Kde jsem: Obchody >

Patro.cz- Spotřebiče

Informace o obchodu Patro.cz- Spotřebiče

Provozovatel

NWT a.s.

tř. Tomáše Bati 269 Zlín 76001

Platby

Dobírka
On-line platební kartou
Osobně hotově
Osobně platební kartou
PaySec
Převodem na účet
Splátkový prodej ESSOX

Doprava

Česká pošta (79.00 Kč)
Česká pošta - dobírka (119.00 Kč)
Osobní odběr Zlín, Hulín, Kroměříž, Uherské Hradiště (0.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) (79.00 Kč)
Přepravní služba (do 30 kg) - dobírka (119.00 Kč)
Přepravní služba (nad 30 kg) (388.00 Kč)

Pobočky

Diskuse k obchodu

Přidat diskusi

rychlost, spolehlivost

30.10.2013 11:57

Pozitivní hodnocení

Ilona

V červenci jsem objednala polohovací lehátko, které bylo zde podstatně levnější než v jiných e shopech. Zy 52 dny jsem měla lehátko doma, řidič mi ho předal až do bytu. Rychlost, dobrá komunikace, ochota, doporučuji všem.

Ilona

46.13.156.230

Tak raději nic!

13.12.2011 16:47

Negativní hodnocení

Pavevl

Koukám že tady raději nic nekupovat!Díky za recenze.

Pavevl

94.113.168.56

Kopýtko

10.12.2010 11:24

radka

V pondělí 6.12.2010 jsem si objednala poníka Kopýtko. Obratem mi bylo zasláno storno objednávky s poznámkou "momentálně vyprodáno". Nechápu tedy, proč jej stále nabízíte!

radka

109.72.14.18

Reklamace + arogance a neschopnost pí. Hornové

30.10.2010 13:46

Luboš Rosenreiter

U tohoto prodejce už neutratím ani korunu a ostatním radím: KLIDNĚ KUPTE, ALE MODLETE SE AŤ SE VÁM TO NEROZBIJE! Vrácení peněz prý v mém případě není možné, z důvodu koupení zboží na IČ, kde prý prodejce nemá limit 30 dní na reklamační řízení... (ČR = kocourkov) Pro: Rychlé přijetí zboží Proti: REKLAMACE + Paní Hornová jakožto neschopnej člověk na svém místě. Ve stručnosti: Když po dvou měsících nebyla schopná vyřídit reklamaci fotoaparátu. Tak jsem 3x urgoval o vyjádření, pak mi došla trpělivost a chtěl jsem nadřízeného, kam odmítla přepojit a dala mi jakési číslo. Číslo bylo hned po ukončení hovoru s pí. Hornovou obsazené (asi náhoda) cca po pěti minutách mi číslo volalo zpět a o mé reklamaci pan X věděl vše i s vyjádřením servisu, že reklamace se neuznává z důvodu mechanického poškození.... Paní Hornová nebyla schopná toto z jistit ani po třech urgencí. (s vyjádřením samozřejmě nesouhlasím a nevěřím, že pan X byl ten za kterého se představil) Další drzost co mě z vedla ze židle: Pí. Hornová zaslala nabídku na opravu, na kterou jsem nestihl reagovat a tak zaslala další e-mail s obsahem: Neopověděli jste na cenovou nabídku. Odpovězte během 3 pracovních dnů, jinak necháme výrobek poslat zpět neopravený a bude fakturována diagnostika a dopravné. Jak může mít někdo takovou drzost dávat ultimáta??? Na To to jsem beztak nestihl reagovat, tak jsem zvědav kdy odmítnu balíček... její e-mail s "ultimátem" mi přišel 11.10.2010 a přečetl jsem si ho dnes 30.10.2010 S rychlostí a schopností pí. Hornové to vidím, že daný balíček dorazí někdy na přez rok... :-D

Luboš Rosenreiter

82.113.40.41

Re: Reklamace + arogance a neschopnost pí. Hornové

11.8.2016 14:24

Tatiana Hošťálková

Pokud jste kupoval zboží na IČ, tak se na Vás skutečně nevztahují podmínky jako na běžného spotřebitele, to se rozčilujete zbytečně. Když něco kupuji na netu, dobře si rozmyslím, zda si to vezmu právě z tohoto důvodu "na firmu" (na IČ).

Tatiana Hošťálková

46.13.138.40

Spokojenost

30.6.2010 13:42

Lucie

Po přečtení několika negativních příspěvků musím na obranu Patra říct, že jsem zde cca 10x nakoupila a vždy bez sebemenších problémů, a to zhruba v horizontu tří let. Nikdy nebyl žádný problém se zbožím ani s doručením, u každého zboží mají uvedenu přibližnou dobu dostupnosti a nikdy se mi nestalo, že bych na zboží čekala déle, spíše naopak. A to většinou objednávám různorodý sortiment, vždy několik položek, aby se to vyplatilo vzhedem k poštovnému. Zase ale mají tu výhodu - čtvrtky za polovinu poštovného. Proto nechápu lidi, kteří se tady rozčilují nad nějakým manipulačním poplatkem za osobní odběr, když je pošta vyjde levněji a doručí až do domu, tak nevím, co řeší.Doporučila jsem obchod již mnoha známým, moje matka např. řešila i jednu reklamaci, která byla perfektně, rychle a ke spokojenosti vyřešena vrácením peněz na účet, bez jakýchkoli vytáček ze strany Patra. A to se v dnešní době cení nejvíc, takových e-shopů, které se nesnaží vykroutit z vrácení peněz opravdu není mnoho. To nemluvím o šíři sortimentu, když nevím, co na vámoce, Patro bývá většinou poslední záchrana - nakoupit vše najednou z jednoho obchodu, kde vím, že nemusím trnout, jestli mi zboží přijde takové, jaké jsem objednala a nepoškozené.

Lucie

192.168.1.20

dotaz

26.5.2010 10:37

Anna Jedlickiva

Dobry den zajima mne rucni slehac Bosch 3540 MFQ za 1017 Kc,pokud take seka maso? Uvadite,ze ctvrtek podvecer je doprava za polovinu.Dobirka postou vyjde na kolik Kc? dekuji Jedličkova

Anna Jedlickiva

193.179.44.49

Re: dotaz

24.6.2010 9:41

Internetový obchod PATRO

Dobrý den, s ručním šlehačem Bosch 3540 MFQ se maso sekat bohužel nedá. Každý čtvrtek v podvečer doprava za polovic - ano pokud si objednáte od 17:00 do 20:00 hod. ve čtvrtek, tak máte dopravu za polovinu. Tedy za dobírku zaplatíte 65 Kč.

Internetový obchod PATRO

217.197.152.220

dotaz

26.5.2010 10:37

Anna Jedlickiva

Dobry den zajima mne rucni slehac Bosch 3540 MFQ za 1017 Kc,pokud take seka maso? Uvadite,ze ctvrtek podvecer je doprava za polovinu.Dobirka postou vyjde na kolik Kc? dekuji Jedličkova

Anna Jedlickiva

193.179.44.49

Nesolidní jednání

26.5.2010 10:37

Lucie

Objednala jsem si v tomto obchodě čtyři položky za cca 500,-. Po týdnu (20.4.)mi přišel mail, že mi příští den bude odeslána zásilka, ale pouze s jednou položkou v hodnotě 220kč samozřejmě plus poštovné 129Kč a zbytek objednaného zboží již nedodávají. V mailu byly uvedeny kontakty v případě nějakých nejasností, tak jsem se pokoušela dovolat na nonstop linku, ale bohužel to ani nezvonilo tak jsem na email poslala odstoupení od smlouvy. Druhý den (21.4.) mi přišel mail, že zboží bylo odesláno a odkaz kde můžu sledovat zásilku, když jsem na něj klikla zjistila jsem, že zboží bylo odesláno již ten předešlý den (20.4.). 22.4. mi pošta zboží doručila, ale já jsem ho nepřevzala. V ostatních internetových obchodech to funguje tak, že když nejsou schopni něco dodat tak zvednou telefon zavolají a domluví se co s takovou objednávkou bude dál. Posílat zákazníkovi jednu položku ze čtyř a účtovat si 129,- za poštovné (zásilka by se vešla do obálky A4) mi přijde nesolidní.

Lucie

90.176.81.163

manipulacni poplatek?

8.12.2009 17:40

jyřka

Mne prijde dost drsny ten "manipulacni" poplatek za VYZVEDNUTI NA POBOCCE ve vysi 105,-, zatimco zaslani postou vyjde 24,- korun draz. Na pobocku se vozi zbozi tak jako tak, takze tento poplatek mi pripada prinejmensim velmi premrsteny, ne-li primo neopravneny.

jyřka

85.92.47.222

jinak..

8.12.2009 17:44

jyřka

..jsem zatim s patrem spokojeny, pobocky ma v blizkosti meho bydliste, takze jako internetovy obchod pro me hraje prim, i kdyz ma u nektereho zbozi o neco malo vyssi ceny, tak vim, ze pripadne reklamace mohu vyridit osobne. Skoda toho poplatku, kteri vetsina e-shopu nema, kdyz jde o odber na prodejne. Na takovy format, jakym je patro.cz mi to prijde stupidni a zbytecne.

jyřka

85.92.47.222

Re: jinak..

8.12.2009 17:45

preklep

kterY :)

preklep

85.92.47.222

Re: manipulacni poplatek?

9.12.2009 22:45

Martin Šuba - PATRO.cz

Dobrý den, vaše domněnky nejsou správné a v souladu s realitou. Na pobočky se už žádné zboží nevozí. Ty produkty, které obvykle pobočky standardně prodávají, tam jedou napřímo od distributorů. Ale to je tak 5% nabídky Patra. Zbytek produktů přijede do Huína a my je musíme za standardní dopravné náklady + balení pžepravit na pobočky. Tam to zase další naši lidi musí rozbalit, dát na regál a tam to čeká. Tedy paradoxně je s tím více práce i nákladů, než standardní poslání poštou. Proto by to v podstatě mělo stát ještě víc. Ale prozatím to držíme na nižší úrovni, abychom zákazníkům z okolí vyhověli. O zlevnění neuvažujeme, dotovat tu službu nechceme.

Martin Šuba - PATRO.cz

217.197.144.57

!!!

23.11.2009 15:55

Jitka

S tímto obchodem nejsem moc spokojená. Zboží mi sice došlo v pořádku, ale objednala jsem si dárkové balení a nijak dárkově zabaleno to nebylo...!

Jitka

213.192.55.179

Re: !!!

23.11.2009 16:16

Martin Šuba - PATRO.cz

Vážená paní Richterová, omlouvám se vám jménem naší expedice, která si na tuto novou službu ještě zvyká a nevšimli si, že to měli zabalit jako dárek. Mailem si vyžádám do vás číslo účtu, na který vrátíme částku za službu, která neproběhla.

Martin Šuba - PATRO.cz

217.197.152.198

PATRO - špatná zkušenost

19.11.2009 21:10

Pavel

Dobrý den, musím konstatovat, že jsem považoval Patro za poměrně solidní internetový obchod, po posledních dvou zkušenostech jsem názor přehodnotil a nedoporučil bych ho. Důvody: - nekonkrétní odpovědi na emailové dotazy - po 4 !! týdnech od objednání zboží a neustálém posouvání termínu dodání (trubka k vysavači) se u objednávky objevilo "už nedostupný" - v takovém případě bych očekával alespoň návrh náhradního řešení - u dalšího objednaného zboží - (podlahová hubice k vysavači) - se neustále posouval termín dodání - nakonec jsem celou objednávku stornoval - 29.10. jsem reklamoval zboží s tím, že budu telefonicky kontaktován jakmile bude nové k vyzvednutí - dodnes (19.11.) nic S TÍMTO PŘÍSTUPEM K ZÁKAZNÍKŮM MUSÍM ŘÍCI: NIKDY VÍCE. Pokud mne někdo přesvědčí o tom, že to byla výjimka a smůla a nebude se to opakovat, budu jenom rád. Do té doby NEBRAT. A to doporučuji každému, kdo o nákupu na PATRO uvažuje.

Pavel

Re: PATRO - špatná zkušenost

23.11.2009 17:10

Martin Šuba - PATRO.cz

Dobrý den, vámi objednané příslušenství je opravdu tak speciální a velice špatně skladově dostupné už na značce, že to rychleji zajistit nešlo - za to se omlouváme. Vaše reklamace nebyla dosud uzavřena (ještě není po termínu, zatím se řádně řeší), takže prozatím nebylo o čem informovat. Ten požadavek od vás je aktuálně bez opodstatnění.

Martin Šuba - PATRO.cz

217.197.152.198

!!!!!WARNING!!!!!

1.11.2009 11:35

scHr4nz

Dobrý den, váš příspěvek byl smazán - bohužel neobsahoval relevantní informace ke konkrétnímu případu, a ani kontakt, díky kterému by mohl e-shop reagovat. Tomáš Heřmanský, administrátor HLEDEJCENY.cz, tomas.hermansky@hledejceny.cz

scHr4nz

213.226.232.218

??

2.10.2009 10:29

St.

Mna by strasne zaujimalo preco ponukaju tovar, ktory niesu schopny sehnat. Na svoju PC bednu cakam uz 2 mesiace, stale nic a oni ich stale ponukaju. No nieje to chore?!?!

St.

195.144.99.106

Re: ??

3.10.2009 10:02

Martin Šuba - PATRO.cz

Pokud jde o model, který je v ČR špatně dostupný, tak na něj čekají všichni zákazníci u všech obchodníků - dokud další kusy nedoveze zastoupení značky do republiky. A nabízet takový model můžeme, protože až jej dovezou, tak jich bude možná zase dostatek. Proto dáváme šanci, aby si jej i další objednali a počkali si na něj. Z tohoto pohledu mi to nepřijde špatný postup. Jediné slabé místo je, že nemáme od distributora garantovaný termín, kdy další kusy přiveze. A pokud ten termín neznáme, je složité něco jasně komunikovat vám i dalším zákazníkům - což mne mrzí.

Martin Šuba - PATRO.cz

217.197.144.57

Re: ??

2.11.2009 9:13

Martin Šuba - PATRO.cz

To je nemilé, pokud čekáte na zboží tak dlouho. Občas se to stává, pokud není zboží na území ČR a čekáme na to, až jej distributor zajistí ze zahraničí a nikdo pořádně neví, kdy se to zadaří. Když mi pošlete do mého mailu číslo vaší objednávky, osobně prověřím, jestli se s tím dá něco udělat rychleji.

Martin Šuba - PATRO.cz

217.197.152.198

Překvapivá rychlost.

14.9.2009 18:28

Vojtěch Matušek

Dobrý den , děkuji moc za tak rychle vyřízenou reklamaci,toto jsem opravdu nečekal.Reklamoval jsem již tři výrobky od jiných firem,přímo z místa bydliště,trvalo to měsíc,jeden výrobek již znovu nejde,ale je po záruce,druhý jsem nedostal,takže mi prodali za příplatek dražší,třetí mám po výměně za neopravitelný,ale všude to trvalo měsíc!Zůstal jsem v šoku když od Vás se reklamovaný výrobek vrátil i s cestou, opraven během jednoho týdne.To je neuvěřitelně rychlé,a to mi známí říkali,že přes internet nakupovat nemá cenu,že budou problémy s případnou reklamací,to ve Vašem případě skutečně neplatí,ještě jednou moc děkuji,a přeji krásný den a hodně spokojených zákazníků. Matušek

Vojtěch Matušek

bohužel

19.8.2009 21:36

lucky

po několika nákupech v tomto shopu jsem se vrátila, abych objednala znovu... Už tak ale nikdy neučiním. Kromě toho, že v podmínkách osobního převzetí je poněkud nesrozumitelně uvedeno, že osobní odběr ve Zlíně je také zpoplatněn 105,-kč (ty jo, fakt bych chtěla mít výplatu stanovenou na základě této výše platby, to bych byla asi milionář, vzhledem k tomu, že to skladník podá za cca 2 minuty... přičemž nepočítám čas ušetřený cestou na poštu)... Kromě tohoto mě ale naprosto fascinovala věta, uvedená při objednávce: "Vaše zboží odesíláme průběžně. Plné poštovné se hradí pouze jednou, u druhé a dalších zásilek se účtuje symbolických 30 Kč. Pokud to má logistický smysl, tak bude objednávka rozdělena a odeslána na více částí. Pokud jsme dosud neodeslali to, co je skladem, a Vy byste to již rádi měli u sebe, tak s číslem vaší objednávky požádejte o odeslání na adrese: objednavky@patro.cz." přičemž po skončení nákupu se dozvíte, že jste s tímto krokem (posíláním na části) SOUHLASILI !!! Nikde ale nemáte možnost "odkliknout" opak, tedy že o postupné ZPOPLATNĚNÉ odesílání nestojíte. Děkuji, už nikdy více.

lucky

62.77.113.29

Re: bohužel

24.8.2009 16:07

Martin Šuba - PATRO.cz

Dobrý den, na obdobný názor máte samozřejmě nárok, nechci vám jej rozmlouvat. Jen upřesním, že centrála Patro.cz je v Hulíně a pokud si chcete zboží odebrat na pobočce v Kroměříži či Hulíně, tak jej tam musíme napřed poslat. Tedy nejde jen o náklad 2 minuty skladníka, ale hlavně o zabalení a dopravení na pobočku. V tu chvíli to stojí v podstatě totéž, co běžné posání k vám domů, za což se platí 129 Kč, za osobní odběr na pobočce jen 105 Kč - takže pořád méně. Postupné posílání je naší podmínkou, to není volitelná položka, to prostě budeme posílat podle toho, kolik je čeho na skladě. Nebudeme posílat jeden kus čehokoli, jen co má smysl. Ale pokud má někdo v objednávce deset věcí a na jednu se čeká, tak to musíme odeslat. Je to zaprvé ekonomizace skladových prostor a zadruhé optimalizace cash-flow. Těch devět položek ležících a čekajících blokuje hotovost. V době krize je rozumné být ještě opatrnější a zodpovědnější, než kdy jindy. Nechceme tady být ještě pár měsíců (či upadnout do insolvence jako vltava.cz), ale mnoho let - alespoň pro ty zákazníky, kteří nás mají rádi.

Martin Šuba - PATRO.cz

217.197.152.198

Re: Re: bohužel

24.8.2009 17:42

lucky

potom ovšem netvrďte, že zákazník s postupným odběrem souhlasí, pakliže nemá jinou volbu.....

lucky

62.77.113.29

Re: Re: bohužel

24.8.2009 17:47

lucky

a ještě maličkost "to prostě budeme posílat podle toho, kolik je toho na skladě" až na to, že položky, které jsem si speciálně objednávala já, na skladě NEBYLY (ze 3 ani jedna), čili jste je sami objednávali od dodavatelů, v tom případě asi není takový problém je objednat v krátkém čase a tudíž i dodat najednou, za jedny peníze zákazníka, bez "blokování hotovosti"...

lucky

62.77.113.29

Re: Re: Re: bohužel

26.8.2009 10:29

Martin Šuba - PATRO.cz

Samozřejmě, pokud se produkty od dodavatelů sejdou v podobném termínu, tak neposíláme každý zvlášť a snažíme se je kumulovat. Víte, není naším zájmem zásilky automaticky a ve velkém rozdělovat. Je vždy lepší to poslat v jednom balení. Důvodem je to, že ač za rozdělené zásilky vybíráme 30 Kč od zákazníka (a i proti tomu protestujete), tak v reálu taková doposlaná zásilka stojí nákladově kolem 90 Kč. Tedy čím více bychom bezhlavě doposílali, tím si více finančně uškodíme. To pevné zakotvení rozdělení na více zásilek má smysl jen v případě, že by se na jeden z produktů čekalo mnohem déle a dalších X položek už čeká na skladě. Nemáme v úmyslu toho mechanismu "zneužívat", protože bychom byli nákladově sami proti sobě.

Martin Šuba - PATRO.cz

217.197.152.198

Nesolidní obchod

12.6.2009 18:14

phlavacek

V tomto obchodě jsme byli spokojení pokud jsme jen nakupovali, platili a nic dalšího nechtěli. Jakmile jsme ale chtěli v souladu s jejich obchodními podmínkami vrátit zboží dle "garance vrácení peněz po dobu 14-ti dnů od zakoupení zboží", patro.cz to odmítlo s tím, že jsme to koupili na IČ. České zákony stanovují toto právo pouze pro spotřebitele, ale jestliže ve svých obchodním podmínkách patro.cz výše uvedenou garancí uvádí bez rozlišení spotřebitelů a podnikatelů, považuji jejich postup za velmi nesolidní. Pan Šuba se mi snažil trvdit, že pro podnikatele neplatí žádné obchodní podmínky, ale jen obchodní zákoník. A nakonec, podle pana Šuby, obchodního ředitele této společnosti, je každý, kdo by chtěl postupovat dle jejich obchodních podmínek, jen pouhý "chytrolýn". Asi takový mají vztah k zákazníkům.

phlavacek

83.240.16.86

Re: Nesolidní obchod

16.6.2009 12:19

Martin Šuba

Je mi líto, že musím reagovat i v tomto neoficiálním fóru na váš nekorektní podnět. Mluvili jsme o tom spolu podrobně a vysvětlil jsem vám právní nastavení této situace v této zemi. Já jsem si to nevymyslel, že to tak je. Prostě jste nakupil za účelem podnikání na IČO a tím se na váš nákup nevztahuje právo příslušející spotřebiteli. Mimo jiné, ve vaší nepřesnosti jste necitoval obchodní podmínky, ale reklamační řád - a ten zní: "Reklamační řízení se řídí tímto reklamačním řádem, který vychází ze zákonné úpravy občanského zákoníku a zákona na ochranu spotřebitele. Tento reklamační řád má přednost před dispozitivními ustanoveními zákonné úpravy. Ostatní otázky a otázky tímto řádem výslovně neupravené se řídí zákonnou úpravou." Je tedy patrné, že právě ty ostatní otázky, jako je řízení s podnikatelským subjektem, se řídí zákonnou úpravou jinou, ne občanským zákoníkem - ale obchodním - kde žádné právo na vrácení zboží nefiguruje. V této věci jsem si jistý, že jsme nepochybili. Ostatně to by vám potvrdil i kontrolní orgán, na které jsem vás odkázal. Místo tohoto oficiálního řešení volíte ale raději metody rozsévání vašich názorů po anonymních fórech. Jen upozorňuji, že jednáte na hraně ochrany dobrého jména a pokud nám vaším jednáním vznikne poškození našeho dobrého jména, tak se budeme bránit, tentokráte ale oficiální právní cestou.

Martin Šuba

217.197.152.198

Re: Re: Nesolidní obchod

16.6.2009 21:18

phlavacek

Dobré jméno si vytváří každý obchod sám. Nejsem si jistý, zda-li hrozby žalobami napomáhají dobrému jménu obchodu patro.cz. Objektivně jsem popsal, proč už od nás patro.cz neuvidí ani korunu a ať si každý udělá svůj vlastní názor. Nebo chcete říct, že jsem si něco vymyslel? Mimochodem, tato stránka slouží k tomu, aby se kupující podělili o své dobré i špatné zkušenosti s daným obchodem, aby v něm nakupovali nebo se mu raději obloukem vyhnuli. Nazýváte-li to "rozsévání názorů po anonymních fórech", nejspíše jste nepochopil povahu internetu. K Vašemu právnímu názoru: Ano, máte pravdu, právo na vrácení pro podnikatele neplyne z občanského zákoníku, ani z obchodního zákoníku. A ani jsem to nikdy netvrdil. Ale jestliže toto právogarantujete ve vašem reklamačním řádu (nad rámec zákonné úpravy) , tak pokud to obchodní zákoník nebo jiný předpis nezakazuje, platí tato garance obsažená v reklamačním řádu. Jsem rád, že jste odcitoval váš reklamační řád, protože tam jinými slovy píšete to samé: "Tento reklamační řád má přednost před dispozitivními ustanoveními zákonné úpravy."

phlavacek

83.240.16.86

Re: Re: Re: Nesolidní obchod

16.6.2009 22:20

Martin Šuba

Sdělovat názor můžete, ale pokud není zákon na vaší straně a obchod nic neporušil, tak je velice nečestné označovat jej za, cituji: "Nesolidní obchod". Ale dále vás už přesvědčovat nebudu. Myslím, že si každý, kdo tohle bude číst, dokáže na věc udělat svůj názor. A pro podobně argumentující jako Vy, jsem v tuto chvíli doplnil do obchodních podmínek upřesnění: Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případě, že není ve smyslu platné legislativy považován za spotřebitele, ale nakoupil za účelem podnikání na IČO.

Martin Šuba

217.197.144.57

varování

22.5.2009 11:00

Hartman

Také jsem u této firmy několikrát bezproblémově nakupoval, až do té doby než někdo v zákaznickém servisu udělal chybu a při odesílání přes PPL zapomněl vypsat pro tuto přepravní firmu dobírkovou částku. Zboží jsem normálně zaplatil ale PATRO po mě částku již rok a půl vymáhá soudně. Varuji Vás před těmito "taky obchodníky". Poučení: vždy si překontrolujte všechny papíry které vám přijdou. I když máte na daňovém dokladu (faktuře) vyplněnou částku kterou, jak víte máte zaplatit, ještě to neznamená, že ji opravdu platit máte. Když už zaplatíte, vždy si vyžádejte doklad o zaplacení. Daňový doklad (faktura) na které je částka uvedena nestačí.

Hartman

77.237.154.204

Re: varování

22.5.2009 22:50

Helčík

no to ale byla vaše chyba,taky jsem dostala nabytek s fakturou a zboží jsem zaplatila až mi přišla další faktura,raději jste se měl předem informovat,a to nemáte žádný doklad ani z učtu nic?

Helčík

89.102.153.192

Re: Re: varování

23.5.2009 18:52

Hartman

No... moje chyba. Objednával jsem si zboží na dobírku a tak bych čekal že také na dobírku dorazí. A z principu dobírka znamená, že se zboží platí při převzetí. Doklad samozřejmě mám a to fakturu na které je částka uvedena.

Hartman

77.237.154.204

Re: Re: Re: varování

5.6.2009 15:21

Martin Šuba - PATRO.cz

Prosím, pokud je objektivní důvod ke stížnosti, tak bude asi mnohem korektnější, když to budete řešit se mnou emailem. Napište mi prosím všechny informace, já to prověřím. Také doufám, že pokud se vaše stížnost ukáže neopodstatněnou, tak si najdete minutku a i takovou informaci do tohoto fóra uvedete. Aby to nebylo jen "plané" stěžování si.

Martin Šuba - PATRO.cz

217.197.152.198

Re: Re: Re: Re: varování

16.7.2009 23:26

Hartman

omlouvám se, že jsem dlouho nereagoval. Tento spor již řeší soudy a tak nechme na nich jak celý spor vyřeší. Jinak nevím proč by se moje stížnost měla stát neopodstatněnou. Jedná se o neprofesionální přístup ze strany vaší firmy. Chci aby všichni věděli co se také může stát. Jednalo se prokazatelně o omyl vašeho zaměstnance za který může platit i poctivý občan této země, když není dost obezřetný.

Hartman

77.237.154.204

Re: varování

29.5.2009 16:55

Martin Šuba - PATRO.cz

Vážený pane Hartmane, pokud by někdo z Patra nevyplnil dobírku pro dopravce, tak byste neměl na základě čeho zaplatit. Patrně se tedy o váš subjektivní výklad a spíše domněnku, než definování skutečnosti. Každopádně vám děkuji za doporučení pro všechny zákazníky nejen naše, ale obecně pro všechny: cokoli platíte, si musíte zkontrolovat. Podpis je závazný právní akt a kdo podepisuje bez kontroly si tím generuje zbytečně prostor k problému.

Martin Šuba - PATRO.cz

217.197.152.198

O zboží

4.5.2009 19:11

Václav

Proč máte na stránkách to co nemáte a mít nebudete http://www.patro.cz/objects/1074951950.html?

Václav

213.192.58.2

Re: O zboží

7.5.2009 15:36

Aleš Lutonský

Aktualizace skladových zásob u dodavatele probíhá několikrát (přesněji 3x) denně. Tento mobil se automatem stáhl z nabídky 4.5 jelikož se jeho zásoby doprodaly během dne.

Aleš Lutonský

217.197.152.220

super

9.4.2009 16:50

Pavel Dvořák

Dne 26.3.2009 jsem si objednal sekeru fiskars1500pro za nejlepší cenu na netu a 30.3.2009 jsem ji držel v ruce.Takže díky velká spokojenost prostě super

Pavel Dvořák

194.228.223.2

První nákup

27.3.2009 20:27

Mates

V uterý jsem zakoupil boiler a dnes ráno jsem ho obrzel.Vse bylo OK mohu tento obchod plně doporucit . Vse probehlo rychle a v pohode .Vyborne je i moznost sledovat v jakem stadiu je vase objednávka.Takze se tesim na dalsi nakup.

Mates

88.103.105.43

Pračka je doma

24.3.2009 15:53

Robert

Tak jak jsem slíbil pokračuji v hodnocení.Včera mi přišel @ s tím že pračka je odeslána a dnes dopoledne již byla doma. Vše proběhlo tak jak bylo dohodnuto,transport v naprostém pořádku,zboží řádně zabaleno a nepoškozeno. Všem tento obchod doporučuji.

Robert

78.136.182.29

Potvrzení objednávky

3.3.2009 13:35

Robert

Tak dnes mi potvrdili objednávku s termínem expedice zboží 24.3.2009. Budeme dále sledovat jak to bude pokračovat.Zatím spokojenost.

Robert

78.136.139.225

Pračka

2.3.2009 15:26

Robert

Dnes jsem si objednal pračku a zaplatil on-line kartou.Budu Vás informovat jak celá transakce i s dodávkou dopadla.

Robert

78.136.190.81

REKLAMACE - pozor

18.2.2009 13:07

Pavel

Objednávka doručena rychle, cena přijatelná, ale problém nastávé pri reklamaci. Na zákaznickém centru vás odkážou na reklamační oddělení, kde nikdo nezvedá telefon a neodpovídá na emaily. Při reklamaci nekompletní dodávky asi spoléhají na to, že zákazník reklamaci vzdá jako se to stalo u mne. Chybějící nabíječku u mobilního telefonu jsem raději koupil jinde a doufám, že telefon alespoň do konce záruční doby vydrží. UŽ NIKDY NIC S TÍMTO OBCHODEM

Pavel

85.71.186.93

Velká spokojenost s e-shopem

4.2.2009 19:26

Jaroslav Nečesaný

Nakupoval jsem v tomto obchodě poprvé, a jsem moc spokojen s cenou,kvalitou a rychlostí dodávky. Vše bylo prostě super. Ještě jednou díky. J. Nečesaný

Jaroslav Nečesaný

193.85.145.202

dobrý e-shop

24.1.2009 17:03

Míra

kupoval jsem 3x a bez problémů dobrá cena a občas něco navíc

Míra

86.61.247.67

Nákup mikrovlnky

18.1.2009 13:23

karel.logr

Parádní cena,vyřízení obědnávky i doba dodání...max.spokojenost a každému doporučuji.

karel.logr

81.90.174.45

Televizor SENCOR STV 2112DVBT

14.1.2009 19:02

Tomas

Výše uvedený výrobek jsem objednal s využitím čtvrteční slevy na dopravu. O celém průběhu objednávky až po dodání zboží jsem byl dostatečně informován. Vše proběhlo v duchu moderního internetového prodeje. Jednoduše - doporučuji.

Tomas

78.108.150.1

Maximální spokojenost

25.12.2008 22:48

Pavlína

Není co dodat ;-)))

Pavlína

93.91.144.55

Lzive udaje o dostupnosti

17.12.2008 0:34

kefish

Objednal jsem si v tomto obchode autoradio, ktere bylo oznaceno dostupne skladem. O den pozdeji jsem dostal oznameni o tom, ze moji objednavku rusi, protoze zbozi neni dostupne. Pred Vanocemi nic moc prijemneho, proto to byl muj posledni nakup v tomto obchode.

kefish

83.240.126.44

Re: Lzive udaje o dostupnosti

29.5.2009 17:45

Martin Šuba - PATRO.cz

Omlouváme se, bohužel se v předvánočním období skladové stavy hýbou tak rychle, že někdy i to, co bylo před pár minutami skladem v dostatečném množství, nemusí záhy být. Snažíme se vše věrně označovat, aktualizujeme tyto informace již třikrát denně. Nicméně občas to, jak jste i sám pocítil, nestihneme. Promiňte.

Martin Šuba - PATRO.cz

217.197.152.198

Spokojenost

15.12.2008 10:42

Jana

Počet objednávek v obchodě-asi 10,počet reklamací- 2, hodnocení- maximální spokojenost .Pokud váháte , doporučuji .

Jana

83.208.75.112

maximální spokojenost

4.12.2008 14:24

m.holzmuller

Nemůžu jinak, než chválit. 3.12. v 13:30 proběhla registrace a nákup domácí pekárny on-line a 4.12. v 9:30 mi bylo zboží PPL doručeno. Vše naprosto bez problémů. Doporučuji.

m.holzmuller

213.194.221.51

Maximální spokojenost

30.11.2008 16:32

Janovský Vladimír

S tímto obchodem jsem po všech stránkách spokojen. Doporučuji

Janovský Vladimír

90.182.248.78

Osobní odběr

21.11.2008 21:55

cef

Proč poplatek za osobní odběr zboží.

cef

82.117.139.252

Re: Osobní odběr

1.12.2008 15:06

Jana Drozdíková

Ke zpoplatnění osobního odběru nás vedly tyto důvody: 1) provoz místnosti, speciálně určené na osobní odběry 2)skladník, který 5 hodin denně vychystává položky určené na osobní odběr 2) Další člověk, který musí obvolávat zákazníky, kteří si do týdne nepřišli pro zboží z osobního odběru 3) Agenda spojená s osobním odběrem (tisk faktur), nákup terminálu, kde si zákazník může vyhledat a vytisknout fakturu. I přes to, že máme osobní odběr zpoplatněný, musíme říci, že nárůst zákazníků vracejících se k nám pro další a opakované nákupy je důkazem opravněnosti této cesty.

Jana Drozdíková

217.197.152.198

hodnocení

19.8.2008 8:09

meky

Máte drahé poštovné v Patro.cz. Když si chci objednat zboží v celkové hodnotě 200,- Kč a musím zaplatit poštovné 100,- Kč, tak si zboží koupím tam, kde zaplatím jen poštovné dle ceníku české pošty - v mém případě malého a lehkého zboží tedy 10,- Kč. Určitě by uvítalo tuto možnost více maloodběratelů i u obchodu Patro.cz

meky

88.101.6.178

Patro.cz

8.7.2008 10:13

Golficek

Mam stejný problem,před měsícem jsem si objednal bt sluchátka,termín byl za týden,za týden jsem se díval na objednávku a byla posunuta opět o týden,za týden znova a teď mi došĺo,že to posunují o 14dní,přitom píší,že je zboží skladem,schválně jsem si je nechal poslat na prodejnu NWT,spíš mi připadá,že mají tak nízké ceny jen proto,aby nalákaly lidi a zboží pošlou až spadne cena,ale my zaplatíme cenu která byla aktuální při objednání.

Golficek

72.14.220.136

Tak dnes jsem objednala pračku

2.5.2008 9:33

Sajko

Jsem nezaujatá a ráda bych tento obchod hodnotila. Zboží má být skladem. Postupně přidám příspěvky ohledně toho jak budou objednávku vyřizovat. Věřím, že to ti co jsou nerozhodní z nákupu na tomto webu ocení. Měla jsem pro svůj nákup vyhlédnuto cca 5 dodavatelů. Tento obchod se mnou na rozdíl od ostatních hned komunikoval a reagoval na mé dotazy před objednávkou. To pro mě bylo stěžejní. teď uvidím co bude dál :-)

Sajko

81.19.2.216