Kde jsem: Obchody >

Alza.cz

hodnotilo (1067)
     

Největší obchod s počítači a elektronikou! https://www.alza.cz

Informace o obchodu Alza.cz

Provozovatel

Alza.cz a.s.

Jankovcova 1522/53 Praha 7 - Holešovice 170 00

Platby

Bitcoin
Dobírka
On-line platební kartou
Osobně hotově
Osobně platební kartou
PayPal
Převodem na účet
Servis 24 Online
Splátkový prodej Cetelem

Doprava

AlzaBox - schránky pro vyzvednutí zboží (49.00 Kč)
AlzaExpres (Praha a okolí) (99.00 Kč)
Česká pošta (55.00 Kč)
Expresní kurýr po praze (do 90 min) (299.00 Kč)
Kurýr po Praze ten samý den (179.00 Kč)
Kurýr po Praze ten samý den - dobírka (241.00 Kč)
Osobní odběr (35.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) (0.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka (150.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) (91.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) - dobírka (0.00 Kč)

Pobočky

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

Dodávka byla nekompletní. Zasílám písemnou komunikaci. Zatím bez výsledku

2.6.2022 9:27

Negativní hodnocení

Josef Dvořák

Bylo objednáno v Alze: Product picture Křovinořez Einhell Vyžínač Aku GE-CT 18 Li-Solo (BOF116a) 3 ks Product picture + ZDARMA Nabíječka a náhradní baterie Einhell Starter-Kit Power-X-Change 18 V/2,5 Ah (BOF147) 3 ks Bylo na dotaz na prodejnu odpovězeno, včetně upozornění, že dodávka nebyla kompletní: infomail Alza Alza.cz Vážený zákazníku, děkujeme za Váš dotaz. Odpověď Vám zašleme v co nejkratší době e-mailem. Číslo Vašeho dotazu je CCT17924005. Vaše Alza.cz Odpověď na dotaz o spokojenosti a zároeň informace o nekompletní dodávce: Ano. S obsluhou na benešovské prodejně - skvělá spokpjenost. Nespokojenost je však komletností dodávky, kde nebyly dodána náhrdní baterie Einhell Starter-Kit Power-X-Change 18 V/2,5 Ah. Tudíž považujte toto moje hodnocení i za reklamaci a doufám, že bude urychleně vyřešena. Chybějící baterie zašlete na prodejnu Benešov s upozorněním na vyzvednutí. Děkuji. Josef Dvořák Konzole Mail ID: 472641139 Takže prodejna nemůže vědět, že v reklamě na toto zboží je jasně napsáno, že k tomuto výrobku je dodávána náhradní baterie. Což polopaticky řečeno je dodáván výrobek s baterií a k tomu další baterie /avízovená/ NÁHRADNÍ. Čekám na jejich dodání. Josef Dvořák

Josef Dvořák

85.207.120.39

Nedodání objednaného zboží, resp. přivezení vadného

10.3.2022 19:10

Negativní hodnocení

I. Hut

Dobrý den, den s Alzou pro mne bude nezapomenutelný a bude mne budit ze sna hodně dlouho. Objednali jsme si pračku, zaplatili a mailem nám byl garantován termín doručení. Dnes. Jediné co bylo pozitivní, že pračku přivezli. Pánové byli opravdu úžasní, pračku vybalili, umístili do koupelny a začalo zkoušení. Výsledkem bylo, že pračka neustále napouští vodu bez přestávky. Zboží se prostě ukázalo jako vadné. Od 8. 30 opakovaně komunikuji s Alzou o řešení problému. Nejdříve mi bylo slíbeno, že po 15.00 bude plnění poskytnuto, pak, že čekají na vyjádření přepravce a poslední bylo, že čekají na vyjádření reklamačního oddělení, na které mi nemůže pracovnice dát kontakt a nejsou vázáni lhůtou pro reklamaci. Závěr pro mne zní: Příště platit až po poskytnutí služby Alzou.

I. Hut

78.45.153.224

Reklamační řízení

27.10.2020 7:53

Negativní hodnocení

Radim Hlaváč

V eschopu jsem zakoupil TV Orava, třikrát reklamoval stejnou závadu, dvakrát reklamace uznána po třetí již ne z pochopitelných důvodů neoddstoupení od kupní smlouvy. Závěr - tento eshop není schopen se postarat o práva svých zákazníků.proto nedoporučuji.

Radim Hlaváč

195.113.174.65

fritéza-Tristar-reklamace

25.8.2020 14:14

Negativní hodnocení

petr waldmann

Reklamoval jsem oloupaný povrch nádoby,marně. Technik pan Novák Petr je člověk na svém místě. Poškodil jsem ji tím že jsem tam jen lil olej a vytíral papírovou utěrkou. Děkuji víc už nnechci.

petr waldmann

194.228.59.111

koupená vadní kamera

26.8.2019 18:11

Negativní hodnocení

Mária

Dobrý den,17.7.2019 jsem si zakoupila kameru Nice Boy Vega 6 star,kamera byla vadná 14.8.2019,jsem kameru reklamovala/byla jsem nemocná,proto ten rozdíl/,do dnešního dne kameru nemám.Pořídila jsem si ji na dovolenou,dovolená pryč a žádne záběry nemáme.Rada by jsem věděla dokdy budu ještě čekat.Poalu 2 měsíce je od koupi kamery,záruka běží a já nemám nic.

Mária

37.188.152.22

Re: koupená vadní kamera

10.9.2019 16:44

Pozitivní hodnocení

Lucie Schejbalová

Dobrý den, s tímto dotazem doporučujeme obrátit se přímo na prodejce. Využít můžete například kontaktního formuláře na www.alza.cz/kontakt Hezký den Lucie

Lucie Schejbalová

62.77.119.80

Šmejdi z Alza

11.9.2018 9:09

Negativní hodnocení

Burda Jaroslav

Dne 3.9.2018 jsem v alze objednal tiskárnu HP Deskjet 5075 Ink za 1948 kč s dodáním do alzabox Strakonice.6.9.2018 přišla zpráva,jel jsem zboží vyzvednout.po zadání zaslaného kodu a zaplacení platební kartou se otevřela prázdná schránka !!!!Komunikace s alzou špatná nikdo nic neví přepojit na odpovědného pracovníka nesmí.Jsou to šmejdi a podvodníci.Je smutné,že jim takové veřejné okrádání lidí prochází,natáčí si to kamerama na alza boxu asi je to pro ně dobrá zábava.

Burda Jaroslav

46.23.59.179

Re: Šmejdi z Alza

13.9.2018 18:20

Pozitivní hodnocení

Burda Jaroslav

Dne 12.9.2018 Alza uznala chybu a 13.9.na své náklady dopravila tiskárnu až domů. Takže pochvala. Burda Jaroslav

Burda Jaroslav

46.23.59.179

Alza postrach Česka

29.8.2017 19:57

Negativní hodnocení

Božena Šimková

1.8.2017 jsem objednala lednici a dodnaska mi stojí v kuchyni a je k ničemu. Je rezavá a má poškozenou těsnící gumu. Alza přestala komunikovat a nemá zájem o vyřešení reklamace. Adresa na kterou jsem posílala reklamace se po pár dnech stala nedostupnou. Pozor vyrovnají se skoro ŠMEJDŮM

Božena Šimková

109.80.45.156

Nákup tlakoměru Sencor

31.5.2017 15:20

Negativní hodnocení

Věra Zelenková

Manželovi jsem po operaci srdce koupila tlakoměr po nějaké době přestal fungovat tak jsme ho poslali k reklamaci a bohužel začalo mailování kde stále chtěli nějaké doklady které k tomu vůbec nebyly přiloženy Po měsíci zaslali vadný zpět s tím že nebyladohledána žádná objednávka od nás Takže závěrem Alza nikdy více Vždyť pro důchodce 1000kč přece nic není!!!!!!!!

Věra Zelenková

85.163.2.14

úhrada dopravy

28.2.2017 9:27

Negativní hodnocení

Conková

zakoupila jsem u vás zboží u kterého bylo napsáno doprava zdarma,přesto jsem musela dopravu zaplatit,jak si to mám vysvětlit.

Conková

185.115.9.222

Amazon Kindle

23.1.2017 16:13

Miroslav Vojanec

Koupil jsem e?čtečku Amazon Kindle Paperwhite 3 (2015). U čtečky není české menu. Je možno české menu dodatečně nainstalovat? Na verzi Kindle 5.7.4.1. Děkuji za odpověď. Vojanec

Miroslav Vojanec

91.103.167.28

Re: Amazon Kindle

30.1.2017 10:38

Pozitivní hodnocení

Marek z Hledejceny

Dobrý den, s tímto dotazem doporučujeme obrátit se přímo na prodejce. Využít můžete například kontaktního formuláře na www.alza.cz/kontakt Hezký den Marek

Marek z Hledejceny

62.77.119.80

nakup zbozi

7.12.2016 20:06

Pozitivní hodnocení

Marie Forstova

Nakupujibdnes poprve.

Marie Forstova

95.82.172.52

informace o dodávce zboží

7.9.2016 22:05

Negativní hodnocení

Olga Šillerová

Dne 1.9.t.r.jsem obdržela zásilku televizoru Philips,který sice došel v pořádku,ale bez jaké- hokoliv dokladu,který by mne opravňoval uplatnit event.záruční opravu.Nedostala jsem ani potvrzení o zaplacení,potvrzený záruční list,fakturu a dokonce ani návod k použití.Žádala jsem o zaslání 2.9.ale nedostala jsem odpověď. č.objed. 160853493

Olga Šillerová

194.228.11.11

Stížnost

2.9.2016 9:07

Negativní hodnocení

Svatopluk Mikoš

Dobrý den. V útery 30.8. jsem u vás zakoupil kombinovaný sporák Mora z.č. 160862723 s termínem doručení 31.8. Včera 1.9. se mi ozval asi řidič z depa Ostrava, že přijede mezi 14-15 hod. Ve 14.45 se mi ozval znovu,že se zboží v depu Ostrava asi ztratilo a že se mi ozve dnes 2.9. Je 9.05 hoe a nikdo se mi neozval. Udělejte si s dopravcem pořádek. Mikoš S. Owstrava

Svatopluk Mikoš

78.45.202.27

Negativní reklamace

12.2.2016 17:35

Negativní hodnocení

Pavel K.

Po zakoupení m. telefonu přestal po sedmi měsíci funhgovat displej bez jakéhokoli poškození-reklamace-z oxidované kontakty-reklamace zamítnuta.Takže dobrý suvenýr od Alzy.A za druhé-zkuste se dovolat na prodejnu.NEMOŽNÉ.Automat.Doporučuji z vlastní zkušenosti od Alzy nic nekupovat pokud nesbíráte drahé suvenýry.Všem ostatním přeji více štěstí.

Pavel K.

178.255.168.61

Re: Negativní reklamace

14.11.2016 21:02

Negativní hodnocení

Dana Pixová

souhlasím. U mně bojler 5l Dražice. Vydržel 3 měsíce, praskl, reklamace neuznána, odpojili jsme sami bez jejich technika. Vůbec nepochopili, že nám vytékající voda vyplavila byt! Nikdy více od Alzy

Dana Pixová

109.80.252.191

nerelevantní uživatelská příručka

7.7.2015 10:49

Negativní hodnocení

Stanislav Kudrna

Koupil jsem dne 02.07,2015 platbou v hotovosti v Pardubicích Video grabber. Podle popisu a přiloženého českého návodu má být připojen na CD program, který tam není. I jinak český návod neodpovídá zboží. Měl být obsažen program Ulšad.., avšek není. Místo toho je jiný program, bez českého návodu. Proč si nedáte pozor. Dobrý návod v češtině je předepsán. Stanislav K

Stanislav Kudrna

89.177.162.180

6ádost o vysvětlení.

1.5.2015 13:00

Blažek Jiří

K zakoupení zboží nad tisíc korun byla nabízana kniha Krysáci ýdarma.yynedostal jsem ji k tiskárně HP-Deskjet Ink.Advantage 4515.Proč? Blažek

Blažek Jiří

37.188.238.123

nekupovat

25.3.2014 9:21

Negativní hodnocení

test teee

tohle opravdu není možné co oni dělají

test teee

193.245.34.44

Re: nekupovat

25.3.2014 9:37

Negativní hodnocení

teesstt d

ano máš pravdu tohle opravdu ne a hlavně né od nich!!!!

teesstt d

193.245.34.44

Neúplná dodávka

20.1.2014 14:37

Karel Špánek

Při odběru objedenávky obsahující více položek jsem přehlédl, že místo dvou objednaných položek externího disku byla dodána pouze jedna. Všiml jsem si toho po deleší době a předpokládal jsem, že již není možné reklamovat dodávku. Nicméně 17.1. jsem byl kontaktován pracovníky liberecké položky, že při inventuře toto odhalili. Tímto děkuji za preciznost pracovníků v Liberci i za ochotu. K. Špánek

Karel Špánek

88.101.95.72

verbatin 4gb

28.12.2013 10:56

Pozitivní hodnocení

iveta

pametove karty

iveta

37.48.32.155

kuch.robot Moulinex masterchef

6.5.2013 10:21

Hovorkova

Vlastnim kuch.robot Moulinex Masterchef Gourmet QA 407 - potřebuji koupit DRŽÁK PŘÍSLUŠENSTVI máte skladem, nebo zajistíte? - vyzvedla bych si ho v ALZE v Kolíně, nebo Praze 7, Jateční 33a Děkuji za odpověď.Hovorkova

Hovorkova

37.221.242.248

nedodání uživatelské příručky

13.3.2013 21:33

Negativní hodnocení

Milan Dubský

Žádal jsem vašeho prodejce o přezkoušení tiskárny ,tímto úkonem bych si zkontroloval úplnost dodávky.Byl jsem odmýtnut . Chybí mě uživatelská příručka k zakoupené tiskárně EPSON AcuLaser MX 14 Tiskárna byla zakoupena 13.03.2013 / 11:42:14 hod. OSOBNĚ - DANOVÝ DOKLAD 2130458952 Milan Dubský

Milan Dubský

88.102.166.219

nedodání uživatelské příručky

13.3.2013 21:33

Negativní hodnocení

Milan Dubský

Žádal jsem vašeho prodejce o přezkoušení tiskárny ,tímto úkonem bych si zkontroloval úplnost dodávky.Byl jsem odmýtnut . Chybí mě uživatelská příručka k zakoupené tiskárně EPSON AcuLaser MX 14 Tiskárna byla zakoupena 13.03.2013 / 11:42:14 hod. OSOBNĚ - DANOVÝ DOKLAD 2130458952 Milan Dubský

Milan Dubský

88.102.166.219

100% spokojenost

25.2.2013 13:45

Pozitivní hodnocení

Milan V

V tomto obchodě jsem objednával již několikrát a vždy 100% spokojenost. Včasné dodání, cena souhlasí. Časté akce, slevy. Za trochu vyšší ceny na internetu dostanete nejvyšší kvalitu.

Milan V

208.38.233.36

Nedodání zboží

16.12.2021 15:41

Negativní hodnocení

Zdenka H

13. října jsem objednala a zaplatila zboží, dodnes (tj. 16. 12. !) nebylo dodáno. Stále se jen vymlouvají. Nechápu, jak si mohou nechat zaplatit za zboží, které nejsou schopni naskladnit!! Jsem s Alzou velmi nespokojená a v budoucnu s ní končím.

Zdenka H

185.5.68.171