně. Netrvalo to dlouho a zboží bylo v Plzni. Ochota prodavaček příkladná.

Veverka

82.100.5.253

Re: dotaz na přímý prodej

20.9.2011 12:44

Stanislava Barnetová

Dobrý den, je mi líto, ale jediný kamenný obchod máme zatím pouze v Plzni. V Praze ani v Hradci Králové není momentálně možnost vyzvednout si zboží na skladě. Jsme však moc rádi, že jste byl spokojený s naším obchodem v Plzni. S pozdravem St. Barnetová vedoucí zákaznického oddělení

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

souprava přehozů barva čokoládová

7.9.2011 9:28

Negativní hodnocení

miluška Haláčková

"heboučký beránek " silně pouští chlup ! Nekvalitní. Polštářky mají nefunkční zip a téměř žádný prostor na náplň. Jako bonus "manikúra", při vyndání se nůžtičky rozpadly. Ty jsou nepodstatné, ale nedůstojné nějaké zásilky.

miluška Haláčková

86.49.120.230

Re: souprava přehozů barva čokoládová

12.9.2011 8:45

St. Barnetová

Dobrý den, je mi velice líto, že zboží nebylo v pořádku. Kvalitu zboží kontrolujeme, ovšem pokud je to tak špatně, určitě nám zboží vraťte zpět. Reklamace Vám bude samozřejmě uznána a vyřízena. V rámci reklamačního řízení Vám vrátíme zpět peníze za zboží nebo si můžete vybrat jiné zboží. Velice se omlouvám za tuto nepříjemnost. S pozdravem Stanislava Barnetová vedoucí zákaznického oddělení

St. Barnetová

46.13.4.146

perla

26.8.2011 18:01

Pozitivní hodnocení

Jana Jurečková

Z dřívějšího katalogu máme od Vás perlu se stříbrným šperkem za 399,- Kč. Byl to dárek pro neteř. Radost velká a navíc tento dárek není nikde k sehnání. Je to takový originál...

Jana Jurečková

217.170.96.36

Re: perla

29.8.2011 13:03

St. Barnetová

Jsme velice rádi, že jste s perlou spokojena. Děkujeme a přeji Vám hezký den. Barnetová

St. Barnetová

46.13.4.146

řetězová pila

21.8.2011 21:45

Negativní hodnocení

Svatoš Jaromír

Objednal jsem si dle katalogu řetězovou pilu. Objednávka mi byla takto potvrzena a byl mi zaslán pouze řetěz. Sv

Svatoš Jaromír

188.175.154.220

Re: řetězová pila

29.8.2011 13:00

St.Barnetova

Dobrý den, pane Svatoši. Je mi líto, pokud jsme Vám špatně expedovali zásilku. Prosím napište mi na s.barnetova@4home.cz Vaše údaje a vzniklou situaci vyřešíme. Přeji hezký den. Barnetová

St.Barnetova

46.13.4.146

objednávky

29.5.2011 20:13

Pozitivní hodnocení

Jana Jurečková

Já jsem si několikrát objednala z katalogu 4home a byla jsem spokojena. Zboží přišlo včas a v pořádku. V klidu doma si s manželem vybereme, co se nám líbí. Jsme celé dny v práci a tak jsme rádi, že nemusíme chodit po obchodech. Souprava - beránek je bezvadná. Manžela potěšila ložní souprava Aromatika. Díky za krásné zboží z Vašeho katalogu. Jana Jurečková

Jana Jurečková

217.170.96.36

Re: objednávky

31.5.2011 9:04

Pozitivní hodnocení

Stanislava Barnetová

Velice si vážíme Vašeho hodnocení. Děkujeme. Přeji příjemný den.

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

Re: objednávky

31.5.2011 9:05

Pozitivní hodnocení

Stanislava Barnetová

Velice si vážíme Vašeho hodnocení. Děkujeme. Přeji příjemný den.

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

Re: objednávky

31.5.2011 9:06

Pozitivní hodnocení

Stanislava Barnetová

Velice si vážíme Vašeho hodnocení. Děkujeme. Přeji příjemný den.

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

nevyřízená objednávka

24.5.2011 10:01

Negativní hodnocení

Marie Rybenská

Dne 19.4.2011 jsem si u vás objednala zboží,inzerujete,že dodávka bude do tří neděl.Dosud jsem nic nedostala a ani žádnou informaci,proč tak je.Zatím jsem byla s vaším obchodem spokojena,ale nyní si to moc rozmyslím,než něco objednám.A to mi dnes přišla další nabídka.Mám pocit,že si z lidí děláte blázny. M. Rybenská

Marie Rybenská

89.103.29.174

Re: nevyřízená objednávka

31.5.2011 9:12

Stanislava Barnetová

Dobrý den, paní Rybenská. Ráda zkontroluji stav objednávky a důvod, proč ještě nebyla vyexpedovávna. Potřebovala bych však Vaše zák. číslo nebo adresu. Prosím o napsání na mail stana.barnetova@4home.cz . Děkuji

Stanislava Barnetová

46.13.4.146

Re: Re: nevyřízená objednávka

9.6.2011 19:04

Rybenská

Pár dní po tom,co jsem sem napsala,jsem měla od vás telefon,že mám zásilku na poště,ať se s nimi dohodnu o doručení.Zavolala jsem tam,balík tam skutečně byl a paní od balíků mi řekla,že mi ho doručí od šestnácti do osmnácti hodin téhož dne.Jako by to bylo začarované,čekala jsem a balík nikde,druhý den jsem znova volala na poštu a tam mi řekli,že balík přivezli doručovatelé večer zpět,protože jsem nebyla doma,a pokud ho chci ještě tentýž den,musím zaplatit devadesát korun.Je pravda,že mi poněkud ujely nervy,tak dlouho jsem na objednané věci čekala a když konečně přijdou,tak zase perlí pošta.Paní vedoucí na mě byla velmi nepříjemná,ale v poledne jsem zásilku měla doma. Neobjednávám u vás poprvé a vždycky jsem byla spokojená,ale vždycky jste také dodrželi dobu dodání. M. Rybenská

Rybenská

89.103.29.174

objednávka dne 4.5.2011

4.5.2011 16:55

Růžena Zindrová

Jelikož jsem obj.poslala,nemám potvrzení zda jste ji přijmuli.Díky za sdělení na moji e-meilovou adresu.

Růžena Zindrová

94.142.234.1

Re: objednávka dne 4.5.2011

17.5.2011 7:55

St. Barnetová

Velice se omlouvám za opožděnou odpověď. Podle sledování zásilky, jsem koukala, že jste si zásilku již vyzvedla. Pokud byste měla nějaké dotazy, určitě nás kontaktujte. Přeji hezký den.

St. Barnetová

46.13.4.146

sdělení

4.4.2011 11:18

pavla čermáková

dobrý den jen vám chci sdělit že objednaný balík si z pošty vyzvednu příští týden moc děkuji

pavla čermáková

89.190.90.129

Re: sdělení

3.5.2011 9:59

St. Barnetová

Dobrý den, děkujeme za zprávu. Chtěla jsem pouze upozornit, že na vyzvednutí máte 7 kaledářních dní. Poté nám pošta zásilku vrátí. Přeji Vám příjemný den.

St. Barnetová

194.228.139.238

koupelnová skříň

26.2.2011 11:08

Alena Nováková

Dne 25.2.2011 jsme obdrželi u vás objednanou koupelnovou skříň objednací číslo 200401 při pokusu o sestavení jsme hned na začátku zjistili že chybí v balení pojezdové lišty zásuvky a šrouby na jejich přišroubování.Žádám jejich urychlené dodání aby se dala skříň sestavit Nováková Ostrava-Poruba

Alena Nováková

78.108.146.141

Obchod na nic

16.2.2011 11:47

Zuzana Novotná

Zásadně tento obchod nedoporučuji!!! Zboží, které mi přišlo, bylo hodně nekompletní. Při vrácení a požadování nového jsem se dočkala jen složenky vrácených peněz, což bych ještě uvítala, kdyby mě ovšem tato firma vrátila všechny peníze a né téměř o 300,- Kč méně. Takže jsem vyhodila peníze jen tak a nemám nic. A v mailech se jen vymlouvají.

Zuzana Novotná

92.43.26.42

Re: Obchod na nic

23.3.2011 16:51

Stanislava Barnetová

Dobrý den, můžete mi na prosím na email servis@4home.cz zaslat Vaše zákaznické číslo nebo adresu? Osobně prověřím tuto reklamaci. Do předmětu zprávy prosím uveďte, že se jedná o dotaz z portálu Hledej ceny. Velice Vám děkuji. S pozdravem St. Barnetová

Stanislava Barnetová

77.48.211.238

reklamace

30.1.2011 15:05

miluse frelichova

dobry den dne 27.12.2010 jsem u vas reklamovala dve 4dilne silikonove sady.byly poskozene.chtela jsem je vymenit nebo vratit penize.do dneska jsem od vas nedostala zadnou odpoved.verim ze se mi ozvete s kladnou odpovedi.Frelichova

miluse frelichova

Re: reklamace

23.3.2011 16:55

Stanislava Barnetová

Dobrý den, pokud ještě Vaše reklamace nebyla vyřízene, bude problém, že reklamaci nemáme v evidenci. Zašlete prosím na email servis@4home.cz a reklamaci prověříme. Prosím uveďte, že jste svůj dotaz psala na portál Hledej ceny. Děkuji a přeji hezký den. S pozdravem St. Barnetová

Stanislava Barnetová

77.48.211.238

dotaz na objednávku

26.1.2011 12:00

jenickova

Dobrý den, chci se zeptat touto cestou,jak dlouho trvá vyřízení objednávky? Mám u Vás objednávku č. 54621 od 7.1.2011. Obávám se ,že zimní boty,které jsem objednala asi neužiju! S Vaším obchodem jsem velmi zklamaná

jenickova

86.61.145.18

Dotaz na objednávku

25.1.2011 17:36

kovarova

Objednala jsem si u vás dvoje zimní boty,ale zatí mě žádné nedošly.Nepřišlo ani žádné vyjádření jestli přijdou nebo už jsou vyprodané.Chápete,že jsem chtěla zimní boty na zimu? Prosím o vysvětlení. Děkuji Kovářová

kovarova

90.178.251.150

dotaz na přímý prodej

18.1.2011 7:50

Margit Maitnerová

Je možno zakoupit yboží osobně ve vašem skladu,nebo máte někde prodejní obchod? Ráda bych si u vás předem zboží/boty/vyzkoušela.Do Prahy jet mi nedělá problém.

Margit Maitnerová

90.178.24.185

objednávka zboží

2.12.2010 13:11

J.Kotalíkova

Dobrý den nechápu jek můžete brát od lidí objednávky když toto zboží nemáte na skladě. Objednala jsem si u Vás v půli listopadu vesty s beránkem a byla jsem ujištěná že mi toto zboží bude do tří neděl dodáno byl to dárek k vánocům.Po telefonickém dotaze kdy mohu zboží očekávat mi bylo sděleno,že už ho nemají a tudíž mi nic nepošlou. Jsem velmi zklamaná a příště si u Vás už určitě nic neobjednám totéž doporučím i ostatním aby si dali pozor pokud si u Vás něco objednají.

J.Kotalíkova

78.102.50.100

dotaz na dárek

1.12.2010 18:57

jana vojtková

dobrý den,asi po měsíci mi přišla objednávka/zákazn.číslo K0699298/,DĚKUJI ZA NI,ALE PŘI OBJEDNÁVCE NAD URČITOU CENU JSTE NÁM DALI VYBRAT DÁREK,V PODOBĚ VESTY,TA MI DO ZÁSILKY PŘIBALENÁ NEBYLA,chtěla jsem hnědou,tak žádám o vysvětlení, děkuji Vojtková

jana vojtková

89.102.210.48

objednávka růže z jericha

18.11.2010 18:04

Anna Sklenská

Můžete mně laskavě dodat 3 exempláře růže z Jericha, a to ještě do Vánoc (dárky).Zásilku platím na dobírku. Prosím o potvrzení objednávky. S pozdravem A.Sklenská

Anna Sklenská

88.146.64.1